Lyhyet hiukset tytöllä

R two D Two

Mitä mieltä pojat on siitä? Jos hiukset on vähän sekavan tapaiset kuten Beatlesin jäsenillä kuuskytluvulla tai Billie Joe Armstrongilla?
Mulla on sellaset vähän sydämen muotoiset kasvot, silmät vihreät ja hiukset mustat/ruskeet.
Vaikka tää ei kyllä liity mihinkään, mut jos helpottaa hahmottamista; Mulla on myös useesti bändipaitoja/kauluspaitoja ja rikkinäisiä farkkuja

14

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

KAIKILLA naisilla on nykyisin lyhyet hiukset... miksi haluat olla niinkuin KAIKKI MUUTKIN??

• menes pappa muualle

Läheskään kaikilla naisilla ei ole lyhyitä hiuksia, enemmän on pitkä hiuksisia ja NAISILLA EI OLE PAKKO OLLA PITKÄÄ TUKKAA! SAMA ASIA MIEHILLÄ,mutta toisinpäin. Mitä pahaa siinä on? :O

• nyt on 2013 :D

Sä oot naurettava pappa! :D

• poika 16
        nyt on 2013 :D kirjoitti:

Ei minua haittaa naisella lyhyet hiukset. Ne ovat mukavaa vaihtelua niihin kulahtaneisiin pitkiin hiuksiin

• lifemocker
        menes pappa muualle kirjoitti:

Läheskään kaikilla naisilla ei ole lyhyitä hiuksia, enemmän on pitkä hiuksisia ja NAISILLA EI OLE PAKKO OLLA PITKÄÄ TUKKAA! SAMA ASIA MIEHILLÄ,mutta toisinpäin. Mitä pahaa siinä on? :O

se kun on aika "mummomaista" kun kaikilla naisilla on yleensä lyhyet hiukset.

40-70 naiset pitää lyhyitä hiuksia niin jännää miten nuoretkin haluavat "mummoutua" hiuksinensa :P

• vitun tampio!
        lifemocker kirjoitti:

40-70 naiset pitää lyhyitä hiuksia niin jännää miten nuoretkin haluavat "mummoutua" hiuksinensa :P

Se on lifemocker SINUN mielipiteesi! Ei mikään yleismaallinen käsite!

• vitun dönssi!
        vitun tampio! kirjoitti:

Se on lifemocker SINUN mielipiteesi! Ei mikään yleismaallinen käsite!

puhuttiinko tässä jostain yleismaailmallisesta käsitteestä? taidat nähdä näkyjä, koska eihän tuossa puhuttu mistään muusta ku hänen omasta mielipiteestä..opettele lukemaan vitun pelle

• pässi
        nyt on 2013 :D kirjoitti:

mitä sitte vaikka olis 2050? ei jumalauta ootte te kyl niin tyhmiä et teijät pitäs nussia uudestaan.,,

• pässi kirjoitti:

mitä sitte vaikka olis 2050? ei jumalauta ootte te kyl niin tyhmiä et teijät pitäs nussia uudestaan.,,

Sanoo 5wee pässi

• vitun lifeFUCKER
        lifemocker kirjoitti:

Lifemockerilla on joku olkapäille ulottuva heviletti... Huutele nyt siinä sitten naisten lyhyistä hiuksista. Anyways lyhyet hiukset on tosi kivat kun mielestä, jos ne vaan sopii!:)

• yalooooo

Pitää olla aika helvetin vanhanaikainen jos ei suo tytölle lyhyitä hiuksia.

• Pitkätukkatyttö

Mä en tykkää työillä lyhyistä hiuksista... Tosin joillekkin ne sopii

• pitkätukkAaA

Ite oon pika ja on pitkät hiukset ja leikkaa vaan pois itestä lyhyt tukkaiset tytöt on ihan hyvän näkösiin tai ainakin yksi meijän koulust :) Katseita ainakin saa hyvässä tai sitten pahassa mielessä.

• lyhyet

Oon 14 tyttö ja mustat lyhyet hiukset (---: happyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      92
      1489
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      391
      885
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      160
      870
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76