tytöt,minkälainen on komea poika

Matias:)

minkälainen on komea poika? oon 13v vaaleat hiukset 165cm 53kg lihasta käsissä ja ei oo sixpack vähä pömppis.
minkälaine on teiän unelmapoika??

85

5037

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtorijyyrgen

      Miten te 53kg luikut kehtaatte jatkuvasti kirjotella teidän "lihaksikkaista" käsistänne. Kasvakaa nyt se pari vuotta ja tulkaa tänne kun painoa 80kg ja rasvat alle 15%

      • Anonyymi

        Rauhoitu kateellinen setämies


    • 179 / 85

      Se määrää ootko komea jos on "lihaksikkaat" kädet. Ei tuossa 53 kg:ssa kauheasti kyllä lihasta ole.

    • Nolasid_iddes_jonne.ebin

      pitää olla pitempi, muttei noi paljo (oon vast 150 cm) ja semmone hauska tyyppi, joka ei kirjottele lihaksistaan suomi24:ssä

      • OuhhhAWAWAWAAAAWWAWWAAA

        Ou paha servaus.


      • Vihersilmä@98
        OuhhhAWAWAWAAAAWWAWWAAA kirjoitti:

        Ou paha servaus.

        Minust sil ois hyvä olla siniset tai vihreet silmät. Vähän pitempi ku mä tai sitte selvästi lyhyempi. Oon nytte 162cm. Ulkonäkö on aika tärkee. Sellanen, joka tykkäis puhuu eikä haluis heti sänkyy. Komeet hiukset ois plussaa.

        Sit jos viel polttais se ois tosi söpöö. Tai muuten vaa tuhmempi. Ois kiva jos se ei ois iha hikke mut ei iha 5 keskiarvolkaa. 6-7 ois ok.


      • Jaahasjaahasoo

        Nooo toi sopii aika hyvin muhu ;) ja ka oli 8,7


      • Herkkäpippeli
        Vihersilmä@98 kirjoitti:

        Minust sil ois hyvä olla siniset tai vihreet silmät. Vähän pitempi ku mä tai sitte selvästi lyhyempi. Oon nytte 162cm. Ulkonäkö on aika tärkee. Sellanen, joka tykkäis puhuu eikä haluis heti sänkyy. Komeet hiukset ois plussaa.

        Sit jos viel polttais se ois tosi söpöö. Tai muuten vaa tuhmempi. Ois kiva jos se ei ois iha hikke mut ei iha 5 keskiarvolkaa. 6-7 ois ok.

        Jaa.... sit ku oot aikuinen nuo muuttuu ulkonäkö ei oo tärkee just teiniiässä niin ulkonäkö on vaan niin tärkeetä siks just tytöt treenailee liika eikä oo ikinä grillillä pitää syyä vaan salattia ei rasvaa ett pysyy hoikkana jotta pojat tykkäis niistä sit aikuisena niin tytön/pojan luonne (sisäpuoli) on tärkeämpää kun se ulkonäkö te jotka ootte teinejä niin sit kun tuutte aikuiseksi niin satte nähä ett tuo muuttuu alatte kattoo sisäpuolta. Teiniikänä niin kysytään vaan moi seurustellaanko sit ootte yhdessä viikon ja sit loppuu muista että jos oot yhessä jonkun kaa nyt ja oot teini niin se suhde kohta loppuu sori mutt niin se on teiniiässä useimmiten oon itekki ollu teini niin se oli viikko ja sit loppu kun on aikuinen niin pitää jutella ett tutustuu minkälainen mies se on ja kukaan ei oo täydelline jokaisella on miinuksia ja plussia


      • pisteitäkehiin

        Eikös aikuisena aleta osaamaan niitä välimerkkejäkin eikä vaan pistetä sanaa toisensa jälkeen?


      • Kivatyyppi
        Vihersilmä@98 kirjoitti:

        Minust sil ois hyvä olla siniset tai vihreet silmät. Vähän pitempi ku mä tai sitte selvästi lyhyempi. Oon nytte 162cm. Ulkonäkö on aika tärkee. Sellanen, joka tykkäis puhuu eikä haluis heti sänkyy. Komeet hiukset ois plussaa.

        Sit jos viel polttais se ois tosi söpöö. Tai muuten vaa tuhmempi. Ois kiva jos se ei ois iha hikke mut ei iha 5 keskiarvolkaa. 6-7 ois ok.

        Noi sopis hyvi muhu;)
        Mul on vihreet silmät ja oon 166cm pitkä mul on vaaleen ruskeet hiukset ja ka oli joku 6-7 en muista tarkallee ja tykkään puhuu


    • ^^_^^

      VAROITUS MIEHET JA POJAT !

      Huijariakka on liikkeellä!

    • fgwa

      Ainakin vähän pitemmät hiukset, n.korvien yli saa mennä, tarvittaessa jopa olkopäille saakka hiukset :) EI SAA OLLA LÄSKI.saa olla semmone söpö, siis ei tarvii olla kauheita lihaksii eikä sixpakkiii.hiusten väril ei välii, kunhan ei oo vihreät ;)
      HANDSOME.

    • swagggg

      ei takapiiskaa xp hyihyihyi! kirkkaat ,kivan väriset silmät ja semmoset söpöt hiukset, esim. onedirection-laulajien tyyliset hiukset :3xd ei mitää yhteen kasvaneita kulmakarvoi, hyi.
      ois kiva jos olis semi pitkä ja lihaksii sais myös olla, ei mikää kukkakeppi. runsas ulkoilu,( on tavallaa jotenki terveemmän näköne iho) ja tarpeellinen peseytyminen, koska kuka ny jostai css/sotapeli eshörhöstä diggais, joka peseytyy tyylii kerra kahesviikos..? :D
      :))

      • agcsdnj

        Vitun tyhmä akka, eivät kaikki pelaajat ole tuollaisia joten vittuakos yleistät


      • 199

        mmm.... alkaa vituttaa ku kaikki pelaajat ei oo tuollasii....


    • Nosta katse taivaaseen!

      Vaalea tukka, siniset tai tummat silmät, hoikka, sopivasti lihaksikas, urheilullinen, mua pidempi (oon 167). Fiksu ja älykäs!
      En haluu pyöreää poikaa koska itekin huolehdin vartalostani. (Paitsi jos nyt sit satun ihastumaan johonki kivaan ja fiksuun pullapoikaan niin ulkonäöllä ei varmaan hirveesti oo väliä siinä tapauksessa)

      Mut kun nyt kysyit mielipidettä niin esim. tää on hyvä:
      http://static.iltalehti.fi/helsinki/pelastimies0307LS_hi.jpg

      • Juupelispuupelis

        Minkä ikäne oot ja onks kikkii? (Mull on vaaleet hiukset, siniset silmät, urheilullinen ja suo pidempi)


      • perus13veepoika

        Oon 170 cm, siniset silmät ja hoikka.


      • puupelisjuupelis
        Juupelispuupelis kirjoitti:

        Minkä ikäne oot ja onks kikkii? (Mull on vaaleet hiukset, siniset silmät, urheilullinen ja suo pidempi)

        täällä suomi 24:ssa, nää 13 vuotiaat epäkypsät hormonihirmut vaa pyörii. Ettii tyttöystäviä jotka asuukin toisella puolella suomea.


    • jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      mulle sellanen vaalea ihonen jolla ois tosi tummat hiukset joka ois sexikäs ja pelais mun kaa sotapelei ja jois : ) mulla on fetissi skeittari poikiin

      • simo kurki

        Simo kurki


      • Loljoo
        simo kurki kirjoitti:

        Simo kurki

        Tykkään tosi erinäköisistä pojista, mut oon huomannu ihastuvani aina pahis tyylisiin, vaikeasti tavoitettaviin ja mystisiin poikiin... ainakin jokaisessa tv sarjassa, elokuvassa, kirjassa, pelissä kuin animessa tai mangassakin. Ei mitään huumeita kuitenkaan, ei saa olla lapsellinenkaan. Pervo on välillä kiva. Pelit eivät haittaa, itsekin olen melko nörtti. Hygieniasta pitää huolehtia. Mielellään komea. Itse en pidä 1D tyylisistä. Komea parempi kuin söpö. Lihakset ja sixpack on nam, silti en tykkää urheilullisista. Ja juu älkää pitäkö mua ihan nörttinä pullukkana, oon hoikka ja söpö monen mielestä. Suhteessa edettäis sitten hyvään tahtiin, ei heti mihinkään sänkyyn. Bilehile - ei. Sarkastinen ja sitä rataa. Ulkonäöllä ei lopussa sitten olekaan oikeastaan väliä. Kunnes ei haise, ei silmälaseja, naama ei saa olla täynnä finnejä tai tukka limaisen näköinenn. Huumorintajua pitää löytyä. Ja kuten sanoin jo, kaikki oikeastaan menee. Pitää olla pidempi olen 166cm pitkä ja tulen vielä kasvamaan. Toisen pitäisi siis olla yli 174 vaikka.


    • daw312dsw43ds342

      53kg ja lihaksia: DDDD hahahaha

    • happy1

      mun unelma poika ois sellanen kiltti, ilonen,söpö ja luotettava.pitäis olla aika urheilullinen mut ei tarvii olla mitään sixpackkii.tykkään kaikista söpöistä pojista ja sellasista joilla on ihanat hiukset :) Tietysti hiukset on vaan plussaa eikä ne vaikuta valintaan. mut sellaset pähkinän ruskeet,lumivaaleet ,sysi mustat tai kauniit punaset hiukset on mun mieleen. silmät pitäis olla kirkkaat ja suuret ja pitäis osata pukeutuu siististi mutta ei sillai huomiota herättävästi ja "kovismaisesti".käytös sais olla ehkä 7 tai 8,koska ei sais olla hikke , mut ei nyt ihan huonokäytöksinenkään.Pituutta sais olla suunnilleen 175cm.

      Muuten pojat, tykkääkö pojat myös mun tyylisistä tytöistä?
      oon iloinen ja aurinkoinen ,mutta myös vähän ujo, mutta rohkea ja sisukas sekä tietty romanttinen, mutta en erityisen tyttömäinen tai huomiota herättävä.Yleensä pukeudun hillitysti mutta tyylikkäästi esim:
      tummansini valko raidallinen paita ja vaaleat farkut. Hiukset ovat yleensä poninhännällä ja meikkinä käytän vain meikkivoidetta ,koska pidän luontaisesta kauneudesta. En ole hikke mutta käytös on 9. Olen 171cm.

    • pojanmielipide

      mun unlmatyttö ois sellainen joka omistaa pillu

      • minävaan

        Tässä tulee minun mielipiteeni (olen poika 15v) tytön ei tarvitse olla hirveän urheilullinen tai täysin timmissä kunnossa. Tissien ja perseen koolla ei ole väliä, itse välitän enemmän fiksuista ja mukavaluonteisista tytöistä. Ja mielellään semmoisista jotka eivät polta tupakkaa, koska en itsekkään harrasta kyseistä toimintaa.


      • homospotter

        homo


      • 13vtyttö
        minävaan kirjoitti:

        Tässä tulee minun mielipiteeni (olen poika 15v) tytön ei tarvitse olla hirveän urheilullinen tai täysin timmissä kunnossa. Tissien ja perseen koolla ei ole väliä, itse välitän enemmän fiksuista ja mukavaluonteisista tytöistä. Ja mielellään semmoisista jotka eivät polta tupakkaa, koska en itsekkään harrasta kyseistä toimintaa.

        Ihana :*


    • moi sori mut susta en kiinostus mun unelma poika ois sixpaccinen lihaksikas poika. HÄNELLÄ ON PAKKO OLLA SIXPAC! mieluiten blondit tai ruskkeet hiukset ,ruskeet silmät ja ne,,, TÄS SULLE PARI VINKKII! Jos löydät tytön itelles huomioi nää!!! ota kii sen päästä kiinni pussaat kun pussaaa ,kun pussaat pussaa kunnol! jos tyttö näyttää itkeneen tai itkee kysy onko kaikki hyvin rakas? ja pyydä voitko auttaa! yritä saada hänet piristymään hoe parhaita puolia ja kehu! jos tyttö suuttuu ja et tiedä mitä teit pyydä anteeksi! jos ei anna pyydä niin pitkään että antaa! tuo paljon lahjoja kukkia ja nii edelleen. ole romanttinen pyydä ulos monesti ja teidän eka kerta pliis tee siitätäydellinen älä mokaa, älä pane paksuks ! tos tärkeimmät toivottavasti oli apuu!

      • Hyybbä

        Juu mä oon 13v. tyttö
        Oon 156cm pitkä ja tykkään et se unelmien poika ois mua pidempi...
        Harrastais liikuntaa ja muutenkin olis iha hyvät lihakset. Hiusten värillä ja mallilla ei olis väliä mutta aina "ananas" on plussaa! XDD muutenki sillee romanttinen ja hygieeninen
        Sit tykkään vähän pahoistakin pojista mutta vähän hellyyttä mukaan!


    • Ehk_liikaa_pyydetty_XD

      Mun unelma prinssi ois vaalea tukkanen,vaalean siniset tai vihreät silmät,on kohtelias,hymyilee,ajattelee muitakin,ei häpeä heikkouksiaan,on laiha.
      Luonne vois olla sellanen positiivinen 174-183cm ois hyvä pituus.
      Tai ainakin päätä pitempi.
      Sellanen tasanen normi tyyli.
      Plussa ois jos olisi normaalia rikkaampi tai ainakin parit limsat/jädet vois tarjota.
      Pervous ei haittaa
      Kunhan se ei näy sillon kun ei olla kahestaan.
      Kuvat hiukset.
      Äänen murros.
      Nätit hampaat ja suu.
      Hurja.
      Pitäis ainakin osata ihan perus temppui esim.voltti ja päkki.
      Hyvä jossain urheilu lajissa.
      Lihaksia.

      • kivalajisiulkii

        Eiköhän niissä kaarnalaivojen valmistamis SM- kisoissa kuka vaan voi olla viidennellä sijalla


      • Nuunuumiimii

        Minun poika, ette vie sitä!😡😡


      • Daniel1234

        Mulla on lihaksia ja on sixpack osaan bäkin ja voltin ja muita temppuja maassa on vaalea tukka siniset silmät olen 166cm pitkä ja painan 56kg on äänenmurros olen laiha ajattelen muita ihmisiä ja olen aika hurja sitä mitä olen tehnyt ja oon 13v


      • Daniel13years

        Oon nyt 168 cm painan 60kg


      • Daniel13years

        Asun helsingissä kun sulla lukee tossa ehk liikaa pyydetty musta ei edes ole liikaa pyydetty


    • konnna

      Sit kelpaa ku näyttää suunnillee matt bomerilta

    • räpsykkä

      Mun unelmapoika ois ainaki 180cm pitkä ja leveäharteinen. Lihaksikas vartalo (haukka, olka-, rinta- ja vatsalihakset, peppu, pohkeet). Hiusten värillä ei oo väliä, paras malli olis semmonen ananastyylinen. Pitkät silmäripset, siistit kulmakarvat, kulmikas nenä ja leuka. Kauniit kädet. Semmonen hipsterityylinen pukeutumistyyli (http://bot.fi/zep), ah.
      Luonteeltaan se ois vähän pikkutuhma, tajuais mun ajatustenjuoksua ja vitsejä, eli oltais samalla aaltopituudella. Kohtelias. Herrasmies "avaan sulle oven ja läppäsen pyllylle" -tyyliin. Pärjäis koulussa ja olis kiinnostunut maailman menosta. Tulis toimeen mun vanhempien ja kavereiden kanssa. Olis uskollinen mulle. Olis hyvä sängyssä.

    • 16tyttööö

      Voin sanoo minkälainen olis unelma poika.

