Reilaaminen ilman hotelli tai hostelli majoitusta

noviisi reilaaja

Itse olen kesäksi kelannut lähtee reilaamaan. Budjetti on sen verran niukka, että pyrin välttämään hostelli tai hotelli majoituksia. Pärjääköhän pelkällä rinkalla ja makuupussilla. Onko se silloin turvallista???

7

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgfgf

      couchsurfinkia sitte?

    • Öökstöks

      Jooo.. meikkaa vaan ittes illalla deekuks maate mennes.. ei kukaan putsaa sua.

    • kokemustaon.43

      nukkuia voi junassakin :)

    • 222

      Mieti, miten pärjäisit Suomessa pari viikkoa rinkan ja makuupussin kanssa varustautuneena. Katsele kotinurkillasi, missä voisit/uskaltaisit/tarkenisit yöpyä?

      Jos ajatusleikissäsi pärjäät täällä, niin samanlaista se on reissussakin. Ulkona nukkuminen vaatii kanttia, hyvän paikan löytäminen vie aikaa, aina on riski joutua pidätetyksi tai ryöstetyksi, sade ei naurata. Joskus olisi kiva päästä suihkuunkin.

      Sohvasurffailua sulle jo ehdotettiinkin.
      Hanki kavereita kohdemaissa etukäteen.

      Junissa nukkuminen on ookoo, mutta nykyään monissa junissa täytyy maksaa lisämaksuja.

      Jos olet köyhä ja haluat ulkomaille, voisit mennä vapaaehtoistöihin, maksat itse matkat, teet vähän hommia, tapaat kivoja ihmisiä ja saat maksuttoman ruuan plus majoituksen.

    • Kokenut reilimies 3k
    • Menossa reilaan

      Mä oon lähössä parin vuoden päästä ja mulle äiti sano et ainakin saksassa voi käydä ovilla koputtelee ja pyytään että saisko nukkua yhen yön täällä. siellä on ainaki monia jotka antaa oikein mielellään tulla yheks yöks kotiinsa. Jos toi ei kiinnosta on olemassa merimieskirkkoja jotka majottaa reilareita ilmaiseks. En ite tiedä että onks ne ihan kirkkoja vai jotai asuntoja mut voit googlettaa jos kiinnostaa.

      • 2+11

        Just joo:

        mulle äiti sano et ainakin saksassa voi käydä ovilla koputtelee ja pyytään että saisko nukkua yhen yön täällä. siellä on ainaki monia jotka antaa oikein mielellään tulla yheks yöks kotiinsa

        Sieltäkö sinäkin olet lähtöisin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe