Värilaserit

Tauno

Onko kellään kokemuksia näistä alle 500 euron värilasertulostimista? Ainakin HP:lla ja Samsungilla tällaisia on.

Eli tekeekö mitään? Toimiiko hyvin ja luotettavasti? Entä ylläpitokustannukset? mm. paljonko uudet laserkasetit maksaa näihin?

Kiitän jo etukäteen tiedoista.

6

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi

Verran että älä ainakaan HP:tä osta koska siihen joudut, aina ostamaan tulostuspään Samsungia ikävä kyllä en tunne. Mutta Canon´in tunnen paremmin, ja siihen saa ostaa erikseen väripatruunat yksitellen.

• metsään

kaverihan kyseli väriLASERIEN perään, ne ei käytä tulostuspäitä, sekoitit ehkä mustesuihkutekniikkaan

• Mikonpoika

Samsung CLP-500. Verkkokauppa.com tuotenumero 6016. Postikuluineen 414,40 e. Kerron sitten kun saan kokemusta. Aloitusvärit ovat usein vajaampia. Sen mukana tulee 1 musta, 2000 sivua, 3 värikasettia 1500 sivua 5 % peitolla. Sitten kun joudut ostamaan: Musta, alle 100 e, 7000 sivua, muut värit noin 116 e ja 5000 sivua. Ehkä kalliita, mutta riittävät kaiketi moniaita vuosia kotikäytössä.

• ovat

nuo värikasetit noihin lasereihin.Kannattaa harkita uusiokasetteja/uusiotäyttöä kun mustejauhe loppuu.Harkitsin myös tuota Samsungia mutta päädyin kuitenkin tilaamaan epson cx6600 monitoimimustesuihkun.

• Mikonpoika
        ovat kirjoitti:

nuo värikasetit noihin lasereihin.Kannattaa harkita uusiokasetteja/uusiotäyttöä kun mustejauhe loppuu.Harkitsin myös tuota Samsungia mutta päädyin kuitenkin tilaamaan epson cx6600 monitoimimustesuihkun.

Olen ostanut joskus kopiokoneeseen uusiokasetin, samoin HP-tulostineen uusio tulostusyksikön.
        Näkeepä sitten, kauanko näillä Samsungin väreillä pärjää.

Mustesuihkarissa tahtoo suuttimet kuivua vähäisessä käytössä. Kalliitten värien asemesta voi käyttää myös täyttövärejä, tai täyttää itse.

• Mikonpoika

Tietääkseni laitoin tähän tekstiä jo aamulla, mihin lienee hävinnyt? Samsung värilaser CPL-500 tuntuu aluksi isokokoiselta, mutta siihen tottuu. Kun olen mies, en tarvitse laserin takia uutta mattoa tai ikkunaverhoja... On kaksipuolinen tulostus ja hienouksia aina päänsärkyyn saakka. Mutta tärkeimmät voi säätää koneen kautta. Olen tyytyväinen, senverran olen siihen tutustunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5012
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      119
      4721
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4213
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      107
      4189
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3328
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      124
      3137
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe