Hei, minulla on vanha koira ja hän on viime aikoina alkanut pitää häntää pystyssä kuin anteeni, sojottaisi kohti taivasta.
Mikä tällä on tarkoistus ja mistä johtuu että koirani on alkanut nostaa häntää pystyyn.
Ja kun koirani kivekset on leikattu, koska eläinlääkäri totesi toisen isommaksi ja sanoi että siinä kasvain. No nyt leikkauksesta on kulunut jo kohta vuosi ja hännän pää alkaa näkyä, karvaa lähtis pois. Olen kuullut että tämä johtuisi hormooni jutuista?
Koirani ei kunnolla anna puuttua häntään , mutta tuo hännän nostaminen minua huolestuttaa...mitä se tarkoittaa?
Olen kuullut että onko koirani varauksellinen minun seurasssani, No miksi ? en ymmärrä koirani käytöstä.
Mitkä on ne merkit jos koira tekee kuolemaa? Miten pelottavalta se tuntuukin :(
Nyt tarvisin pikaista neuvoa, Hämmästynyt.
Collien omistaja
3
514
Vastaukset 3
- poiuytrefgh
Kannattaa käydä eläinlääkärillä, ehkä hännän alla on jotain tai sitten jossain muualla sillä seudulla. Se voi olla jotain kipua jossain sielä, jos vielä ei anna yhtään koskea sinne. Käyttäytyykö koira jotenkin muulla tavalla erilailla?
Tuskin koira on vielä kuolemassa, mut suosittelisin että kävisit eläinlääkärillä selvittämässä asiaa. - WERRR
Samaa mieltä, kannattaa varmasti käydä eläinlääkärillä tarkistuttamassa, kuulostaa siltä että jokin paikka hännässä/hännän lähettyvillä kipeä.
- Syy usein kipu
Kipu on usein syynä koiran poikkeavaan käytökseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560