Moikka! Tytöt ketkä käyttä kesällä paljon uimarannoilla uimassa,niin ajatteletteko samalla kun uitte tai otatte aurinkoa miesten/poikien munia?
Vastaukset 7
- Voi lol
Tottakai
- HA,haaaaaaaaa
Kaikki on valetta. 900000 profiilia, joista 99% ei ole ollut käytössä kuin yhden kerran!
Nettiriippuvainen on utelias. - sdaf
en
- 11w tyttö
mä aattelen joka kerta ja varsinki ku oon mun ihastuksen kaa uimas....sil on tosi iso muna ja sit haluisin aina ottaa sen mun suuhun mut ei se varmaan tykkää musta :(
- Köökele
Todellakin
- Nolonolo ootXD
Ööö... Hahahahahaha! Ei *** pieni repsahdus! Kiva facepalm! 11.v tyttö joo varmaaXD Mitä **tuu tänne tuut trollaamaa:Dd toi oli nii paska läppä ja 11.v tytön ei kuulu viel aatella tollasii kakara:D Ainii, mut et ees oo 11.v XD
- sartsujees
Moni tyttö on varmaan hukkunut kun sielä vedessä haaveilee… Eiköhän siinä uidessa keskitytä uimiseen (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182009- 1881543
- 1491477
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291176Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.244947- 113907
- 67762
- 26685
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124665