Moikka!
Kaks tyttöä olis lähdössä Ayia Napalle kesäkuun lopussa ja majoituksena toimii Tjäreborgin kautta tilattu hotelli Pavlinia. Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista? Onko siitä pitkä matka Nissi Beachille tai baarikadulle? :)
Hotelli Pavlinia - kokemuksia?
9
323
Vastaukset
- Kheelo
Ei ole kuin 5min lävely rannalle:) paljonko matkanne maksoi?
Meidän pitäisi lähteä elokuun alussa :)- Takin164
Meillä maksoi noin 530€, johon sisältyy myös lentokenttäkuljetus Larnacasta hotelliin. Entä teillä?
- Star Travellers
Takin164 kirjoitti:
Meillä maksoi noin 530€, johon sisältyy myös lentokenttäkuljetus Larnacasta hotelliin. Entä teillä?
Ihan ok hinnalla pääsitte, tuohan 265 €/hlö, me maksoimme viime syksynä 185 €/hlö, siis lennot ja majoitus. Tietysti nyt on sesonkiaika, sehän selittää hinnan. Ei ollut kyllä häävi paikka, aikas surkea. Mutta tulipahan käytyä.
- Kheelo
Muistaakseni varasimme n.2kk etukäteen matkan ja saimme lennot sekä hotellin 350€/henk ( ei sisältänyt kuljetuksia meillä)
- Matkaan!
Mistä varasitte matkan? Itse olen katsonut eism tjäreborgilta niin hinta on 600e per nuppi
- Kheelo
Siis en ole nyt aivan satavarma, että oliko se äkkilähtö vai ei. Mutta tjäreborgi se oli.
- Takin164
Varasimme matkan Tjäreborgilta!
- -90-
Johan ootte halvalla päässy! :O Me varattiin tänään matkat ja 495€e/hlö.
- honas viidakosta
haluaako tytöt mörköpötköö, jos nähää grabbarna grusis??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882