Hilla Marian ja Hugo Olavin siskolle tai veljelle on nimipohdinnat käynnissä, ja nimiapua kaivattaisiin!
Kriteereitä ei suuremmin ole. Lähinnä se, että nimi sointuisi Hillan ja Hugon kanssa ja olisi jollakin lailla samantyylinen. Nimen ei kuitenkaan tarvitse alkaa samalla kirjaimella kuin sisarusten nimi - olisi itse asiassa ihan toivottavaakin jos nimi alkaisi jollakin muulla kirjaimella kuin H:lla.
Nimiä joita alustavasti olemme miettineet olisivat tytölle Aliisa tai Venla. Pojalle taas tällä hetkellä mielessä olisi ainoastaan Elias, joten lisäehdotukset tosiaan ovat tervetulleita! Etunimien lisäksi myös toisia nimiä saa mielellään ehdottaa :)
Hillan ja Hugon sisarukselle nimi
19
2087
Vastaukset
- Täti
Venla Elise
Venla Sofia
Aliisa Mirjami
Aliisa Irmeli
Aliisa Helmiina
Henni Julia
Henni Loviisa
Henni Alisa
Hertta Elina
Hertta Aliisa
Hanna/Hanne Ilona
Hanna/Hanne Eerika
Hanne Aliisa
Hanna Elise/Elisa
Elias Viljami
Eelis Verneri
Eemil Jalmari
Eemil Tapio
Hiski Anselmi
Hiski Elmeri - Juuptiduu
Hilla ja Hugo ovatkin kiva sisaruspari koska ne eivät kuulosta saman tyylisiltä vaikka alkavatkin samalla kirjaimella. Minulla tulee tytön nimeksi ainoastaan mieleen Heljä joka on vähän samalla tapaa eri kuuloinen kun sisarusten nimet. Pojan nimeksi Elias on tosi kiva mutta todella yleinen!
- Primrose
Ellen
Helinä
Inka
Bruno
Hannes
Titus - jenna.
Hilla, Hugo ja:
Unna Aliisa
Salla Elina
Saana Magdalena
Malla Sofia
Iines Josefiina
Edla Adalmiina
Ella Ilona
Hilma Amanda
Iida Helena
Konsta Sakari
Pyry Henrik
Leo Tomas
Tuisku Valtteri
Alex Ilmari
Max Ilari
Luka Kalevi
Adam Aleksi
Benjamin Aleksanteri - NimiTäti
Hanne Aliisa.
- -ada-
Heini Aliisa- kaksi tavuinen, eri vokaalit, saman tyylinen kuin sisaruksilla.
Antto Elias - kaksoiskonsonantti kuten siskolla ja o-kirjain viimeisenä kuten veljellä, kaksi tavua kuten sisaruksilla.
Pihla, Alma, Lilja, Saila, Enni, Helena, Kaisla, Lilli, Malla, Aapo, Eino, Eeli, Hemmo, Heino, Helmer, Ilpo, Kalle, Leo, Tino, Vilho. - rimpatireirei
Seela
Vilma
Lumi
Pinja
Suvi
Isla
Milo
Eino
Viljo
Pyry
Eetu
Joel - nimeksi
pojalle Jaajo
tytölle Emmiina - Iinakatriina
Kiitos paljon ehdotuksista! Ehdotustenne joukosta kivoimmilta ja omimmilta kuulostivat seuraavat nimet/nimiyhdistelmät:
Venla Sofia
Hertta Elina
Pihla
Seela
Iida
Eemil
Eetu
Teiltä on tullut tosi paljon kivoja ehdotuksia, mutta jotenkin en vielä ole löytänyt sitä nimeä, joka kolahtaisi täydellisesti. Varsinkin poikien nimien suhteen olen nirso.
Tässä on vielä jotain nimivaihtoehtoja joita olemme itse pohtineet, mitä mieltä olette näistä:
Alva
Tilda
Tinja
Valma
Verna
Aarni
Alpo
Valo- -ada-
Hilla, Hugo ja Valo
Hugo, Hilla ja Tilda
Miten ois Jalo ja Tilma?
- sibyllavon
Tytölle Oili Aliisa, pojalle Ilmo Eliel
- way4
Hilla, Hugo &
tytölle...
Helmi
Heljä
Heini
Henni
Heta
Hessi
Hely
Helinä
Hanne
Hinna
ja pojalle..
Helmeri
Herman
Henrik - shvp
Aapo on hyvä nimi.
- justnäi
Saga Elise.
- jormafani500
jorma
jormiina - Buggus
Viola, Elli, Emma, Meea, Venni, Lilian, Isla
Luca, Levi, Benjamin, Joel - Sopisi myös
Helka tai vaikka Helleka.
- Noora Maria
Hilla, Hugo ja ...
Alma
Hulda
Kerttu
Bertta
Olga
Kreetta
Alina
Henni
Pihla
Helmi
Linda
Vilja
Heini
Kaisla
Oskar
Kasper
Aatu
Juho
Konsta
Samu
Vilho
Viljami
Luukas
Niilo - lll
Perttielias
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215675Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744681834Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201239Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111203Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23857Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856