Milloin eka kerta?

kahreksantoista

Milloin oli ensimmäinen kertanne, kun harrastitte homoseksiä (siis ihan minkälaista)

Oon 18 v , oon neitsyt ja mietityttää olenko jotenkin jäljessä muihin ikäisiini nähden. En oo mikään kuvotus, vaan mielestäni ihan ok näköinen, mutta ketään ei minulla ole. En halua missään tapauksessa pelkkää seksiä (niin kuin monet homot tuntuvat haluavan) vaan haluaisin itselleni oman kumppanin.

Mutta kuulunko ns "vähemmistöön" kun olen vielä kokematon?
Niin ja tämä ei ole mikään treffikeskustelu, en tullut täältä kyselemään seuraa, sillä sen verran tiiän että netissä aina kaikki on paljon kehnompia kuin mitä väittävät!

115

19372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20bi

      Tuskinpa tää kovin harvinaista on. Ite oon peräti 20v ja ei oo vielä oikeaa löytyny ja poikuus on myös tallella :)

      • kahreksantoista

        Mutta minuu pelottaa yksinäinen tulevaisuus :(
        Ainakun näkee telkkarissa ja yms rakastuneita pareja, tulee niin paha olo, ja kun herää aamulla yksin sängystä, sitä vaan haaveilee että olisi vieressä se oma kulta... huoh


      • Biman83

        Eka kerta m m 15 vuotiaana. Imut ja panot mua vanhemman pojan kanssa.


      • Anonyymi
        kahreksantoista kirjoitti:

        Mutta minuu pelottaa yksinäinen tulevaisuus :(
        Ainakun näkee telkkarissa ja yms rakastuneita pareja, tulee niin paha olo, ja kun herää aamulla yksin sängystä, sitä vaan haaveilee että olisi vieressä se oma kulta... huoh

        Ikävä kyllä homosuhteiden saaminen toimimaan, on vaikeampaa kuin muut suhteet. Avoin suhde on se ideaali yleensä, muuten seuraa pettämistä selän takana.


    • syrjäkylän poikia

      Pari kertaa tuli paneskeltua 13-14-vuotiaana samanikäisten kanssa. Rypsiöljyä liukkarina... mutta en mä oikein niitä edes laskisi kun ei silloin mistään mitään tajunnut.

      Sen jälkeen menikin sinne 25-vuotiaaksi ennenkuin seuraavan kerran tuli homosteltua. Selibaatin loppu oli muutto isoon kaupunkiin maalta. =)

      • 13V homoiliu???

        onko tuo esiteinihomostelu yleistäkin maaseudulla?


      • jtymjty

        Mainitaankohan muuten nykyäänkään mitään koulujen seksivalistusmateriaaleissa turvaseksin tärkeydestä homoile ja lesboille? Vaikka tietysti pelkoa kumppanin raskaaksi tulemisesta ei olekaan. Pitäisi kertoa miten taudita tarttuvat ja miten niiltä voi suojautua. Syytä ainakin olisi sillä sukupuolitaudit ovat vieläkin paljon yleisempiä homoilla kuin heteroilla. Toki heteromiehilläkin yläpää pehmenee kun alapää kovenee ja unohtuu että siltä kuvankauniilta maksulliselta naiselta voi saada pahimmillaan tappavan taudin.


      • Avuliashomo
        13V homoiliu??? kirjoitti:

        onko tuo esiteinihomostelu yleistäkin maaseudulla?

        Veikkaisin että jos maaseudulla löytyy toinen homo niin kyllä.


      • Avuliashomo
        jtymjty kirjoitti:

        Mainitaankohan muuten nykyäänkään mitään koulujen seksivalistusmateriaaleissa turvaseksin tärkeydestä homoile ja lesboille? Vaikka tietysti pelkoa kumppanin raskaaksi tulemisesta ei olekaan. Pitäisi kertoa miten taudita tarttuvat ja miten niiltä voi suojautua. Syytä ainakin olisi sillä sukupuolitaudit ovat vieläkin paljon yleisempiä homoilla kuin heteroilla. Toki heteromiehilläkin yläpää pehmenee kun alapää kovenee ja unohtuu että siltä kuvankauniilta maksulliselta naiselta voi saada pahimmillaan tappavan taudin.

        Meillä oli nämä (jokseenkin) häiritsevät tunnit pari kuukautta sitten ja ei tullut homudesta mitään puhutksi.
        Meijän luokalla on 2 homoa, minä ja yks toine ja se on tullu jos kaapista (toisin kuin mä) ja kaikki tytöt tuijotti sitä niil tunneilla.
        Ope toi kortsun poikien omalle tunnille kanssa, vähän häiritsevää sitä koskea.


      • 13V homoiliu??? kirjoitti:

        onko tuo esiteinihomostelu yleistäkin maaseudulla?

        Kyllä se kovin yleistä oli ainakin 70-luvulla.


      • Anonyymi
        13V homoiliu??? kirjoitti:

        onko tuo esiteinihomostelu yleistäkin maaseudulla?

        Esiteinihomostelu on aivan tavallista kaupungissakin, saati maalla.
        Ja nykyiset teinit ei välttämättä edes salaile että "tuli kokeiltua Ville-Valtterin kanssa persepanoa".
        Silloin tytöt ei pääse sanomaan ehdotonta eitä kun BF ehdottaa B-rappua.

        Tietysti jotkut lisäävät että "sattui niin saatanasti", tai "mä tykkäsin ihan homona ".
        Ja jotkut on hiljaa jos Ville-Valtteri olikin Abdullah.


    • meikäpoika

      21 olen enkä ole seksiä harrastanut. Enkä koe varsinaisesti menettäneeni mitään. Kenen tahansa kanssa en nimittäin seksiä harrasta.

      • KantaaottavaÖ

        Tuo on totta! Seksi ei ole ihmisen perustarve pikemminkin lisätarve. Seksi on lisääntymistä varten ja siitä ei pitäisi nauttia! Emme sen puutteesta kuole!!! Päinvastoin säästymme erilaisilta taudeilta. Eläköön neitsyt!


      • Päihde joillekin
        KantaaottavaÖ kirjoitti:

        Tuo on totta! Seksi ei ole ihmisen perustarve pikemminkin lisätarve. Seksi on lisääntymistä varten ja siitä ei pitäisi nauttia! Emme sen puutteesta kuole!!! Päinvastoin säästymme erilaisilta taudeilta. Eläköön neitsyt!

        Aiheuttaa riippuvuutta siinä kuin muutkin ja vapaaseksi tuhoaa perheet.

        Alkoholikin on ok kunhan sitä ei ole pakko saada eikä varsinkaan jatkuvasti. Jos on pakko runkkailla jatkuvasti niin eihän se ole normaalia. Vielä pahempaa jos on pakko olla kumppani ja on valmis raiskaamaankin.

        Suurin osa eläimistä harrastaa seksiä vain lisääntyäkseen ja tyytyväisiä siihen. Monet lajit elävät yksin tai laumoissa, myös sukupuolet erillään. Moniavioisuus, puhumattakaan sisäsiittoisuudesta, ei myöskään ole hyväksi, geenit rappeutuu nopeasti.


      • Avuliashomo
        KantaaottavaÖ kirjoitti:

        Tuo on totta! Seksi ei ole ihmisen perustarve pikemminkin lisätarve. Seksi on lisääntymistä varten ja siitä ei pitäisi nauttia! Emme sen puutteesta kuole!!! Päinvastoin säästymme erilaisilta taudeilta. Eläköön neitsyt!

        Öööh, kyllä mulla menee pää paskas jos ei tuu hyvä olo kerran viikossa, en tee toisen kanssa, olen neitsyt varmaan tämän kesän puoleen väliin saaka, täältä ei löydy ketään 12-14 joka asuu hesassa ja ois siihen valmis, seurustelun lisäksi!


    • gggggggggggggggay

      Itse olin 18 kun harrastin ekan kerran seksiä. Ennen sitä en olisi ollutkaan valmis, vaikka olihan se tavallaan huojennus kun se oli lopultakin tehty :)

      Turha stressata tästä asiasta, kyllä se tapahtuu kun sen aika on.

    • homppeli15

      Olen 15v homo ja ensimmäinen yhdyntä tapahtui kuukausi sitten. Olen kyllä tämän saman kaverin kanssa ennenkin "sekstaillu"... että näin.

    • ex poika 24

      Itse lasken pippeli leikeiksi, nuo kaverien, serkkujen, velimiehen kanssa touhut 12-16 vuotiaina. Kiihottivat osin mutta olivat "leikiä" ja itseen tutustumista. Sesuaalista mutta tiedostamatonta, eikä homous käynyt mielessäkään. Nyt noista leikkikavereista, melkein kaikki naimisissa ja perheelisiä. Joten suurimmalla osalla nämä kikkelileikit kuuluvat, oleellisena osana kasvuun - kuten voimme monista kasvatuspsykan teoksista todeta. Ja todistaahan tuokin jotain, tästä vaijetusta asiasta jotain, että osiossa kaverien kanssa, on niin suosittu.

      Itse lasken että tiedostin täysin seksuaalisuuteni 19v. ja silloin lähti poikuus, itseäni vanhemman miehen kanssa. Ja täytyy sanoa, että ne puolitoistavuotta, mitä tapailimme, oli mielenkiintoista aikaa ja opein tältä mieheltä yhtä jos toistakin, hyväilyn ja rakastelun saralta..

    • Bi20

      sama tilanne kuin 20bi:llä. tosin aion jonkun "kulissimuijan" hommata. siis oon päättäny et oon mielummi naisen ku miehen kaa vaik se jälkimmäinekii ois iha hyvä vaihtoehto :)

    • Ikinuori boy

      Itselleni ensimmäinen kerta kolahti vasta 42-vuotiaana, kun tosi rakkaus sattui omalle kohdalle. Älkää, hyvät ihmiset, toistako virhettäni, vaan nauttikaa elämästä.

    • onnenmiehet

      Jos noita "pippelileikkejä" poikasena ei lasketa miksikään, niin poikuus lähti 23-vuotiaana, 25-vuotiaan kaverin kanssa. Ja se oli upeaa, siinä rakasteltiin, koko viikonloppu, puhuttiin ja rakasteltiin. Elokuussa tulee kahdeksan vuotta, tästä ihanasta kohtaamisesta ja tämä mies on puolisoni ja meille on siunattu onnea ja toivottavasti sitä siunataan, niin pitkään kuin elämääkin.

      • onnenpyörä....

        "Jos noita "pippelileikkejä" poikasena ei lasketa miksikään, niin poikuus lähti 23-vuotiaana, 25-vuotiaan kaverin kanssa. Ja se oli upeaa, siinä rakasteltiin, koko viikonloppu, puhuttiin ja rakasteltiin. Elokuussa tulee kahdeksan vuotta, tästä ihanasta kohtaamisesta ja tämä mies on puolisoni ja meille on siunattu onnea ja toivottavasti sitä siunataan, niin pitkään kuin elämääkin. "

        Kaunis tarina:) Olen jo 33 vuotias mutta en ole koskaan rakastunut jollei lasketa pieniä ihastumisia. Ymmärrän kuitenkin jo tai ainakin kuvittelen ymmärtäväni minkälaista on rakastaa.


    • itse menetin poikuuden joskus 16 vuotiaana

    • m 27v.

      Poikuus lähti 18-vuotiaana, 34v, miehen kanssa, Ei oollut mikään "herkullinen" tapaaminen. Mies kyllä ymmärsi että, poikuus oli vielä tallella. Ajatteli kyllä vain itseään ja omaa tyydytystään. Riepotti minua kuin räsynukkea - opettaakseen kaiken, miesten välisestä. Metodi oli vähän väärä. Ja aamulla olo ei todella ollut mukava. Paikat kipeinä ja aattelin jos tää on tälläistä - niin ei koskaan enään. Parin kuukauden päästä mut pokas, komea herrasmies, ikääkin 50v. Tämän harmaapantterin, olisin halunnut vievän poikuuteni. Mutta oli aivan ihana tyyppi ja vei minut, sinne "seitsämänteen taivaaseen". Tavattiin n. vajaan vuoden ja aina yhtä mahtavaa.

    • mememes

      20v pääsin alottaa vasta ku muutin pois kotoa. Neitsyys meni ekana viikonloppuna uuessa kaupungissa :P

    • myöhäinen herääminen

      Syystä tai toisesta tutustuin vasta 30v miesten väliseen seksiin.
      Eikä se johtunut mistään ulkonäöllisistä jutuista.
      Olisi voinut tapahtua aikaisemminkin :)

    • dduddde21

      Taisi eka kerta tapahtua 16-vuotiaana, kun menin yhden toisen pojan luo kenet olin netissä tavannut. Oikeastaan mulla ei mielessä ollut oikein mitään erikoista vaan aattelin meistä ihan vaan kavereita... no se kuitenkin tapahtui. Siis ihan "all the way", mitään aiempia kokemuksia itelläni ei vielä ollut. Samanikäinen oli myös se, ja sillä oli kyllä jo ollut kokemuksia. Jonkun aikaa me oltiin aika tyypillisessä on-off-teinisuhteessa.

      Mutta en nyt sanoisi, että 18-vuotias on mitenkään jäljessä, turha edes sellasia miettiä. Tekee vasta sitten, kun tuntee itse olevansa valmis. Kuitenkaan en nyt paljoa itseäni nuorempana lähtisi mitään tekemään.

    • Kaikkialkoi

      Olin 19v tapasin 45v miehen. Alkuun imetin hänelle ja ah totesin mies on loistava imemään tietää mistä kiihotun ja miten saan kovimmat orgasmit! Tapailumme säännöllistyi imetin mielelläni yksipuolisesti kunnes se kerta kun menimme hotelliin hän imi kaluani tunsin kuinka mies hivelee sormilla reikääni samalla imee kaluani kiihotuin aivan uuteen ulottuvuuteen sitten tunsin kuinka sormi työntyy sisälleni ja aah mies löysi g-pisteeni heti! Noin kuukaudenpäästä olimme miehen asunnolla minulla kiima päällä halusin miehen nussittavaksi hän suostui mies otti kalunsa esiin noin 22cm ja paksu kalu teki kipeää hetkeen en enään halunnut koska sattui mutta tuntui hyvältä. Nykyään naimme molemminpuolin välillä miehen työkaveri liittyy viikonloppuisin saunailtaan ;)

      • Anonyymi

        tuntui tui tutulle kun kertoilit kuinka kovassa kiimassa sait isoa a syvålle. minullajaitsellå kåvi samalla tavoin vaikka minua oli pantu aijemmin-nyt oli kulunut aikaa kun olin ollut miehen kanssa - olin kummiskin tutustunut jollakin seuran hu sivustolla erååseen kaveriin ja laitoin sp hånelle ja kerroin ettå minulla on mahdollistta ottaa muutaman muutaman ajan vieraita kotiin joten jos hån haluaa niin voi tulla kylåån- vastaus tulikin ihan salamana ja sovimme ettå hån tulee seuraavana påivånå--olin sen illan niin kiimassa ettå luulin sekoavani.jotenkin yo kului ja aamulla menin suihkuun ja ollessani siinå niin ovikello soi----hermostuin ja jotakin pyyhettå loysin ja påålleni kiskoin jonkun jubno paidan--avasin oven ja sieltå saapuikin ootettu vieras-hån otti kaulasta ja suukotteli ja sanoi ettå hån tykkåå våhåpukeisista seksikkåistå kavereista ja hånen kåsi vaelteli peppuni påållå etsien jotakin tiettyå paikkaa-sanoin ettå mennåån makkariin --sinne pååstyåmme olin sångyllå selållåni ja kaveri otti taskustaan liukkari tuubin ja sanoi minulle ettå laita myos sisååsi ----olin niin kiimassa ettå en enåå osannut olla håveliås vaan nostin jalatleveelleen ja puristin liukkaria jotensakin sinnepåin misså sitå hettken pååstå tarvittaisiin. nyt kiinnitin huomioni viaraaseeni joka oli alasti ja tunsin pienen pelon tunteen kun nåin mikå oli se joka pian tulee sisåån-- hån sanoi minulle ettå muistatko kun sp kerroit ettå haluavasi saada paljaalla ja kaikki sisååsi---myontelin vaan ja kysyin misså asennossa haluat panna ---- olet jo melkein hyvin --laitetaan tyynyjå allesi niin pååsen sisåån--olin sångyllånselållåni ja jalat levållåån kun hån tuli påålleni ja tunsin kuinka sisååni alkoi tyontyå iso kulli --vikisin ettå lopeta minå repeån-----ei auttanut vikinå mitåån---purin håntå--sitten hån sanoi ettå varmasti on venynyt paikat venyneet ja nyt aletaan naimaan---tuntui kaksi kertaa ettå kulli osui johonkin ja nostin pååtåni ja nåin ettå kullia oli ulkona vielå ainaskin 20chån sanoi ettånyt saat ottaa kaikki ja hån tyontyi sisååni voimalla. hån nosti jalkani olkapåilleen jaalkoi ihan tosissaan panemaan.olin sångyllå ihan tosissaan saanut kullia ja tunsin ettå jotain valuu sisåltåni koitin kådellåni ja olin niin auuki kuin olla voi. vierellåni oli alaston mies ja se iso siitin oli oli jalkojen vålisså ----yritin nousta niin kuului kysymys mihin aijon mennå sanoin laittavani påålleni kuului vastaus ettå turhaa koska kohta olet saamassa kullia ja on parenpaa tekemistå kun heråttelen fuon tekovehkeen ------ hån kååntyi ja otti pååni ja asetteli itsenså niin ettå kulli oli låhellå suutani----vååjååmåttå se johti siihen otin tuon kullin suuhuni ja hetken pååstå minut kåånnettin vatsalleni ja siitå polvilleni.--------se onkin sitten eri juttu-----.


    • Sitten kun tulee tilanne jossa tuntuu hyvältä niin annat mennä! Et ole jäljessä, kaikki etenee omaan sopivaan tahtiin.

    • Iwantyou999

      Otin ekan kerrran suihin 14v about 40v miehelt

    • UteliasBI

      Ei pahalla, mut en oo ikin ymmärtäny tota että jotkut alaikäset touhuu joidenki 40v miesten kanssa? Miksi? :D

      • Anonyymi

        Koska vanhan kuuluu opettaa nuorempaa.
        Niin tekivät kreikkalaiset 2500 vuotta sitten.
        Miksi ei nytkin?

        Ihan eri asia on jos daddy on julma twinkille.
        Se on vain väkivaltaa. Sen tuomitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska vanhan kuuluu opettaa nuorempaa.
        Niin tekivät kreikkalaiset 2500 vuotta sitten.
        Miksi ei nytkin?

        Ihan eri asia on jos daddy on julma twinkille.
        Se on vain väkivaltaa. Sen tuomitsen.

        Ei kuulu, opetelkoon jokainenomalka tyylillään.


    • Reikäjussu

      En ole vielä, mutta haluaisin saman ikäisen 14v jonka kanssa voisin kokeilla.

    • 2800

      Itse olin 17 annoin 25-30v miehen imeä kaluni ja yllätyin kuinka hyvältä tuntui pikkuhiljaa olin laukeamassa mies otti kiveksistä kiinni veti esinahan taakse samalla nuoli terskan alta lopuksi nuoli kaikki spermat kalun päältä ja ah voin sanoa elämäni parhainpia orgasmeja! Harmi kun netissä törmättiin jäi vain yhteen kertaan :( m m touhut jatkuvat kyllä edelleen

    • SATTUI

      Sain top seuraa tuntemattomasta 46v miehestä menimme luontoon hienona kesäpäivänä kerroin hänelle etten ole aiemmin saanut kalua ja pyysin ottamaan hitaasti alkuun. imin miehen kovaksi yllätyin kalu oli n:17,5-18cm ja paksu! Mies imi minua välissä menin mahalleen hän hieroi pakaroitani työntäen samalla sormea pebaani sitten hän otti enemmän liukastetun tuli päälleni tunsin terskan pikkuhiljaa sisälläni varoittamatta mies räväytti kalunsa pohjaan asti vinkaisin ja ilmoitin kovaan ääneen sattuu! Mies veti hitaasti ulos lisäsi liukastetta ajattelin hänen työntäneen vahingossa liian lujaa mutta hän asetti kalunsa reiälleni joka oli jo hieman kipeä työnsi PAKSUN 17.5-18CM kalun sa syvälle samalla hän otti minua niskasta ja alkoi naimaan TODELLA KOVAA yritin pitää tuskaa sisälläni mutta aloin lähes huutamaan sattuu ota pois hän vain jatkoi pitkään! en pystynyt tekemään mitään makasin mahallaan sitten hän hidasti sanoin sattuu liikaa lopeta miksi otat liian rajusti mies veti kädellä kaulasta päätä ylöspäin huulet tuli korvani viereen sanoen kohta tulen sun sisään kohta tulee yritin olla jännittämättä mutta sattui kohta mies alkoi voihkia ja tunsin kuinka puristus koveni ja kalu lähes pysähtyi ja sykki sisälläni mies työnteli vielä muutaman kerran ja lopetti. Nousin heti olin vihainen hän ei sanonut mitään tein selväksi että sattui ja olin pyytänyt alkuun saavani hitaasti että totun. Lopuksi mies sanoi anteeksi tykkään ottaa lujaa "raiskaten" kiihotun siitä pebani oli todella kipeä sperman mukana oli hieman vertakin! Mies pahoitteli sanoi minua tiukaksi se ei minua kiinnostanut sitten hän laittoi minut selälleen kysyin mitä nyt en anna sulle enään mutta hän ottikin kaluni suuhunsa imi ja hyväli kiveksiäni meni hetki kun sain seisomaan mies oli todella hyvä imijä yllätyin en miettinyt kipua enään 3 kertaa olin laukeamassa mies lopetti aina oikeassa kohtaa sitten hän työnsi sormen pebaani jotenkin nosteli mahan suuntaan samalla imi kaluani ja RÄJÄHDIN hänen suuhun aah tuntui hyvältä! Olen mihin tavannut muutamankerran jälkeenpäin mutta sisään en ole päästänyt sperma valui loppupäivän sisästäni ja peba oli kipeä monta päivää! Muita jolla käynyt näin?

      • Anonyymi

        Ensimmäinen kokemukseni oli tuollainen kun olin patjalla mahallani hänen allan ja en päässyt pakoon eteenpäin rajua ensityöntöä mutta otin opikseni. Kannattaa olla tuntemattoman kanssa aluksi polvillaan patjalla hänen edessään ja jos sellainen työntö tulee niin nykäiset vartaloasi eteenpäin. Kun tuntee kaverin niin tykkään olla mahallani . Ohkainen kalu on silti paras kutittamaan aunusta ja pituutta sopivast,ei liikaa !


    • 000075

      mä taisin olla 15v ku saman ikäinen kaveri imi mua porin vanhassa uimahallissa,tapaus oli hätäinen mut mieleen o jäänyt hyvin

      • Anonyymi

        Kun on kokenut kaveri imemässä niin nautinto on taivaallinen. Kaksi kertaa olen sellaisen kokenut. Hän alkoi pikkuhiljaa nuolemaan kaluani kun olin selällään ja sen jälkeen hän työnsi jonkinlaisen elastisen dildon sisääni joka ei ollut liian paksu eikä liian pitkäkään . Sillä hän nai minua ja imi samaan aikaan ,hetken olin varmaan poissa tästä maailmasta ja kun sitten tajusin ,olin kaarella kuin luokki,pakarat varmaan puolimetriä patjasta ylöspäin ja sen jälkeen lysähdin patjalle takaisin ja hän jatkoi vielä imemistä kai pari minuuttia ja käsittääkseni hän nieli myös nesteenikin. Kaipauksella vieläkin !!


    • Kokeilunhalune

      Peppu neitsyt ja kokeilun halua on. Haluan ottaa suihin ja muuta kivaa ;) fantasiat on melko härjyt.

    • Joskusvuosiasitten

      No meitsin eka kerta! joo joskus vuosia sitten hmmm..... olisko 6 vuoden takaa vuonna 2011 olin 16-vuotias silloin saman ikäisen kaverin kaa luonnos hänel oli aikas iso ja paksu. Olisko ollut jotain 18cm ja 6cm paksu ja sain sitä perseeseen ja oikein kunnolla! jos kysytään että sattuko ku korkattiin persesilmä ekan kerran? No joo, ehkä se vähän, mut ei se sit sillai paljoo loppuviimeks sattunu, ku mulla oli oikea yhdyntäasento ja liukkaria riittävästi siinä pelis mukana sekä kaveri osas ottaa rauhallisesti ns. Horse Girl-asento just sitä varte ku olin paljon pienemmän kokonen kuin taas mun samanikänen frendi, itse olin kokoluokkaa (n.162cm ja 52kg) tehtiin sitä silloin useamminkin ja hyvin se meni noup! proplem. Loppu hyvin, kaikki hyvin. saispa taas uudestaanki joskus, ku vähän alkaa tekee taas mieli.

      • Anonyymi

        Miten se edes mahtui sun peppuun? Mun kaveri on about ton kokonen ja sil on tosi kiree peppu. Ollaan kyl käytetty liukkaria kans, ihana kun pääsee työntymään syvälle ;)


    • äshhole

      Olen vähän yli 60v ja olen pari kertaa ollut miehen kanssa, noin 7v sitten. Eka kerralla kaverilla oli aika pieni ja ohut, siis tosi pieni. Vain kun istuin päällä sain sen sisään, mutta sitten tapahtuikin kummia, laukesin ilman kosketusta. Eihän se oikeen miltään tuntunut, mutta toisella kerralla eri miehen kanssa olisi ollut mukavan kokoinen 17/5 kalu, mutta kun istahdin päälle ja tunne oli ihan mahtava niin kalu "lörpsähti" ja homma jäi siihen.
      Nyt olen taas ns. kiimassa ja yritän ensiviikoksi löytää mukavan kaverin, jonka kanssa voisi viettää kiireettömän hetken kahdestaan. Olen varannut hyvää liukkaria (tilasin netistä), sellaista joka on tarkoitettu peppuseksiin ja kortsuja. Naisten alusasujakin on jos kumppani niitä haluaa!

    • nuorivitsanvääntäjä

      aikoinaan serkkupojan kanssa tuli tutustuttua toistemme muniin ja kyllä se kai homosteluksi lasketaan, imettiin ja runkkailtiin vuosia. Homman alkaessa olin noin 10-11v ja serkku pari vuotta vanhempi. Lisäkiihotusta mulle varmaan toi se että serkku oli jo miehen mitoissa aloittaessamme homostelut ja mä vasta seuraavana vuonna.

    • Halukas94

      Itse halukas kokeilee suihinottoa ja molemmin puolin anaaliseksiä. Hetero mielestäni mut haluan kokeilla :) ikää 23

      • Anonyymi

        mistä saa yhteyden?


    • Mfjdks

      Olen 19 ja ekan kerran otin suihin jo ihan junnuna mutta panoa vast 17iässä

    • MiehetKiihottaa

      Taisin olla 14 kun eka kertaa otin serkulta suihin saunassa. Peppuneitsyys meni vasta vähän reilu kolmekymppisenä kun itseä parikyt vuotta vanhempi mies pani mua. Oon naimisissa ja salaa tulee miesten kans tapailtua. Joskus 1-2 krt vuoteen, mut toisinaan on monen vuoden taukoja ettei saa miestä.

      • Muistelija

        Itsellä pientä hiplailua nuorena vanhemman naapurin pojan kanssa. Tulee ajateltua juttua tosi paljon nykyisin reilu viiskymppisenä. Nyt kiinnostaisi jatkaa siitä mihin jäi. Yhdyntä voisi olla jatkumona. Tekisi mieli vaan antautua ja olla, kun joku ottaa kokonaan kaiken irti.


    • Jeppuboy

      Pakollisen skolen loppupäivinä urheilijaa salilta. Muutin syksyllä yhteen.

    • uimari

      tuu tänään itäkeskuksen uimahallin höyryihin ;)

    • jupe43

      Pistä viestiä nimim. miehet kiihottaa,voisimme antaa toisillemme hyvää...

      • Tämmönen123

        Mikäs sun kikki on:))


      • Ei-ole-seuranhakupalsta
        Tämmönen123 kirjoitti:

        Mikäs sun kikki on:))

        Yhteystietojen jakaminen ei ole sallittua.


    • Tämmönen123

      Itse olen 15 ja "salaa homo" olen ajatellut toisen miehen/pojan kanssa olemista ja paneskelua todella kauan.

      • Toinenhomo

        Oisko sulla kikkiä tai mitään?


    • skaterdude

      Oon 20v eikä varsinaista seksikertaa oo vielä tullu. Ei erityisesti kiinnosta. Tykkään mieluummin vaan runkata toisen jäbän kans. Eka lähin seksiä muistuttava kokemus oli kun olin 16v ja kaveri 15v. Oltiin laskettelu keskuksessa ja rinne alueen ulkopuolella metsässä ja ruikin spermat kaverin laskettelu housuille ja se teki mulle saman :D Kumpikin kiihottu laskettelu housuista :D

      • Anonyymi

        Samanlainen kokemus myös mulla. Aika monia kiihottaa lasketteluhousut ja se oli laukaseva tekijä kun ekan kerran pääs kokemaan jotain homoeroottista teini-iässä.


    • kuippanekissa

      19v olin kun ekaa kertaa homostelin. Nyt oon 20v.

      • Anonyymi

        Ihanaa.
        Moneltako oot saanu?


      • Anonyymi

        Ihanaa. Mulla eka kerta aikuisen kanssa oli 18v syntymäpäivän jälkeisenä päivänä.
        Innostuin heti.
        Seuraavan kuukauden aikana sextasin 41 miehen kanssa.
        Kaikki löysin Laakson metsästä.


    • Antisuvaitsevainen

      Vitun pervo saatana. Tais olla ruskee mune vähäaikaa. 😆👎

    • Antisuvaitsevainen

      Mut onhan kortsut keksitty. Siihenhän se paska hyvin tarttuu. 😆👎✊. Tai jos ees pysyy ehjänä. 😆😆👎

    • Antisuvaitsevainen

      Mut jos teille ei löydy miestä. Niin voittehan te nussia kaikki keskenään!! 😆👎

      • Anonyymi

        Ja usko tai älä.....niinhän me tehdään, viikottain.
        Oon aloittanut 1982. Ja tähän mennessä 12.2020 mut on astunut vähintään 12000-15000 miestä.
        Vähintään 30000 kertaa.
        Kaikista muista roduista paitsi inuiiteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja usko tai älä.....niinhän me tehdään, viikottain.
        Oon aloittanut 1982. Ja tähän mennessä 12.2020 mut on astunut vähintään 12000-15000 miestä.
        Vähintään 30000 kertaa.
        Kaikista muista roduista paitsi inuiiteista.

        Mitä vikaa on inuiiteissa? 😡


      • Anonyymi

        oeltko sinä anti suomalinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa on inuiiteissa? 😡

        Luuletko, että heitä on sankoin joukoin Laakson metsässä homoilemassa?


    • Jeppuboy

      Kukaan muu meillä ei saa hyviä miehiä lähelleen.

    • Anonyymi

      sc?

    • Anonyymi

      Erittäin komea, isokaluinen ja kestävä opettaja ammatiltaan.
      Sen jälkeen kävin jossain esim. DTM, ei oikeastaan ketään niissä paikoissa kiinnostanut, mutta sain bi-miehiä sieltä ja täältä.
      Poikamaiset lähinnä haukotuttaa.
      Nirsous lähti jo alkuajoista, enkä tietenkään itse ollut hullumpi, olin ehtinyt aloittaa urheilunkin punttisalilla tuloksekkaasti

    • Anonyymi

      Eka kerta oli 19 vee, lähdin ravintolasta noin nelikymppisen miehen mukaan koska hän lupasi lisää bissee.
      Jotenkin vain miehen kämpillä olimme pian alasti ja selailimme pornolehtiä.
      Seuraava muistikuva on kun olin sängyllä peppu pystyssä ja mies työntyi takaapäin sisään, vaihdoimme asentoakin, käännyin selälleni ja mies nosti minun lantion ylös pakaroista puristaen ja alkoi työnnellä vimmatusti kaluaan edestakaisin liukkaassa pepussani, runkkasin omaa kalua ja pian spermani ruiskahti päälleni ja mies laukesi peppuuni. Vieläkin kalu kovenee kun tätä kirjoitan..oli niin kiihottava kokemus.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta ( jos voi sellaiseksi laskea ) oli 13-vuotiaana kun runkkasin yhdessä vanhemman pojan kanssa. Sitä nyt saattaa tehdä heterotkin mutta itse koin sen ekana kertana. Seuraava kerta olikin vasta 17v. Olin onnistumut livahtamaan alaikäisenä baariin ja siellä vanhempi kundi tuli pokaamaan. Menimme sen kämpille ja siellä sitten runkkailimme toisiamme ja otin suihin. Eka peppupano tapahtui täysikäisenä darkroomissa. Se oli hieman kivulias mutta olin niin kiihottunut etten välittänyt. Seuraavalla kerralla olikin sitten hellävaraisempi kundi ja kokemus oli ihana. Sain samalla ekan suihinottoni. Nykyisen kumppanini eka kerta oli yli 30- kymppisenä.

    • Anonyymi

      Et ole jäljessä eikä ole mitään aikataulua joka sanoo milloin ihmisten pitäisi saada ensimmäiset seksikokemuksensa, löytää kumppani tai mitään muutakaan.

      Mun neuvo on että kannattaa vaan rohkeasti tutustua uusiin ihmisiin. Kukaan unelmien prinssi ei tule hakemaan sua kotiovelta.

    • Anonyymi

      Ihan farkut käy ahtaaks ku näitä lukee, mites muilla

      • Anonyymi

        verkakrit osiissit käythhää tuureki niit ja muut hoot miksei mee oppi perille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verkakrit osiissit käythhää tuureki niit ja muut hoot miksei mee oppi perille

        Siksi kun Tuuresta muut ei ota mallia. Osa ei niistä pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun Tuuresta muut ei ota mallia. Osa ei niistä pidä.

        KYLLÖ SINÖ PIDÄT VERKKARESITA SINISET TUMMASIIT OLISULJALAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÖ SINÖ PIDÄT VERKKARESITA SINISET TUMMASIIT OLISULJALAS

        En pidä


    • Anonyymi

      kireetäkö taas

    • Anonyymi

      Jotkut ei sytytä lainkaan🎅

    • Anonyymi

      ite 18, vielä ensimmäistä kertaa odottelen. Kiinnostusta on, en tiedä mistä löytäisin sopivan miehen..

      • Anonyymi

        Korkkaajia löytää netistä ja alan paikoista, kuten Vogue, Keltainen Ruusu tai Us video


      • Anonyymi

        tässä olis sulle kiva hellä ja huomioon ottava mies


      • Anonyymi

        Netisdä kun sanot etsiväsi korkkaajaa, niin ovella on jono


    • Anonyymi

      Mä on 25v vielä ensimmäistä kertaa odottelen. Kiinnostusta on, en tiedä mistä löytäisin
      En halua menää keltasta rusussa ja us video joskus tekee mieli menää sauna vuoguessa kulemaan siellä on paljon

      • Anonyymi

        Olin 28v odotin pitkään että sadaa kunnolla sitten sain samaan ikäinen oli tosi kiva


    • Anonyymi

      En oo viellä on 37v mietin koko ajan että kokeilen mutta en uskalla vaikka haluasin nii paljon

      • Anonyymi

        Jos haluu koittaa niin kannattaa vielä kun on nuori ja on valinnanvaraa.. Kundi osaa yleensä ottaa suihin jne. Ihan luonnostaan kun tietää miten omaa kalustoa pidetään hyvänä.. Ja se toisen kulli on aikas kiinnostava ja voi jopa kiihottaa kun saa kokee miten kaveri nauttii kun sen kullista näkee miten se reagoi.. Sheivattu on tietty aina kiva niin molemmat hyötyy kun saa imuttaa ilman että tulee karvoja suuhun tai kun saa itse kunnolla tuntee kun kaveri imuttaa palleja ja vartta.


    • 70-luvun alussa nukuimme serkkuni kanssa siskon pedissä. Kun serkkuni näytti nukkuvan, hivutin käteni hänen akushousujensä päälle ja tunsin kovan kullin. Vähitellen hivutin käteni hänen housujen kuminaihan alle ja tunsin hänen karvoituksensa, sitten kovan kullin. Runkkasin sitä ja aika pian serkkuni K sai siemensyöksyn. Vedin käteni pois ja serkkuni tuntui nukkuvan

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla on 18v täyttäessä jo ollut kymmeniä partnereita

    • Anonyymi

      Aika noloa olla jo 18 eikä viel saanu sexii.

      • Anonyymi

        Homolle se on todella suuri häpeä! Muille ei


      • Anonyymi

        Itse olin 18vee ja harrastin seksiä miehen kanssa intin lomalla. Sen jälkeen homma lähti "lapasesta".
        Stadissa kävin kesäisin lähes joka arki-ilta laakson ja keskuspuiston kallioilla ja lähes aina tapasin jonkun miehen, useimmiten vanhemman koska itse olin parikymppinen. Annoin melkein joka kerta peppua. Aina oli mukana liukkaria ja kortsu. Joskus annoin panna paljaallakin. Lehdistä hain myös seksiseuraa ja eräs työkaverini kun oli homo ja hän nussi minua muutaman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin 18vee ja harrastin seksiä miehen kanssa intin lomalla. Sen jälkeen homma lähti "lapasesta".
        Stadissa kävin kesäisin lähes joka arki-ilta laakson ja keskuspuiston kallioilla ja lähes aina tapasin jonkun miehen, useimmiten vanhemman koska itse olin parikymppinen. Annoin melkein joka kerta peppua. Aina oli mukana liukkaria ja kortsu. Joskus annoin panna paljaallakin. Lehdistä hain myös seksiseuraa ja eräs työkaverini kun oli homo ja hän nussi minua muutaman kerran.

        Eihän tuo ole kuin ihan perusmeininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole kuin ihan perusmeininkiä.

        Kyllä se on hieno tunne kun olet mahallaan sängyssä ja takaapäin saat erilaisia hyväilyjä pakaroihin ja pikkuhiljaa alat tuntea terskan pakaroissasi ja kuinka se liukasteen kera alkaa hiljalleen liukumaan sulkijalihasta kohden ja pienen tauon jälkeen se sitten liukuu ihanasti sinun uummeniinsi ja alkaa ihanat vedot ja työnnöt ja lopuksi saat vielä hyvät voitelut !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on hieno tunne kun olet mahallaan sängyssä ja takaapäin saat erilaisia hyväilyjä pakaroihin ja pikkuhiljaa alat tuntea terskan pakaroissasi ja kuinka se liukasteen kera alkaa hiljalleen liukumaan sulkijalihasta kohden ja pienen tauon jälkeen se sitten liukuu ihanasti sinun uummeniinsi ja alkaa ihanat vedot ja työnnöt ja lopuksi saat vielä hyvät voitelut !!!

        Olen sama mieltä kyllä se on hieno ku hyväilyä pakaroihin ja pikkuhiljaa alat tuntea terskakin tuntu nii hyvältä ja halua joku herku menis sisään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on hieno tunne kun olet mahallaan sängyssä ja takaapäin saat erilaisia hyväilyjä pakaroihin ja pikkuhiljaa alat tuntea terskan pakaroissasi ja kuinka se liukasteen kera alkaa hiljalleen liukumaan sulkijalihasta kohden ja pienen tauon jälkeen se sitten liukuu ihanasti sinun uummeniinsi ja alkaa ihanat vedot ja työnnöt ja lopuksi saat vielä hyvät voitelut !!!

        Jännä täyteläinen tunne, kun muna on sisälläsi ja ne vedot ja työnnöt tuntuvat ihanilta. Itellä rupee viimeistään siinä vaiheessa seisoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä täyteläinen tunne, kun muna on sisälläsi ja ne vedot ja työnnöt tuntuvat ihanilta. Itellä rupee viimeistään siinä vaiheessa seisoon.

        Nii se tuntu nii hyvältä siksi rupee seisoo on pari kertä kokeillut itsekin seisoin nii kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sama mieltä kyllä se on hieno ku hyväilyä pakaroihin ja pikkuhiljaa alat tuntea terskakin tuntu nii hyvältä ja halua joku herku menis sisään

        Joo, kyllä se jalusta tuntuu tosi ihanalle, terska tunnistaa herkästi kiimaisen peopuaukko,,,kalu lisää painetta ja alkaa maskuliinisesti uppoamaan kiimasta pakahtuvaan peppuun,,,vähän vielä syvemmälle niin terska on kokonaan sisälläsi,,,hetken nautiskellen,,,alan liuttaa kulliini sinun kiimaisen pyllyyn,,,olemme yhtä,,, 😋😋😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä se jalusta tuntuu tosi ihanalle, terska tunnistaa herkästi kiimaisen peopuaukko,,,kalu lisää painetta ja alkaa maskuliinisesti uppoamaan kiimasta pakahtuvaan peppuun,,,vähän vielä syvemmälle niin terska on kokonaan sisälläsi,,,hetken nautiskellen,,,alan liuttaa kulliini sinun kiimaisen pyllyyn,,,olemme yhtä,,, 😋😋😋

        Rakastan nussia persettä mun omalla paljaalla ja yli 21cm kullilla jos peppu on hyvin huuhdeltu! Mul oli vuosia semmonen vanhempi kokenut BTM joka anto mun nussia häntä todella paljon ja niin kovaa ku jaksoin ja niin myös kävinkin naimassa häntä useamman kerran viikossa! Itse olen bi TOP mutta rakastan nussia hyvin huuhdeltua persettä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä se jalusta tuntuu tosi ihanalle, terska tunnistaa herkästi kiimaisen peopuaukko,,,kalu lisää painetta ja alkaa maskuliinisesti uppoamaan kiimasta pakahtuvaan peppuun,,,vähän vielä syvemmälle niin terska on kokonaan sisälläsi,,,hetken nautiskellen,,,alan liuttaa kulliini sinun kiimaisen pyllyyn,,,olemme yhtä,,, 😋😋😋

        En oo kokeillut millasta on tai tuntuu kun naidaan peppuun mutta oon pari kertaa itse ollit top ja näytti että tuntuu hyvältä kun touhutippaa valui vaikka ei ollut muuta stimulanttii kun mun kulli..


    • Anonyymi

      Elokuvissa siltsun kanssa? Mobilessa

    • Anonyymi

      En oo koklannu mut tehny välil mieli olla bottomina

    • Anonyymi

      Mä olin itse ehkä 17 kun halusin kokeilla seksiä miehen kanssa. Joten löysin teksti TV Gay chatista vanhemman ja kokeneen BTM kundin. Ja se oli todella kiimaista ei mennyt kauaa kun olin päässyt tän mun ex vakiopanon sisään kämppään ku sil oli mun kulli jo suussa kokonaan! Ja siinä sit tuli sit lutkutettua itsekin kullia ekan kerran. Ja sit mulle sanottiin että nyt nussi mua! No mä otin mun ison yli 20cm kullin ja laitoin sen peppuun sen ja upotin kokonaan sisään ja sit aloin naimaan ja kovaa takaapäin. Ja se tuntu niin hyvältä! Loppupeleissä tästä vanhemmasta BTM tuli mun vakio pano noin 10 vuodeks jota kävin noin kerran tai kaks vähintään panemassa. ja peuhaamassa sen luona! Mä niin tykkäsin panna senkaa ku se oikeesti ties mitä tehä ja osaa ja rakasti imee mun 20 cm (For real) kullia. Ja hän rakasti kun nussin häntä mun kullilla perseeseen! Ja itekki kyllä tykkäsin nussia sen puhasta peppua hyvän huuhtelun takia. Harmi vaan että hän on lopettanut nykyään Gay hommat kun ikää tullut lisää se oli mun eka kerta miehen kanssa ja sillon sain persettä kunnolla. Ja kyllä oli sen arvoista. Ja parin kerranjälkeen sain nussia paljaalla kullilla joka kerta. Pidettiin parit Gay orgiatkin hänen ja muutamien muiden kanssa. Jos saisin vielä mahilsen mennä nussimaan hänen kanssaan menisin heti oli se sen verran kivaa ja erittäin Kiimasta peppu seksiä joka kerta!

    • Anonyymi

      Oma ensimäinnen Homo kokemus oli Pekan kanssa (ei ole sen oikea nimi),,, oltiin tunnettu pitkään Pekka oli perhetuttu, oli 50 vuotias minä olin 14. Olin Pekan luona kylässä koska hän kutsui kuuntelemaan levyjä ja sitten antoi minulle Viinaa ja kosketteli. Lopulta tuli se että PEkka pyysi minua ottamaan munansuuhun, otin ja aika pian Pekkka laukesi kuten sanotaan maistoin Sperman suusa kun se oli paksua ja tuntui oudolta. Sen jälkeen olime yhdessä 3 vuotta, Pekka sanoi että olen nyt hänen poika ystävä,,, muutin sitten pois kun menin Opistoon eri kaupunkiin enkä ole ollut sen jälkeen Homo suhteessa.

    • Anonyymi

      Aloitin pelaamaan jenkkifutista ammattiopiston ensimmäisenä vuotena. Asuin lähiössä kahdestaan yh-mutsin kanssa. Vaikka asuntomme oli pieni, mulla oli erillinen huone. Ammattiopistossa maikka näytti kouluterveyskyselyn tuloksista, että tytöt aloitttavat yhdynnät ensimmäisenä ja toisena vuotena. Maikka nauroi, että se sopii myös homoihin. Toin yhden Jeren kotiin ja katsoimme jenkkifutista. Tulipa tehtyä muutakin. Jere jätti kypäränsä mutsin nähtäväksi.

    • Jokainen tyylillään, mutta ei kiinosta miten lapset aloittavat seksin.
      Olen minäkin ollut se 18v mutta en kerro siitä täällä, et toiset saisivat kuolata ja runkata lukiessaan.
      Have nice day

    • Anonyymi

      Edessä päin se on vielä

    • Anonyymi

      17 vuotiaana eka kerta, ehkä joku 35-40 mies, otin suihin ja pani peppuun.

    • Anonyymi

      17 v kun sain eka kerram kalua peppuun 45 v mieheltä , hain tarkoituksella vanhempaa miestä ja sattumalta sain tietää että kyseinen mied on gsy ja tykkää nuoremmista pojista joten tavallaan viettelin hänet, paikka vaan ei ollut kovin romanttinen (hänen autossaan erään metsätien varressa.)

    • Anonyymi

      porukka saunassa ieskelin yhtä pian kaikilla otti eteen joku ei malttanut odotta vaan laittoi sormet peppuuni sitten kullin laukesi uutta tilalle olin koko illan 4kaverin käytössä hyvä mieli jäi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe