Asensin GTA 4:n tietokoneelleni. Toimii muuten moitteettomasti, mutta pelissä ympäristöä (tiet, rakennukset, seinät ym.) ei näy. Yritin muokata asetuksista, mutta peli valittaa pienestä RAM -muistista. Voinkohan yrittää muokata tätä vielä jostain asetuksista, vai onko nyt niin, että koneeni tehot eivät riitä pyörittämään tätä peliä täysipainoisesti? Ihmettelen vain, kun Mafia 2 toimi melkein lagimatta.
Koneeni tiedot:
Toshiba Satellite L75021N
Suoritin: Intel Pentium b960 (2.2GHZ, tuplaydin)
Keskusmuisti: 6GB
RAM -muisti: 750GB
Näytönohjain: Intel Hd Graphics
Gta 4 pc:llä, ympäristö katoaa
3
86
Vastaukset
- 750GB ram XD
Jos koneessasi on RAM-muistia 750gb, olet ostanut koneesi NASA:lta
siis keskusmuisti ja RAM ovat sama asia.. :DDD
Näytönohjain ja prossu ovat huonoja, ja gta iv on portattu paskasti konsolilta, joten ei pyöri noilla tehoilla. Osta uusia kone :/ - babiesovernight.com
Don't drink so much pisswasser.
Todennäköisesti se ram muistin herjaus johtuu kaiken lisäksi näytönohjaimen ram- muistista, jolla ei ole suoranaisesti tekemistä Koneen Ram-muistin kanssa.
Se että ei näy ympäristöä johtuu yksinkertaisesti surkeasta näytönohjaimesta, joka pyörittää peliä sille maksimitasolla toimivalla laadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617890- 1334534
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323797- 213158
- 232702
- 292637
- 502336
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932134- 322079