Isoveljeni..

tyttö122

Aloitetaan vaikka siitä, että mä oon siis tyttö ja oon nyt 15v. Mulla on yks isoveli joka täyttää kohta kesäkuussa 19v. eli se on nyt 18v.

Ja mun veli on ehkä hiukan ylisuojeleva mua kohtaan. Tässä yks esimerkki:

Tästä on kait vuosi, kun juttelin kerran yhdelle pojalle koulussa, joka oli ihan mukava ja tälleen. (ja mun veli oli siis samassa koulussa, kuin mä, sillä siinä on myös lukio yläasteen lisäks.)
Sitten mä en tiiä mitä kävi, mutta mun veli ilmeisesti luuli jotenkin, että se poika olis "ahdistellut" mua tai jotain tollasta.
Ja kun se sattui sen tilanteen näkemään, niin tietysti se tuli salamana paikalle, ja suorastaan tarttu siihen poikaan ja sano sille jotain, et "jätä mun sisko rauhaan!"
Mut onneks ne ei kuitenkaan alkanut tappeleen tai mitään.
Kysyin kyllä mun veljeltä myöhemmin, että mitä se oikein oli, ja et enkö sais jutella poikien kanssa. Niin saan vaan vastaukseks vihaista murahtelua.

Ja tälleen on tapahtunu aika useestikin, silleen et mun veli tavallaan tulee mun ja jonkun pojan "väliin"
Se on aika ärsyttävää, enkö sais olla tekemisissä muitten poikien kanssa?!

7

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö122

      Onko teillä mitään mielipiteitä tähän?

      Oon yrittänyt kyllä sanoa veljelleni, että osaan huolehtia itse itsestäni, mutta silti se vaan jatkaa tota sen toimintaa.
      Noh, onneks se varmaan lähtee kohta armeijaan, saanpahan olla "rauhassa."

    • tyttö122

      Asuin äitini kanssa hänen vanhempiensa taloudessa, isäni oli joutunut Siperiaan minun vielä ollessani vauvaikäinen. Olen siis neidin lapsi, äpärä, kuten siihen aikaan sanottiin. Vasta aikuiskäisenä minulle selvisi, millä tavoin henkilö jota sanottiin äidikseni, oli äitini, ja millä tavoin ne kaksi muuta aikuista olivat äitini vanhempia. Nämä kun kuuluivat niihin asioihin, joista lapsen ei pitänyt tietää yhtään mitään, joten ihmettelen tässä vaan, että minkälaisia asioita lapset nykyään tietävät saamatta vitsaa.

    • tyttö122

      Ok?
      Joku sitten vei nimimerkkini. En siis ole tuo ylempi.

    • sykiatriii

      No käske sen vaikka hakeutua hoitoon...

    • Poika15vv

      käske sen panna sua ja nuolla klitoristas oikein kovaa, jos hän ei halua niin tarjoo mulle ihmees ;)) voin jopa maksaa

    • 13+2

      täältä ne hyvä neuvot aina löytyy...

    • Moi tyttö122!

      Kinkkinen tilanne sinulla. Veljesi ei varmaan tarkoita mitään pahaa, mutta usein veljet voivat olla aika suojelevia siskojaan kohtaan. Tiedän, että tämä kuulostaa vanhalta virreltä, mutta puhuminen usein auttaa. Sinun kannattaisi varmaan kysyä veljeltäsi asiasta ja vaatia muunkinlaista vastausta kuin murahtelua sekä tietenkin kertoa, mitä itse asiasta ajattelet ja miltä sinusta tuntuu. Olet varmasti oikeassa myös siinä, että veljen armeijaanlähtö voi auttaa asiaan. Kun toinen sisaruksista muuttaa muulle ja enää ei joka päivä nähdä toista, sisarusten välinen suhdekin alkaa väistämättä muuttua.

      Tsemppiä asian kanssa!

      Sanna
      NettiSaapas, Helsinki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe