Moi!
Olen lähdössä ystäväni kanssa marraskuussa Thaimaan-matkalle: kolme päivää Bangkokissa ja 11 päivää Hua Hinissa. Löytyykö täältä Hua Hinin-kävijöitä kertomaan millainen paikka se on? Onko siellä mitään tekemistä? Aiomme kyllä tehdä sieltä retkiä ympäristöön (en vielä tiedä minne), voitteko vihjata mielenkiintoisia kohteita, esim. historiallisia nähtävyyksiä?
Olisin kiitollinen vihjeistä!
Hua Hin
5
1806
Vastaukset
- kalat
Hei!
olen ollut kaksi kertaa 2 viikoa siellä lomalla. Paikka on ihan kiva, mukavan kokoinen kaupunki ja kyllä tekemistä riittää. rannat kyllä paikoin kivikkoisia. lähellä on minusta parempi ranta sua sonin ranta(7 km päässä) mikä oli parempi uimiseen ja rauhallisempi. Retkiä on paljon snorklausretkistä(tykkäsin paljon!) kwaijoen sillan reissuun ja vaikka mitä mikä vaan kiinnostaa.(Olin itse myös vesiputoksilla uimassa ja norsulla ratsastuksessa sekä kwai joella lautalla melomassa..) Paikallisten tekemät retket on musta mukavempia/halvempia kun suomesta tilatut. Vaikea kertoa paikasta.. mutta jos haluat kysyä enemmän vastaan mielelläni. - aristoteles
Hua Hin on mukava paikka. Yö-markkinat on ihan hauska. Varsinainen paikallisten kauppatori on muutaman kilometrin päätietä etelään. Vuoren huipulla sijaitsevassa luostarissa kannattaa käydä. Pala U on luonnonpuistossa sijaitseva pieni joki vesiputouksineen ja poukamineen, joissa voi uida. Siellä on myös paljon metkoja perhosia. Mopolla noin tunti länteen. Paikallisten discot sijaitsevat jemmassa junaradan toisella puolella.Kaupungin sivustalla on kukkula, jolta näkyy koko alue. Kutsutaan muistaakseni flintstoneksi.
- Backpacker
...mesta koko Hua Hin. Pikkukaupunki, jossa on todella köyhä yöelämä. Itse suuntaisin siitä junalla eteleään ja Koh Taolle sukeltelemaan ja Koh Phanganille bilettämään.
- Farang
Ei mikään läävä, vaan huomattavasti siistimpi kuin Thaimaan "biletyskohteet", joista löytyy kaikenlaisia lieveilmiöitä vähän turhan paljon. Yöelämää ei juuri ole, paikka sopii rauhalliseen lomanviettoon.
Ranta ei ole mikään erikoinen, vesi on sameaa ja meduusoja on välillä aika paljon, joten jos kirkkaat vedet kiinostavat, kannattaa tehdä päivän mittainen snorklausretki etelämmäksi. Kwai-joki on myös ihan suositeltava retkikohde, vaikka matka sinne onkin pitkä.
- reissuun
KIITOS kaikille tiedoista ja vihjeistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284