toimiiko mun sähköase 7.4v lipon kanssa vaikka se on tarkotettu 8.4v nimh akulle. siinä on v.3 rataslaatikko metalli osilla et ei pitäs olla siitä kii mut eikö mosfet piiri olisi helppo tehdä itsekkin? mikä on se komponentti jonka tarvii siihen niiden 30k ohm ja 100ohmin vastusten lisäks. ois kiva tietää pian ku kohta loppuu kässä koulusta niin ois kiva saada ne komonentit sieltä ;P
lipo akku
6
56
Vastaukset
Koulusta et saa tarvittavaa, kokeiltu on. Ei mitään 30kohm vastuksia vaan 2,2-2,7kohm. Fetin kasaaminen itse vaatii jo aika hyviä kolvaustaitoja. Kai sun ase toimii melkein millä akulla tahansa...
- sama äijjä
mut siis et ne kosketuspinnat ei mee paskaks tai jotain ja onks se 7.4V tarpeeks?
sama äijjä kirjoitti:
mut siis et ne kosketuspinnat ei mee paskaks tai jotain ja onks se 7.4V tarpeeks?
Kosketuspinnat kuluu parissa vuodessa jo 9,6 volttisella. 7,4V vastaa suunnilleen 9,6V. Minkä merkkisen lipon ja laturin meinasit ostaa?
- vielä vaan sama äijjä
finsoft kirjoitti:
Kosketuspinnat kuluu parissa vuodessa jo 9,6 volttisella. 7,4V vastaa suunnilleen 9,6V. Minkä merkkisen lipon ja laturin meinasit ostaa?
mulla on jo ku mulla on rc auto ja laturi on turnigy B3 AC semmonen motikkä josta lähtee johto pistorasiaan ja siihen tökätään se akku kii eli ei mikään semmonen pro vehje;) ja akut on kans turnigyn ku niin halvalla niitä saa 1300mah ja 20-30c xt60 liittimellä eli pitäis tehä/ostaa adapteri mini liittimeks
vielä vaan sama äijjä kirjoitti:
mulla on jo ku mulla on rc auto ja laturi on turnigy B3 AC semmonen motikkä josta lähtee johto pistorasiaan ja siihen tökätään se akku kii eli ei mikään semmonen pro vehje;) ja akut on kans turnigyn ku niin halvalla niitä saa 1300mah ja 20-30c xt60 liittimellä eli pitäis tehä/ostaa adapteri mini liittimeks
Eli tee/osta. Molempia liittimiä saa tradesoftista.
- es viljami
vitun tyhmä ei widdu mage
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916