Vaimostani

Hei,

olemme ihan normi suomalainen aviopari mutta minua kiinnostaisi mitä romano miehet ajattelisivat vaimostani? Vaimoni on brunette,155cm,54kg,D-rinnat,muistuttaa paljon Jennifer Love Hewittiä sekä 36 vuotias. Laittakaa vaan sähköpostiakin tarvittaessa. [email protected]

14

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita vaihtoon

      timo.meikalainen
      Mies, 9

      Kirjoita vieraskirjaan
      Lähetä viesti
      Satunnainen profiili

      Uutta
      timo.meikalainen
      10:45, tänään

      Aloitti keskustelun
      Vaimostani: Hei, olemme ihan normi suomalainen aviopari mutta minua kiinnostaisi mitä romano miehet ajattelisivat vaimostani? Vaimoni on brunette,155cm,54kg,D-r...
      timo.meikalainen
      10:45, tänään

      Aloitti keskustelun
      mitä mieltä vaimostani?: Hei, olemme ihan normi suomalainen aviopari mutta minua kiinnostaisi mitä vanhemmat miehet ajattelisivat vaimostani? Vaimoni on brunette,155cm,54kg,...
      timo.meikalainen
      08:40, tänään

      Kommentoi keskusteluun
      Kiva käydä naisten urheilu-: Moi, oisko hauska hivellä vaimoni vaatteita? Hän on lyhyt,brune,hoikka,36w,d-rinnat. Voisi myös samalla katsella julkkisten kuvia. Esim Jennifer Love ...
      timo.meikalainen
      23:55, eilen

      Kommentoi keskusteluun
      Keno-Juontaja: Terve, olen 32vuotias mies ja vaimoni on brune,155cm,54kg,D-rinnat ja muistuttaa paljon Jennifer Love Hewitt:iä sekä 36 vuotias. Kiinnostaisko mahd ...
      Perustiedot

      Ikä: 9
      Syntymäpäivä: 22.07.2003
      Sukupuoli: Mies

      Tilastot

      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 16.5.2013 9:39
      Liittynyt jäseneksi: 1.6.2011
      0 vierailijaa tänään
      0 vierailijaa yhtee

    • yääääk

      Vai on 9-vuotiaalla vaimo.

      Sairasta.

      • Täh? En tajua mitä tuo 9 tarkoittaa? Jotain hymiöö?


      • PROFIILI.....
        timo.meikalainen kirjoitti:

        Täh? En tajua mitä tuo 9 tarkoittaa? Jotain hymiöö?

        Ikä: 9
        Syntymäpäivä: 22.07.2003
        Sukupuoli: Mies


      • PROFIILI..... kirjoitti:

        Ikä: 9
        Syntymäpäivä: 22.07.2003
        Sukupuoli: Mies

        Joo nyt huomasin, siinä on sattunut moka. Pystynkö vaihtaan sitä jotenkin?


      • pystyt
        timo.meikalainen kirjoitti:

        Joo nyt huomasin, siinä on sattunut moka. Pystynkö vaihtaan sitä jotenkin?

        Mitenkä olet onnistunut tekemään tuon profiilin, kun olet noin kädetön?


    • q3etqt

      Mee akkas kans romano miesten luokse ja esittele niille parhaat puolet ja kysy sitten suoraan niiltä mitä ne on mieltä. se että kirjottaa nettiin että on akka ku rinsessa ja rinnat on suuret ei tarkota mitään.. todellisuudessa se kauneus on aina kattojan silmissä. et sun akkas voi olla vaikka kuin ruma anereetikko ja rinnat on suuret mutta roikkuu navan seuduilla.

      mikä pointsi tässä koko viestis muutenkaan on? oletko itse sokea etkä voi nähdä naistasi? mikä into on saada muut miehet arvioimaan naisesi kauneutta? kuulostaa erittäin huonolta itsetunnolta ja vähän muultakin mielenterveydelliseltä ongelmalta?

      häpeällistä käytöstä ei pelkästään avioliittoa kohtaan mutta myös naisia ja miehiä...

      • No niin korjasin profiili tietoni,pahoittelut kaikille tästä "ikä" sekaannuksesta.


    • Raineri leif Taisto

      Mie painoin siun akkaas. Oli aika laiska lahna mut voisin viäl siittää sen.

      • R l T valehtelet

        taisit vedellä tumppuus.


    • frtyuikjmnhbgghjkl

      Kyllä varmasti ajattelee hyvillä mielin joka suhteessa. Kuvä olis tietysti ihan muakava tänne saada.

      • Kuva ja sassiin

        Ja heti.


    • kysymysmerkkinä

      Toi alotushan on joko provo tai sitten joku yrittää paritusta, eikä kyse ole vaimosta vaan jostain itätytöstä. Paritus on rikos.

      • Hyvä Timoooo!!

        eiköhän sitä oo tehokkaampiakin paikkoja parittaa kun s24. Kyllä siellä varmaan on ihan tosissaan joku joka kaipaa naismaulleen vahvistusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe