lähetettiinkö tekstari =?

enne100

Pystynkö jotenkin selvittämään, onko mun liittymään lähetetty tietystä numerosta tekstiviestiä (tai puhelua). Monimutkainen asia tarkemmin selitettäväksi, mutta en ole sitä saanut, en tiedä onko se lähetetty ja puhelimeni vaan torpannut sen. Voinko soittaa esim asiakaspalveluun ja kysyä puhelimeen tulleita numeroita, tai näkeekö sen jostain elisan omilta sivuilta?? Itse soitetuistahan tällaisen luettelon sieltä löytää, mutta entä päinvastoin?

2

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

Noi vastaanotetut puhelut ja/tai viestit on sellaisia ettei niistä saa itselle rapsaa.

Viranomaisilla taitaa olla keinot niitä selvitellä, rikostapauksissa yms. Et kerro tuossa tarkemmin syytä mutta kuulostaa ettei tällaisesta ole kuitenkaan kyse joten konstit on aika vähissä :(

En keksi muuta kuin että kurkkaat itse ko puhelimesta että onko sillä soitettu tai laitettu sullepäin viestiä. Mut toi taitaa olla tekemätön paikka... :)

Tero@SoneraPartio

• enne100

Ok, tyydyn sitten tilanteeseeni. Kiitos paljon kattavasta vastauksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1218
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe