Tarvitsisin pikaista vastausta siihen, että arviiko lahja paketoida? Mun muistikuva on, että lahjat viedään häälahja-pöytään, mistä kaikki näkee, mitä hääpari on saanut..olenko oikeassa? Toivoisin, että otatte kantaa mahdollisemman nopeasti, sillä häät ovat huomenna!!! KIITOS etukäteen!
Tarviiko häälahja paketoida?
KIIRE!!!
2
3028
Vastaukset
- Emäntä
ei tarvi paketoida juuri tuon takia ettei lahjapöytään tarvi avata lahjoja. Jos pakettiin laittaa niin sitten läpinäkyvään sellofaaniin
- KPy
Tärkeää on laittaa kortti kunnolla kiinni lhjaan. Muuten ei hääparilla ole tuon taivaallista tietoa, kuka mitäkin on antanut.
Meillä oli ammattikuvaaja häiden alun paikalla ja hän kuvasi lähes kaikki ihmiset lahjapaketteineen siinä vaiheessa kun oltiin ulkona kohottamassa maljoja! Noista kuvista oli iso apu, kun seuraavana päivänä arvottiin, mitä mistäkin oli tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834