Mikä ois semmonen ohjelma millä voi estää vakooja tiedostojen pääsyn koneelle ja on ilmainen?
Mulle tuli tuohon koneelle joku mainos että spyware ois semmonen mutta sitä ei taida saada ilmaiseksi kun kysyy niitä koodeja kun yrittää asentaa. Se kokeilu skannaus skannas mulle 64 vakoilu tiedosta mutta en voinut poistaa niitä ennen kun ostan sen ohjelman.
Mulla on itelläni jo valmiiks tuo adaware, mutta onko se sama asia? se löysi vain 14 tiedostoa.
Vakoojaohjelmat
1
309
Vastaukset
- Sari
Spyware- eli vakoiluohjelmat:
Spyware- eli vakoiluohjelmilla tarkoitetaan ohjelmia, jotka voivat seurata Internetin käyttötapojasi, lähettää näitä tietoja Internet-yhteytesi kautta kolmannelle osapuolelle,
profiloida ostotottumuksiasi, kaapata selaimesi aloitussivun tai sivuja ja muuntaa tärkeitä järjestelmätiedostoja.
Kaikki tämä voi tapahtua tietämättäsi ja ilman lupaasi.
Vakoiluohjelmat eivät kuitenkaan ole viruksia, joten virustorjuntaohjelmat eivät niitä havaitse.
Nämä ohjelmat kannattaa asentaa koneelle:
1. SpywareBlaster v.3.2
- on spyware- eli vakoiluohjelmien esto-ohjelma, joka estää niitä asentumasta koneeseen
- SpywareBlaster ei estä vakoiluohjelmien tulemista koneeseen mutta se tekee niistä toimintakyvyttömiä
2. Ad-Aware SE Personal ja/tai Spybot Search & Destroy v.1.3.1
- ovat spyware- eli vakoiluohjelmien poisto-ohjelmia
3. EasyCleaner v. 2.0.6.373
- on rekisterinpuhdistusohjelma
4. CWShredder
- on kotisivu- ja selainkaappareiden poisto-ohjelma
- ei toistaiseksi päivitetä enää
5. Lisäksi tietenkin päivitetyt virustorjunta- ja palomuuriohjelmat
Nämä ja muut tarpeelliset ohjelmat ja niille suomenkieliset asennus- sekä käyttöohjeet (lue ohjeet tarkasti, katso myös kuvat) löytyvät tuolta:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822667- 351738
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281448