Mitä mieltä olette nettikiusaamisesta?
Mitä eroa mielestännne on nettikiusaamisella ja oikeassa elämässä tapahtuvalla kiusaamisella?
Mielestäni nettikiusaamista on hankalampaa estää ja korjata. Netissä tapahtunut kiusaaminen myös säilyy netissä eikä sitä välttämättä saa sieltä pois. Oikeassa elämässä tapahtunut kiusaaminen käytännössä loppuu eikä vastaan välttämättä enää koskaan tule muistutusta kiusaamisesta.
Haluaisin kuulla mielipiteitänne nettikiusaamisesta ja kiusaamisesta. Kiitän jo etukäteen.
Nettikiusaaminen
6
479
Vastaukset
- yksinkotonapullonkaa
netipoliisille ilmoitusta netti kiusaamisesta.
tai ei hanki tunnistettavia käyttäjänimiä millekään palstalle.
tai ei vain mene nettiin.
hyvässä seurassa yksin oleminen on ihan mukavaa ja vielä mukavampaa on kun on seurana vain pari pulloa alkoholillista juomaa.
siitä ei enään yksinäisyys pahene. - Saarnaaja!
"Mielestäni nettikiusaamista on hankalampaa estää ja korjata. Netissä tapahtunut kiusaaminen myös säilyy netissä eikä sitä välttämättä saa sieltä pois."
Osittain olet oikeassa, vaikka mielestäni oikeassa elämässä olevaa kiusaamista on vaikeampi lopettaa, koska netissä on "estäkäyttäjä"- ja ilmoita asiaton viesti/kuva-mahdollisuudet, nämä toimivat jos nettikiusaaja on joku tuntematon idiootti, joka haukkuu sinua ilman kunnon syytä, jos kiusaaja tuntee sinut ja hänellä on sinusta asiaton kuva, se lähtee pois ainoastaan poistamalla se kuva kiusaajalta (ilmoita poliisille/vanhemmillesi). - Vihersilmä@98
Netissä on ehkä todisteet paremmin saatavilla. Mutta mistä tunnistaa kiusaamisen netissä. Äänensävyä ei kuule. Ei voi tietää oliko se sarkasmia,ivaa vai jotain muuta. Jos laskettaisi nettikiusaamiset mukaan mua olisi kiusattu tosi monta kertaa.
Oon mä ehkä puhelimen välityksel kiusannu. Ehkä vähän Habossaki. Mua on nettikiusattu Habbo.fissä erittäin paljon. Ei siihen kiinnitä erityisesti huomiota edes. sitä tapahtuu niin paljon. Sitä on vaikea estää. - Anonyymi00004
Tiina metsäketo kiusataan netti yli kuusi vuotta poliisille kuvat kiitos kaikille lahti.Todella törkeää tämä tehdään kauheita kuvia.Olisiko vapaaehtoista tarvitsen apua.
- Anonyymi00005
Aikuiset miehet tällä palstalla nettikiusaamista tekevät tällä palstalla. Vaikka tämä on 12-17 vuotiaiden palsta?
Aikuisia miehiä kirjoittamassa kaikkea ikävää.- Anonyymi00007
Mistä tiedämme ettet sinä ole aikuinen mies??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483