      Pitkä 190cm
      Tummahiuksinen (ei vaaleen ruskeita vaan tummat hiukset eli siis ruskeat)
      Ruskeet silmät (tosi ruskeet)
      Tumma (ruskettunu, eli ei mikää kalpee)
      Lihaksikas (näkyviä lihaksia, mut ei nyt tietenkää liikaa)
      Ananashiukset on turn off
      Hyvät kulmakarvat (ei mitää ylikasvaneita)

      Luonteeltaan kiltti, voi olla VÄHÄN ujo, huolehtiva, hyväkäytöksinen muita ja mua kohtaan (herrasmies, esim. Avaa oven). Turn off on semmonen perus jonne.

    • Tyttökuopiosta

      Ananashiukset, jumalattomasti karvoja, kiva pömppis, korkee ääni ;)

    • oitällänen

      Ahh... Hiekan ruskeet hiukset... Ananastyyliset hiukset kasvanu, nii ettei tiedä onko kyseessä ananashiukset vai ei...
      Hazel silmät...
      Itseäni n. 10cm pidempi...
      Hohtava iho...
      Salaperäisyyttä...

    • 13vgirlyxD

      Siis, tällee sun kertoman mukaa joku sun tyyppinen, mutta ei muassa kiinnosta onks SIL lihaksiin xD ja kiva ois mukava luonne ja sellane vitsiniekka joka on des vähä urheilullinen ja osais olla myös vähä romanttinen joskus.

    • tätähaluan

      Alaasteunelmana viisas vaalea sinisilmäinen kuulias koiransilmäinen hyväkuntoinen poika. Awww

    • Omfgnashgier

      Ruskeet silmät ja hiukset,yli 170 cm pitikä,sixback olis plussaa,söpö/komea,ei liian lapsellinen,hyvä huumori,rento,tykkäis tehä kaikkee kivaa,hygieeninen,semmonen tukka tyyli esim.ananas tai semmoset kuin Robinil, hyvätyylitaju eli muodis mukana ja valkoset hampaat. Mä rakastan kun nään pojilla ihan valkoset hampaat <3 mä haluisin tän näkösen jätkän käykää kattoo Google kuvahausta : cameron Dallas tai nash gier. Nash on niin komee ja söpö <3

      • Dallasgirl

        Aaaah Cameron!❤️ (Fangirl)


    • tulinentyttö

      Ei vittuuuuuh XD Luuletteks et tytöt valitsee pojan jonkun komeuden takii. Tai no kyl seki vaikuttaa mut ei silti. Se johtuu jostain hajusta tai semmosest. Mut en kyl haluu mitään joka kyselee jotain tommosta suomi24s. Jos oot epävarma siitä miellytätkö muita ja esität jotain toista jonkun tytön takii joudut esittää sellasta niin kauan kun oot sen kaa. Luuletko tyttöi semmosiks pissiksiks jotka välittää vaan pojan ulkonäöstä. Oo vaan oma ittes. Haista paska.

      • tässäontotuus

        Lyhyesti vain, hevonpaskaa! Nimim. Kokemusta on!


    • Tyttö13V

      Sellane vaalee, hiukset kammattu ylös ja sillee etee, suu roiku auki kaikis instagram kuvia :D, ois mua pitempi, hyvä hygienia ja ois huumorintajuinen ja fiksu :3 ja ei mikää läski mut ei pieni pömppö haittaa ^^

    • tätäserakkaustekee

      Moi, mun unelmapoika on löytyny jo :) sil on hammasraudat ylhääl ja alhaal, ruskeet\oranssihtavat hiukset, siniset silmät, ihana hymy ja nauru, rakastan sen ääntä yli kaiken, ihana tyylitaju, harrastaa yleisurheilua ja pesistä, on habaa, sixpackii jonku verran, mahtavat jutut, hauska, hyvä huumorintaju, ehkä pari senttiä mua lyhyempi mut se kasvaa kokoajan, ite oon 170 cm pitkä

    • KpopFansDreams

      Park Jimin ja yleensäkki aasialaiset on mun tyyliin. Sulonen hymy, ihanat silmät, lihaksikas ja hauska ♥

    • boys14

      Sellanen 14v. kuten minäkin, 162cm, 52kg, vaaleet hiukset. Ei lihaksikas.

      Pillifarkut, huppari sininen, t-paita musta, punaset bokserit 160cm kokoa.

      Pippeli 12cm, muutamia karvoja, vaaleita.

    • likka.pohojanmaalta

      Ulkonäöllä ei ole kerrassaan mitään väliä, kunhan huolehtii hygieniastaan.
      Ite oon huomannut ihastuvani yleensä hauskoihin ja iloisiin poikiin. c:

    • ensaaikinäpoikaystävää

      Mustat hiukset,siniset silmät,mua (155cm) 5cm pidempi,lihaksikas,metsästää,sukeltaa,laskettelee,keskiarvo 7,mangafani,joku miehinen unelma ammatti esm.putkimies,päätäväinen,rohkea,omatoiminen,osaa korjata mopoja. Siinä ne tärkeimmät ja tiedän että en koskaan tuu saamaan poikaystävää ;)

    • Bodybuilding18v

      Entäs mínä!

      Pituus 178cm ja paino119kg, bodari..ikää on 18v... ja rasvaprorentti 12!!

      Penkistä menee 189kg. Kiinnostaako ketään tyttoä?

      • Mutsis

        Ei.


      • Tsu

        Lapsiin sekaantumista!


    • Dgihxkirewqryohjl

      Hopeanvalkoset pitkät tuuheat hiukset, kirkkaat sinivihreät silmät, sixpäkki mutta ei liikaa lihaksia, semmonen hoikahko ja mua pitempi. Tyylikäs ja rento pukeutuminen.
      Eip oo tullu vastaan ;(

    • 00-

      ulkonäkö ei niin paljoa kyl vaikuta, kunhan pitää kunnostaan huolta :D luonteeltaan rento, huumorintajuinen, kiva. ystävällisyys on aina iso plussa kans, jos pitää esim. ovea auki ja on muutenkin tosi positiivinen ihastun yleensä heti XD

    • Meikä on bi-jätkä, joten otan vapauden vastata tähän topikkiin, koska rakastan poikiakin ihan suunnattomasti.
      *lyhyempi kuin mä (alle 185 siis) ja mieluiten 1-2 vuotta tai saman ikänen. Vanhempi ei aina sytytä - poikkeuksiakin on toki ollu.
      *lihaksikas tai luisevampi, ei niin väliä kunhan vaan ei ole kauhee plösö. Toisaalta oon ollu monien jätkien kaa jotka rokkaa pyöreemmän bodin tosi jees.
      *itsevarma. Vaikkei oliskaan mitenkään täydellinen, niin on kuitenkin sujut oman kroppansa ja persoonansa kanssa. Usein tulee annettua anteeks paljonkin miinus-puolisii juttui, ihan vaan koska se ihminen on niin vakuuttava ja tietää vahvuutensa ja heikkoutensa ja osaa käyttää niitä tietenkin hyväkseen.
      *blondit hiukset on kova turn-on ja mieluummin söpöt, kun komeat kasvon piirteet.
      *huomioonottavainen, avoin ja pystyy puhumaan tunteistaan, eikä sorru ärsyttävään salailuun jos joku pännii minussa tai muussa maailmassa.
      *tykkää seksistä ja vapaavalintaisesti myös rajummista otteista. Ja tietysti seksin lisäksi, on valmis vakavempaan suhteeseen. On tullut harrastettua liikaa yhden illanjuttui, ni haluisin jonkun jonka kanssa vaan olla ihan normaalisti pitemmässä parisuhteessa.

      • Holy shit! Niin siis 1-2 vuotta nuorempi, eikä 1-2 vuotta vanha! :D Se olis jo vähän.. :/


    • kgjjfihgihg

      Samanlaiset pojat ku mun ihastus x3 eli isot siniset silmät, vaaleen ruskeet hiukset ja tykkää myös musta :D

    • Hiljainentyttö

      Mun unelmapoika olis varmaan seuraavanlainen:

      Ulkonäöllä ei ole paljonkaan väliä, kunhan ei ole pyylevä. No jos jotain ulkonäköä meinataan, niin sillä olis varmaan semmoset vaaleanruskeat/ruskeat hiukset. Pituus olis varmaan semmoset 165-180 cm. Hoikka, muttei mikään kukkakeppi. Sit ei sais oikeen olla mikään kalpea, vaan semmonen terve iho, eikä finnejä naaman täydeltä. Eli siis sellanen tummahko, sileä iho. No sit vartalo... ei tarvi olla sixpackkii, mut jos on niin ei haittaa c: lihakset olis vaan plussaa, mut ihan pikkasen käsissä ja jaloissa olis hyvä olla. Paino olis hyvä olla siinä 55-70 kg:n paikkeilla. Luonne olis varmaan semmonen huolehtiva, ei hirveä pölöttäjä, ei mikään bilehile, koska olen vähän ujo ja hiljainen. Huumorintajua pitää löytyä, koska olen joskus hirveä pölöttäjä ja joskus kukaan ei tajua vitsejäni xD Urheilullinen pitäis olla, koska olen itsekkin. Lenkeillä voitaisiin käydä yhdessä ja harjoitella kentällä. Ei kumminkaan semmosta hirveetä urheiluhullua, joka käy tyyliin kolmesti päivässä treenaamassa. Hauska ja sellanen söpö hymy. Sellanen joka kuuntelee ja on uskollinen. Sellanen jonka puoleen voi kääntyä, jos on jotain sydämmellä :) ja keskiarvo... hyvä koulus sen olis hyvä olla. 7-9 keskiarvo suunnilleen. Ja asuinpaikka olis ehkä siellä Länsi-Suomessa päin, koska olen itsekkin sieltä kotoisin.


      Sellanen on miun unelmaprinssi :D

      • sopiimuhun

        Kik?


    • ahahahahahah

      eteläkorealainen niinku min yoongi :Dp

    • EvilQueen

      nototahh ite likeen sellai "pahoist pojist"

      • bitchandbadboyno

        Ämmät pitää pahoista pojista. Ihan tyttönä vastaan


      • Anonyymi

        No ite en..


    • Nyttulipitkäteksti

      Yleensä blondit hiukset sytyttää mut. Pituutta sais olla vähintään 180cm, sillä ite 176cm. Ulkonäöllä ei sitten muuten ole paljon väliä, silmälasit voi olla jos ne sopii, ei haittaa vaikka oiski niinsanottu "kukkakeppi", mut läski ei saa olla. En vaan pysty ihastumaan ylipainoiseen ihmiseen, koska se yleensä kertoo elämäntavoista aika paljon.
      Eli siis terveelliset elämäntavat on aina plussaa ja hygieeninen pitää olla, finnit nyt ei haittaa kunhan pesee kasvot päivittäin. Sporttisuus ei oo mulle mitenkään välttämätöntä mut en mä sitä mitenkään halveksukaan.
      Silmät. Siis tummansiniset, pähkinänruskeat tai oikein suklaanruskeat silmät niin ei vitsi! Erikoiset silmät on tosi jees, etenki jos on suuret silmät.
      Ois kiva jos jätkä ois puhelias, muttei kuiteskaa liian, ettei tuu möläyteltyy mitää. Lojaali ja luotettava. Ymmärtäväinen kuuntelija, mutta osais myös itse kertoa omista ongelmistaan ja ois jonkun verran herkkä. Huumorintaju on aina kivaa, kun saa päivän aikana nauraa paljon niin tulee hei hyvä päivä män ;D
      Hyvä ääni (lauluääniki) on ihan sika jees! Ei mitenkään välttämätöntä mut unelmien jätkäl ois kyl. ;3
      Tyyli sillee iha sama oikeestaa, kuha ei joka päivä käytä samoja vaatteita, vaikkei kuha oikeestaan vaatteita käytäkään koska kuha on kala ;D
      Semmonen puolustavainen suojelijatyyppi ois ihan kiva kans, eikä missää nimessä sais polttaa tai nuuskaa hyi hele >x<
      Ns nörtteys ei sillee haittaa kunha ei oo koko aina minecraft mielessä.
      Tiivistettynä pitkä, kivat silmät, hygieeninen, luotettava ja huumorintajuinen mutta osaa olla herkkä; pitkällä ollaan ;D

    • LOLIHENTAI

      Semmonen ruipelo hikikomori joka ei ees nussi mua pelaa vaan ja jonka ruuat joun maksaa

    • LOLIHENTAI

      Ok ää dikkaan vaan puhtaista arjalaisista

    • OnlyOnePerson

      Jaahas nuoret taas yrittävät saada tyttö/poikaystäviä netissä -.- menkää mielummin ulos oikeaan maaliaan hankkimaan ystäviä, mutta ei kannata vielä aloittaa rakkaus suhdetta jos oot about 11-14 v kakara.

      • Anonyymi

        Kakara olet kuule itse, saamerin jonne...


    • Tyttö01

      Sellane semi lihaksikas

      • Anonyymi

        No hyi


    • sleepyaf

      unelmapoika olisi sellainen joka ei ole jonne, halisi ja pusuttelisi :)

    • Voi ähmyrä. Meillä lukioikään ehtineillä asia on 95-prosenttisesti kiinni siitä mitä pojalla on korvien välissä.

    • Dandere

      Oon varmaan ainut tyttö jota sixpack ällöttää. Niinku hyi :/

      • Eeuskoss

        Kato kerranki sellane. Wow :P


      • Anonyymi

        Se on ällöä... Yrittää olla komea... Kyllä poika on mielestäni parempi söpönä.. Ja luonnollisen komeana... Rakastuisin kyllä enemmän luonteeseen, mutta ulkonäkökin vaikuttaa paljon... Minusta pidempi... Siististi pukeutuva... Ystävällinen, hauska... Lyhyt tukka, niinkuin useimmilla pojilla. Ystävälliset kasvon piirteet ja söpöt silmät tjs...


    • tyttöporist

      sellainen jolla on hyvä huumorintaju pidempi kuin mä (olen 161cm) ei saa olla hiljainen (koska oon ite todella sosiaalinen ja ja puhelias) lihakset (ei mitään arnoldin tapasii xd) herttainen ja söpö avulias jakomea tumma tukka"normi tukka" ja ei saa olla liian kiimainen en ajoi nimittäin harrastaa seksiä ennen avioliittoa

    • Sabrina

      Sellainen ku on mua pidempi, ktse siisnolen 168cm. Ja olis punelias, suorasanainen, söpö, on hyvä seksissä, sillä itsekkin olen, ja sellane pari kolne vjota vanhempi itse olen 13w. Ja sitte vaihdettais sähköpostii, nii voitais jutella. Ja asuis jossai mun lähistöllä, tai jossai läheisellä paikkakunnalla sitten. Ja tietysti siisti tukka, ettei oo mikää pitkä, vaa joku ananas-tyylinen, tai sellainen lyhyt sivuilta, muttei sivuilta diili, mut se llane tyyli, ei kuiten kaa keskeltä kalju, tiedätte varmaa, paremmkn en osaa sanoo. Ja olis tumma, tia vaalee aivan sama. Ittel mul on vaaleet, mut viel on liilaa väriä, mut meilkei ne on jo pois. Ja täytyy olla tosi kiimane, koska tykkään sellaisista pojista. Ja pojan pitää myös jäyttää pari vuotta ehkäsyy, enneku kokeillaa ja harrastetaa ilman. Ja sellanen myöskin et voin mwnnä myös sen luo kylää, ettei se oo vaa mun luo. Tiedän ,yös pari hyväö paikkaa, missä harrastaa sitä sitte.💖😁👫🌅

    • Aada14
    • Anonyymi

      No sä kuulostaa ihan kivan näköseltä.

    • Anonyymi

      Moii

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe