oon 15, täytän loppuvuodest 16. Mul on ruskeet pitkähköt hiukset, ruskeet silmät, painoo oisko jtn 56 kg, pituus 162 cm. Tykkään lenkkeillä kesäisin, ehkä myös pyöräillä. Tää ei nyt kerro paljooo mut kertokaa mielipiteitänne!:))
jätkääät heei mitäs tykkäätte;)
25
401
Vastaukset
- loveboy16
Kuulostat mukavalta tytöltä, olisi kiva jutella lisää ja tutustua, ja mahdollisesti vaihdella kuvia, jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Olen 16v telinevoimistelua harrastava, tupakoimaton nuorimies, pituutta 182, painoa 78kg ja rasvaprosentit jossain 15 alapuolella. Hyvässä tikissä siis ;)
Jos kiinnostaa, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected], kuvan kanssa kiitos ;)- tytsi97
noooo pitäää kahtooo;)
saisin ainakin sydän kohtauksen kun näen pitkätukka bruneten
- tytsi97
:D aijaaha
- Hjkvghkcxgh
tytsi97 kirjoitti:
Kii? ;)
- Joo o
Hjkvghkcxgh kirjoitti:
Kii? ;)
Kik*****
- tytsi 97
Joo o kirjoitti:
Kik*****
ei oo kikkiii:(((
- tytsi97
tytsi97 kirjoitti:
onks se muute hyvä vai huono asia..?:D
- tytsi97
tytsi97 kirjoitti:
onks se muute hyvä vai huono asia..?:D
et saa sydän kohtaukse pitkähiuksisest brunetest*:D
tytsi97 kirjoitti:
et saa sydän kohtaukse pitkähiuksisest brunetest*:D
saanhan olen hulluna niihin
- tytsi97
joona.puranen kirjoitti:
saanhan olen hulluna niihin
jaahas
- 15v poika
Moi :)
- tytsi97
no hei :)
- 15v poika
Haluukko tapolan mustaa?
- tytsi97
ei kiittoos..
- allu673
huora
- tytsi97
hoovee
- f2r4
5/5
- Sami 97
No vaikutat aika säälittävältä tyypiltä jolla on heikko itsetunto ku haet täältä jotain ihmisten mielipiteitä? joo mitä vittua sanon mä
- jambarkasa
Ei voi kyllä näihin kommentteihin sanoa muuta kun että.... voihan vittu sentään.
- Bodari1977
Rasvaprosenttisi on noin 24% (Lähde: http://rasvanpoltto.org/laskurit/rasvaprosentti/rasvaprosenttilaskuri.html )
Ei kiitos.- yolo
ja sä taidat olla niitä idiootteja joille ei kelpaa muut ku luukasat
- khale
moii:) vaikutat siis tosi mukavalta!:)
- tytsi97
no sehän on mukavaa:)
- khale
tytsi97 kirjoitti:
no sehän on mukavaa:)
oisko mahollist tututstuu?:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446