Heippa olen tyttö 14 vuotta ja haluaisin että voisin tulevaisuudessa ostaa itselleni oman asunnon :) Mutta en keksi millään miten voisin saada sitä rahaa :/ Vain järkevät vastaukset :)
Miten saada rahaa
8
75
Vastaukset
- K.mie
Aloita menemällä ilta ja viikonloppu töihin ja opiskele itselles ammatti ja yritä saada töitä.ei sää olla nirso töiden suhteen
- tulevaisuus
Mulla ei ole viikonloppuisin aikaa, eikä kesälläkään ole kauheasti aikaa kun koko kesä mökillä höyryyn :(
- Myäh
tulevaisuus kirjoitti:
Mulla ei ole viikonloppuisin aikaa, eikä kesälläkään ole kauheasti aikaa kun koko kesä mökillä höyryyn :(
Aika vaikeata sitä on hommata rahaa jos ei ole aikaa tehdä töitä ^^
- ccyu
mee tekee mainos mallin töitä, saa 2500, teen myös ite ja oon 15-v tyttö ;)
- tulevaisuus
Oikeasti?? Mutta en ole järin upea/kaunis :(
- omakotitalossa asuja
Ota isona pankista lainaa jos hommaat kalliin asunnon, yks nopeimmista tavoista saada rahaa omaan asuntoon. Huonona puolena vaan se että jää pankille velkaa :/
- bitchplz
14v. säästää rahaa asuntoon?
ööööööööööööööööööööööööööööööööö... varmaan ekana asutaan vuokralla, jos ei satu lotosta voittamaan / vanhemmat on porhoja- att2
mikä idea on asua aluksi vuokralla? hukkaan heitettyä rahaahan se on.
omaan heti kun mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434