Nyt tarvisin pikaista neuvoa, Hämmästynyt.

Collien omistaja

Hei, minulla on vanha koira ja hän on viime aikoina alkanut pitää häntää pystyssä kuin anteeni, sojottaisi kohti taivasta.

Mikä tällä on tarkoistus ja mistä johtuu että koirani on alkanut nostaa häntää pystyyn.

Ja kun koirani kivekset on leikattu, koska eläinlääkäri totesi toisen isommaksi ja sanoi että siinä kasvain. No nyt leikkauksesta on kulunut jo kohta vuosi ja hännän pää alkaa näkyä, karvaa lähtis pois. Olen kuullut että tämä johtuisi hormooni jutuista?

Koirani ei kunnolla anna puuttua häntään , mutta tuo hännän nostaminen minua huolestuttaa...mitä se tarkoittaa?

Olen kuullut että onko koirani varauksellinen minun seurasssani, No miksi ? en ymmärrä koirani käytöstä.

Mitkä on ne merkit jos koira tekee kuolemaa? Miten pelottavalta se tuntuukin :(

3

515

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrefgh

Kannattaa käydä eläinlääkärillä, ehkä hännän alla on jotain tai sitten jossain muualla sillä seudulla. Se voi olla jotain kipua jossain sielä, jos vielä ei anna yhtään koskea sinne. Käyttäytyykö koira jotenkin muulla tavalla erilailla?

Tuskin koira on vielä kuolemassa, mut suosittelisin että kävisit eläinlääkärillä selvittämässä asiaa.

• WERRR

Samaa mieltä, kannattaa varmasti käydä eläinlääkärillä tarkistuttamassa, kuulostaa siltä että jokin paikka hännässä/hännän lähettyvillä kipeä.

• Syy usein kipu

Kipu on usein syynä koiran poikkeavaan käytökseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      128
      1316
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1222
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      79
      678
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      27
      627
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      618
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      533
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      505
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      505
    9. Suomessa ei anneta opiskella eikä työskennellä

Johtajat päättävät elämästäsi ja tekevät puolestasi päätöksiä. Johtajat eivät osaa kuunnella, koska ovat narsisteja.
      Turku
      110
      493
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      489
    Aihe