Täällä on usein kysytty, miksi ei voi kirjautua messengeriin ja tulee ilmoitus että tarkista internet yhteys ym.
No minulle kävi samoin.
Korjasin ongelman näin:
Menin msn.fi sivulle ja kirjauduin sieltä, sitten avasin messengerin ja kirjauduin.
En sitten tiedä jos olikin joku yhteysongelma, joka just silloin palautui kun tein näin.
MSN-messenger on toiminut sen jälkeen moitteettomasti (kuin myös ennen ongelmaa)
msn messengeriin
ohje??
2
230
Vastaukset
- Minä vaan
On koko illan pelannut moitteettomasti. Silloin tällöin tulee tuo kyseinen herja ja olen kuvitellut sen johtuvan jostain ruuhkasta tai pienestä yhteyskatkoksesta!
- ohje??
minä siinä ed. viestissä sanoinkin. Vaan kun on ollut em. ongelmia, niin ajattelin että josko ko. ongelmat olisi korjaantuneet muilla samanlaisista kirjautumisongelmista kärsineille. Yhden kerran minulla on ollut ko. ongelma :)(koputtaa puuta eli omaa päätään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558