Mitä jos

Riina

ajautuisit avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen?
Mitä jos rakastuisit avioliiton ulkopuolella?

9

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria

jos minulle kävisi niin, olisin tosi onnellinen.
      Olisin tosi onnellinen jos joku rakastaisi minua. Jos menee rakastumaan avioliiton ulkopuolella, on oikeastaan ottanut suuren askeleen. Ehkä joskus on hyvä ajatella itseään ja omaa onneaan.

• rane

sit se vaan olis niin. mitä sitä jossittelemaan.

• Malla

Jos niin kävisi, niin sitten pitäisi miettiä mitä tehdä. Kariutuisiko avioliitto vai pidettäisiinkö suhde salaisena. Vaikea tietää mitä tekisi. Mutta ei siihen avioliiton ulkoiseen suhteeseen niin vaan ajauduta. Kyllä siihen on syynsä.

• Ludmila

Jos rakastuisi ulkopuoliseen, tuskin kannattaisi
      aviopuolisolta sitä salata. Asia tulee varmaan ilmi ennemmin tai myöhemmin. Mutta pienet syrjähypyt kannattaa pitää omana tietona.

• Sen kokenut

Ystävystyttiin keskustelupalstalla (ei siis chat). Aluksi vaihdettiin s-posteja ihan niistä näistä - jäätiin kahdella sanalla sanoen suustamme kiinni. Hän oli mukava ja tykkäsin lukea sekä kirjoittaa hänelle.

Vuosi vierähti, reilusti toistakin. Hän tuli käymään kotikaupungissani ja halusi tavata. Yritin estellä, mutta hän sai puhuttua yli - mikäs siinä nyt on jos sähköpostiystävät tapaavat. Kunhan istutaan ruokaravintolassa hetki, ehkä syödään ja rupatellaan.

Olin hieman myöhässä ja tiesin oven avatessani hänen varmasti odottaa minua jo oven edessä olevassa baarissa - niin kuin odottikin. Ensisilmäyksellä tiesin nyt käyneen vanhanaikaisesti. Siirryimme ruokapuolelle ja jossain vaiheessa tilasimmekin, jotta saimme innokkaan tarjoilijan pois häiritsemästä. Me olimme kahden maailmassa.

Juttelimme vuolaasti, hyvä että saimme syötyä. Maksaessa huomasin oluenkin jääneen juomatta, en ollut edes maistanut.

Kaikkein "hirvittävintä" ihastumisessa oli kaksipuolisuus - hänelle kävi samoin. Ja ainut vaihtoehto oli jatkaa kumpaakin aikaisempaa elämää, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Emme uskalla tavata enään, se roihahtaisi heti, tiedämme sen kumpikin. Ystävyys elää sähköpostien välityksellä, harvakseltaan. Ihastuksen ja rakastuksen yritämm tukahduttaa.

Aluksi siihen meinasi riutua, mutta nyt osaa olla jo ylpeäkin että on saanut moisen kokea. Olin jo unohtanut miltä se tuntuu kun ihastuu kunnolla, varpaita myöten .. ja rakastuu, kyllä me senkin sittemmin tunnustimme.

Elämä voi olla ihan rehevääkin, mutta ei kaikkien kukkien tarvitse kukkia.

Ja kuitenkin toivon joskus saavani edes koskettaa ohimennen, ihan kevyesti, hänen kättään.

Kokenut mutta kokematon

• taika

sen olen kokenut, eikä ollutkaan mikään pikku juttu! Avioliitto ei toiminut oikein koskaan ja kun tulin tiettyyn ikään, alkoi tulla mieleen, että tätäkö tämä on koko elämä. Miehen ollessa ulkomailla tapasin toisen miehen, johon rakastuin. Ja hän minuun. Ihanaa aikaa oli sen verran kuin sitä kesti.Hän oli jo eronnut ja etsi naista elämäänsä, ei lopulta jaksanut odottaa, että tekisin oman päätökseni. Hyvä niin, ei meistä olisi arjessa mitään tullut. Erosin sitten aikanaan itsekin, kun en voinut enää palata entiseen.Mieluummin elän vaikka yksin, jos on pakko.

• Roope

Minulla on suhde avioliiton ulkopuolella.
      On ollut jo pitkään, viitisen vuotta.
      Se suhde on toinen elämäni.

• Niin

siinähän se sitten onkin

• Minni

Rakkaus on sittenkin olemassa. Olen omakohtaisesti huomannut. Ei ollut tarkoitus ajatua avioliiton ulkopuolella, mutta Rakkaus tuli ja vei. Niinkin voi käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe