Mitä ajattelet 33v miehestä, joka rakastuu 21v naiseen?

aa2133

Pidätkö ihan normaalina vai onko tuollainen ikäero mielestäsi epäilyttävä?

10

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GoldenFuture1980

Onko sinulla tuollainen tilanne päällä?

• sillain minä

No aattelen, että ompas käyny hyvä tuuri ku noin simpsakan tyttösen löytäny joka sattuu vielä välittämään.
      Ihan normia, jos kemiat kohtaa.

• tunne vastuu

Eihän tuo ole ollenkaan suuri ikäero, ainoastaan sinulla on vastuu niin nuoren ja ehkä kokemattomamman kanssa.

• Ihan normaalia mielestäni.

• skyhawk1

ei lain mukaan ole tiettyä rajaa mainittu kun osapuolet ovat 18 täyttäneet,ne rajat ovat sen jälkeen jokaisen omassa päässä....ainahan löytyy arvostelijoita jos joku on liian nuoren tai vanhan kanssa,big deal,tehkää niinkuin sydän sanoo,its your life..

• pussasuskoppi

banaani ja persikka ne yhteensoppii

• Mikäs siinä :)

• N28M33

Mies on hyvässä iässä mutta nainen on vielä kakara. Onhan heillä 12-vuotta ikäeroa ja se on minusta jo aika huolestuttavaa. Jokainen tietenkin tekee kuten tahtoo. Minun mielipitteeni vain.

• Asenteista kiinni

No eipä tuo kai vielä paha ole. Sitten tietysti on eri, jos ero alkaa olla 15v tai enempi. Ja näitä en todellakaan tajua, joilla on ikäeroa 20-30v.
      Itse pitänyt 10v ikäeroa maksimina ja siinäkin nuoremman täytyy olla todella fiksu kypsä. Eli ei riitä, että likalla on isot hinkit ja nätti hymy.

• hannamaarit

Eikös tollainen ikäero oo täysin normaalia. Mikä sua epäilyttää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      161
      3271
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3022
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      112
      1555
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      153
      1289
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1097
    6. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      64
      1071
    7. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1067
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      24
      928
    10. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      43
      916
    Aihe