jätkääät heei mitäs tykkäätte;)

oon 15, täytän loppuvuodest 16. Mul on ruskeet pitkähköt hiukset, ruskeet silmät, painoo oisko jtn 56 kg, pituus 162 cm. Tykkään lenkkeillä kesäisin, ehkä myös pyöräillä. Tää ei nyt kerro paljooo mut kertokaa mielipiteitänne!:))
25503
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

Kuulostat mukavalta tytöltä, olisi kiva jutella lisää ja tutustua, ja mahdollisesti vaihdella kuvia, jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Olen 16v telinevoimistelua harrastava, tupakoimaton nuorimies, pituutta 182, painoa 78kg ja rasvaprosentit jossain 15 alapuolella. Hyvässä tikissä siis ;)
Jos kiinnostaa, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected], kuvan kanssa kiitos ;)

Äänestä
  • noooo pitäää kahtooo;)

Äänestä

saisin ainakin sydän kohtauksen kun näen pitkätukka bruneten

Äänestä
  • :D aijaaha

Äänestä

• tytsi97 kirjoitti:

:D aijaaha

Kii? ;)

Äänestä

• Hjkvghkcxgh kirjoitti:

Kii? ;)

Kik*****

Äänestä

• Joo o kirjoitti:

Kik*****

ei oo kikkiii:(((

Äänestä

• tytsi97 kirjoitti:

:D aijaaha

onks se muute hyvä vai huono asia..?:D

Äänestä

• tytsi97 kirjoitti:

onks se muute hyvä vai huono asia..?:D

et saa sydän kohtaukse pitkähiuksisest brunetest*:D

Äänestä

• tytsi97 kirjoitti:

et saa sydän kohtaukse pitkähiuksisest brunetest*:D

saanhan olen hulluna niihin

Äänestä

• joona.puranen kirjoitti:

saanhan olen hulluna niihin

jaahas

Äänestä

Moi :)

Äänestä
  • no hei :)

Äänestä

Haluukko tapolan mustaa?

Äänestä
  • ei kiittoos..

Äänestä

huora

Äänestä
  • hoovee

Äänestä

5/5

Äänestä

No vaikutat aika säälittävältä tyypiltä jolla on heikko itsetunto ku haet täältä jotain ihmisten mielipiteitä? joo mitä vittua sanon mä

Äänestä

Ei voi kyllä näihin kommentteihin sanoa muuta kun että.... voihan vittu sentään.

Äänestä
  • ja sä taidat olla niitä idiootteja joille ei kelpaa muut ku luukasat

Äänestä

moii:) vaikutat siis tosi mukavalta!:)

Äänestä
  • no sehän on mukavaa:)

Äänestä

• tytsi97 kirjoitti:

no sehän on mukavaa:)

oisko mahollist tututstuu?:)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

tytsi97 kirjoitti:

oon 15, täytän loppuvuodest 16. Mul on ruskeet pitkähköt hiukset, ruskeet silmät, painoo oisko jtn 56 kg, pituus 162 cm. Tykkään lenkkeillä kesäisin, ehkä myös pyöräillä. Tää ei nyt kerro paljooo mut kertokaa mielipiteitänne!:))

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu