Reilaaminen ilman hotelli tai hostelli majoitusta

noviisi reilaaja

Itse olen kesäksi kelannut lähtee reilaamaan. Budjetti on sen verran niukka, että pyrin välttämään hostelli tai hotelli majoituksia. Pärjääköhän pelkällä rinkalla ja makuupussilla. Onko se silloin turvallista???

7

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhgfgf

couchsurfinkia sitte?

• Öökstöks

Jooo.. meikkaa vaan ittes illalla deekuks maate mennes.. ei kukaan putsaa sua.

• kokemustaon.43

nukkuia voi junassakin :)

• 222

Mieti, miten pärjäisit Suomessa pari viikkoa rinkan ja makuupussin kanssa varustautuneena. Katsele kotinurkillasi, missä voisit/uskaltaisit/tarkenisit yöpyä?

Jos ajatusleikissäsi pärjäät täällä, niin samanlaista se on reissussakin. Ulkona nukkuminen vaatii kanttia, hyvän paikan löytäminen vie aikaa, aina on riski joutua pidätetyksi tai ryöstetyksi, sade ei naurata. Joskus olisi kiva päästä suihkuunkin.

Sohvasurffailua sulle jo ehdotettiinkin.
      Hanki kavereita kohdemaissa etukäteen.

Junissa nukkuminen on ookoo, mutta nykyään monissa junissa täytyy maksaa lisämaksuja.

Jos olet köyhä ja haluat ulkomaille, voisit mennä vapaaehtoistöihin, maksat itse matkat, teet vähän hommia, tapaat kivoja ihmisiä ja saat maksuttoman ruuan plus majoituksen.

• Kokenut reilimies 3k
    • Menossa reilaan

Mä oon lähössä parin vuoden päästä ja mulle äiti sano et ainakin saksassa voi käydä ovilla koputtelee ja pyytään että saisko nukkua yhen yön täällä. siellä on ainaki monia jotka antaa oikein mielellään tulla yheks yöks kotiinsa. Jos toi ei kiinnosta on olemassa merimieskirkkoja jotka majottaa reilareita ilmaiseks. En ite tiedä että onks ne ihan kirkkoja vai jotai asuntoja mut voit googlettaa jos kiinnostaa.

• 2+11

Just joo:

mulle äiti sano et ainakin saksassa voi käydä ovilla koputtelee ja pyytään että saisko nukkua yhen yön täällä. siellä on ainaki monia jotka antaa oikein mielellään tulla yheks yöks kotiinsa

Sieltäkö sinäkin olet lähtöisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe