Tarvitsisin pikaista vastausta siihen, että arviiko lahja paketoida? Mun muistikuva on, että lahjat viedään häälahja-pöytään, mistä kaikki näkee, mitä hääpari on saanut..olenko oikeassa? Toivoisin, että otatte kantaa mahdollisemman nopeasti, sillä häät ovat huomenna!!! KIITOS etukäteen!
Tarviiko häälahja paketoida?
KIIRE!!!
2
3352
Vastaukset
- Emäntä
ei tarvi paketoida juuri tuon takia ettei lahjapöytään tarvi avata lahjoja. Jos pakettiin laittaa niin sitten läpinäkyvään sellofaaniin
- KPy
Tärkeää on laittaa kortti kunnolla kiinni lhjaan. Muuten ei hääparilla ole tuon taivaallista tietoa, kuka mitäkin on antanut.
Meillä oli ammattikuvaaja häiden alun paikalla ja hän kuvasi lähes kaikki ihmiset lahjapaketteineen siinä vaiheessa kun oltiin ulkona kohottamassa maljoja! Noista kuvista oli iso apu, kun seuraavana päivänä arvottiin, mitä mistäkin oli tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671