oon 15, täytän loppuvuodest 16. Mul on ruskeet pitkähköt hiukset, ruskeet silmät, painoo oisko jtn 56 kg, pituus 162 cm. Tykkään lenkkeillä kesäisin, ehkä myös pyöräillä. Tää ei nyt kerro paljooo mut kertokaa mielipiteitänne!:))
jätkääät heei mitäs tykkäätte;)
25
481
Vastaukset
- loveboy16
Kuulostat mukavalta tytöltä, olisi kiva jutella lisää ja tutustua, ja mahdollisesti vaihdella kuvia, jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Olen 16v telinevoimistelua harrastava, tupakoimaton nuorimies, pituutta 182, painoa 78kg ja rasvaprosentit jossain 15 alapuolella. Hyvässä tikissä siis ;)
Jos kiinnostaa, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected], kuvan kanssa kiitos ;)- tytsi97
noooo pitäää kahtooo;)
saisin ainakin sydän kohtauksen kun näen pitkätukka bruneten
- tytsi97
:D aijaaha
- Hjkvghkcxgh
tytsi97 kirjoitti:
Kii? ;)
- Joo o
Hjkvghkcxgh kirjoitti:
Kii? ;)
Kik*****
- tytsi 97
Joo o kirjoitti:
Kik*****
ei oo kikkiii:(((
- tytsi97
tytsi97 kirjoitti:
onks se muute hyvä vai huono asia..?:D
- tytsi97
tytsi97 kirjoitti:
onks se muute hyvä vai huono asia..?:D
et saa sydän kohtaukse pitkähiuksisest brunetest*:D
tytsi97 kirjoitti:
et saa sydän kohtaukse pitkähiuksisest brunetest*:D
saanhan olen hulluna niihin
- tytsi97
joona.puranen kirjoitti:
saanhan olen hulluna niihin
jaahas
- 15v poika
Moi :)
- tytsi97
no hei :)
- 15v poika
Haluukko tapolan mustaa?
- tytsi97
ei kiittoos..
- allu673
huora
- tytsi97
hoovee
- f2r4
5/5
- Sami 97
No vaikutat aika säälittävältä tyypiltä jolla on heikko itsetunto ku haet täältä jotain ihmisten mielipiteitä? joo mitä vittua sanon mä
- jambarkasa
Ei voi kyllä näihin kommentteihin sanoa muuta kun että.... voihan vittu sentään.
- Bodari1977
Rasvaprosenttisi on noin 24% (Lähde: http://rasvanpoltto.org/laskurit/rasvaprosentti/rasvaprosenttilaskuri.html )
Ei kiitos.- yolo
ja sä taidat olla niitä idiootteja joille ei kelpaa muut ku luukasat
- khale
moii:) vaikutat siis tosi mukavalta!:)
- tytsi97
no sehän on mukavaa:)
- khale
tytsi97 kirjoitti:
no sehän on mukavaa:)
oisko mahollist tututstuu?:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site525890Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61010