Nyt tarvisin pikaista neuvoa, Hämmästynyt.

Collien omistaja

Hei, minulla on vanha koira ja hän on viime aikoina alkanut pitää häntää pystyssä kuin anteeni, sojottaisi kohti taivasta.

Mikä tällä on tarkoistus ja mistä johtuu että koirani on alkanut nostaa häntää pystyyn.

Ja kun koirani kivekset on leikattu, koska eläinlääkäri totesi toisen isommaksi ja sanoi että siinä kasvain. No nyt leikkauksesta on kulunut jo kohta vuosi ja hännän pää alkaa näkyä, karvaa lähtis pois. Olen kuullut että tämä johtuisi hormooni jutuista?

Koirani ei kunnolla anna puuttua häntään , mutta tuo hännän nostaminen minua huolestuttaa...mitä se tarkoittaa?

Olen kuullut että onko koirani varauksellinen minun seurasssani, No miksi ? en ymmärrä koirani käytöstä.

Mitkä on ne merkit jos koira tekee kuolemaa? Miten pelottavalta se tuntuukin :(

3

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrefgh

Kannattaa käydä eläinlääkärillä, ehkä hännän alla on jotain tai sitten jossain muualla sillä seudulla. Se voi olla jotain kipua jossain sielä, jos vielä ei anna yhtään koskea sinne. Käyttäytyykö koira jotenkin muulla tavalla erilailla?

Tuskin koira on vielä kuolemassa, mut suosittelisin että kävisit eläinlääkärillä selvittämässä asiaa.

• WERRR

Samaa mieltä, kannattaa varmasti käydä eläinlääkärillä tarkistuttamassa, kuulostaa siltä että jokin paikka hännässä/hännän lähettyvillä kipeä.

• Syy usein kipu

Kipu on usein syynä koiran poikkeavaan käytökseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 480
      7089
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2541
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      221
      2523
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      153
      1827
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1128
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1045
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1044
    Aihe