eikös oo liikkeellä sellanen huhu et harry kuolisi viimeisessä kirjassa?mitä mieltä ootte tapahtuuko niin?itse luulen että kirjan loppu jää vähän auki..niin että siinä ei varmasti kerrota kuoliko harry.
siitä saa sitten itse päätellä.ja silloin rowlingilla on mahdollisuus jatkaa jos yhtäkkiä haluaa..kommentoikaa....!
mitä mieltä ootte...?
10
505
Vastaukset
- endless.dark
kertoi minulle, että rowling on sanonut, että hän haluaa tehdä itselleen selväksi, ettei enää kirjoita pottereita. tämä vois tarkottaa sitä, että harry kuolee lopussa, mutta voi se tarkoittaa jotain muutakin. itse olen lukenut paljon keskusteluja siitä, jääkö harry eloon, vaiko ei, mutta mitään täydellisen vedenpitävää todistettahan ei ole asiaan ennen kuin vasta kun kirja ilmestyy :) pitää vain jaksaa odottaa, jos se sitä edeltävä kirja vaikka tulis nopeesti ^^,
- gingin
musta row sano jossain, että 7. kirjan vika luku on sellanen, missä kaikki juonenpätkät solmitaan yheks isoks solmuks. (korjatkaa jos oon vierässä..)
harryn kuolema? ei se mua haittais kauhiasti ainakaan.. kyllä sit itkis ja silleen, mut silti ok loppu. :")
ja musta pottereitten "laatu" kärsis, jos row rupeis kirjotteleen jotain jatko-osia tyyliin: Ginnyn oppivuodet tai Nevillen urotyöt.. (täytyy myöntää, että lukisin ne kyllä ;D mut silti:ei kiitos.)- haidy
tarkoitin sitä et jos siinä ei kerrottais tarkasti kuoliko harry niin rowling pystyisi "ottamaan" harryn eloon jos haluaa jatkaa kirjojen kirjoittamista..en sitten tiedä:)
- luppin
eikös daniel radcliffen haastattelu tv-lehdessä kertonut että sen itsensä mielestä harryn pitäisi kuolla vikassa elokuvassa/kirjassa?? eli ei kai rowlingin mielestä ainakaan sen haastattelun perusteella?
- Yoko
Eikö se olis aika surkea loppu kirjasarjalle, että päähenkilö kuolisi? Musta se ainakin olis. Voisiko Rowling sortua sellaiseen näin MAHTAVIEN kirjojen jälkeen? En myöskään haluaisi, että Ron tai Hermione kuolisivat...
- pullahiiri
Rowling kertoi itse Dokumentissaan, joka esitettiin jokin aika sitten, että kertoo kaiken sitten viimeisessä kirjassa, eikä jätä mitään epäselväksi. Hän kertoo mielestäni vieläpä mitä hahmoista tulee ja KETKÄ jäävät henkiin. Eli tämä varmasti tarkoittaa, ettei Rowling jatka. Uskon myös niin.
- Black´s widow
En usko että Harry kuolee. Voldemort kylläkin.
- Penny
Mä en sano juuta enkä jaata, sanonpahan vaan että tavallista loppua tuskin nähdään, eli ei mitään tyyliin: Voldemort kuolee ja Harry on sankari...
- katinka
No saa nähä .... luulen että voi tosiaan jäädä arvoitukseksi että kuoleeko Harry vai ei .... mutta katotaans sitte....
- haukansilmä
Minusta olisi aika hyvä loppu että Harry katoaisi jotenkin, eikä kukaan tietäisi miten hänen kävi... Se olis mahtava loppu! Ite en tykkäisi, jos Harry kuolisi... Se olisi liian liikkuttavaa.....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249