Tiedättekö guesthouseja

miimuski

alueella Kotu- Bakau, olisin kesäkuussa lähdössä miestäni tapaamaan. Jos joku tietäisi osoitteita, olisin tosi tyytyväinen. Paljonkohan ne maksavat tuohon aikaan, ja onko hinnat yleensäkin matalasesongin aikana turisteille edullisemmat.
Mistähän löytyisi halvat lennot, josko ottaisi yhteyttä Gambiaan johonkin matkatoimistoon, tietäisikö kukaan niitten osoitteita ja puhelinnumeroita.
Naimisiin olen tänä vuonna menossa, siitä sitten kyselen kokeneilta myöhemmin.

7

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivi vaan

      Kannattaa olla varovainen, moni sieltä maasta haluaa rikkaan eurooppalaisen, kun maa on todella köyhä. Naimiisiin paperilla vain, kuulin monen haluavan lomani aikana-

      • miimuski

        Mitä tarkoittaa " naimisiin paperilla ",viitsisitkö vastata ja kertoa, kun en tuota sanontaa ymmärrä.


    • Vaan Päivi

      Tarkoitan paperi avioliitolla sitä, että monet haluavat keinolla millä hyvänsä Eurooppaan ja töitä täältä. Eivät ole välttämättä ole kunnolla rakastuneita ihmiseen vaan, varallisuuteen.Kun olimme erään paikallisen mukana retkillä, niin me mukana olijat maksoimme myös hänen ruokansa ja juomansa, sekä annomme vielä tippiä matkan päätteeksi. Tuo tapa kertoi myös aika paljon meistä heistä/hänestä-Eräs opas olisi tahtonut kahden viikon oppaana olónsa jälkeen meille tulla suomeen tienaamaan rahaa ja paperi avioliiton,sen jälkeen kertoi haluavansa palata takaisin kotimaansa yksin rikkaana sikäläisiin oloihin verattuna.Vaan onhan niitä poikkeuksiakin varmaan joukossa, jos avioliittoon päädyt, niin toivon sen onnistuvan.Mutta kysele ihmisiltä ja kuullostele, suosittelen-

    • Mukukoyo

      Luulen että on paras antaa miehesi hoitaa asia paikan päällä. Siellä tietävät paremmin ja osaavat neuvotella hinnan kyllä. Norvegian airilla pääset Barcelonaan ja siitä Gambian Birdsillä Banjuliin. Onnea matkaan!

      • miimuski

        Kiitos asiallisista vastauksistanne, taidan tosiaan laittaa miehen hoitelemaan asioita, paremmin varmaan onnistuukin siellä paikan päällä. Mä olen vaan aina niin innokas heti selvittelemään asioita, mutta maltan nyt mieleni ja annan miehen touhuta. Siellähän asiat tosin hoituvat afrikkalaisella tyylillä, eli kiirettä ei ole jne..


    • ras4

      miimuskille ja muillekkin avioon aikoville vaan tiedoksi että kulut tulevat olemaan n.1000 euroa(naimisiinmeno Banjulissa oikeustalolla ja avioliiton laillistaminen Suomen suurlähetystössä)Mahd.häät ja vaate yms kulut eivät sis.tähän.
      Harkitse siis tosi tarkkaan kannattaako avioituminen.Yleensä niitä naisia on kierroksessa useitakin samanaikaisesti jotka usein lähettelevät myös rahaa joten ei kannata rahaa lähetellä suuria summia.
      Jos haluat ottaa minuun yhteyttä,olen itsekin lähdössä Gambiaan tapaamaan miestäni kesäkuussa 3 viikkoa,laita vaikka email osoite tänne.OLen itsekin juuri selvittelemässä halpoja majoitus paikkoja.Kololissa ainakin olisi motelli Easytime aika kiva

      • caidatu

        Gambiassahan suurin osa väestöstä on muslimeja, eli muslimimies vastaa kaikista kuluista kun haluaa naimisiin. Jos hän myös haluaa että avioliitto rekisteröidään Suomessa, niin pistä laillistamiskulut samaan piikkiin. Minun osuuteni häävalmisteluissamme oli mieheni toive, että olen maisemissa hänen valitsemanaan vihkipäivänämme ja sen lupasin tehdä;) Hääpuvunkin oli teettänyt ihan ilman mittoja, mutta sopi täydellisesti. Oli kuulma mittaillut minut silmämääräisesti ja räätäli oli ammattilainen, onneksi. Maksumieheksi ei kannata ruveta, koska se on loputon suo. Aina löytyy joku rahareikä johon apuasi tarvitaan. Olen kuullut monta ikävää tarinaa, joissa on paljastunut paikallinen vaimo, lapsia etc. ja kuten edellinen kommentoi on joillakin useampi nainen ollut kierroksessa samaan aikaan. Kun mies panostaa taloudellisesti häihinsä ja vaimoonsa, niin saattaa olla tosissaankin...tai sitten tavallista äveriäämpi.
        Aika näyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe