Voiko konetta etäkorjata?

nainen ihmeissään

Ihmettelen, kun kone lagasi ja seuraavana päivänä, kun olin eräälle miehelle asiasta valittanut, niin kone alkoi toimimaan taas. Että korjasiko tämä mies koneeni etänä vai mitä hittoa tapahtui? :D Ei hänellä mitään salasanoja ole tähän koneelleni, mutta jotain hänen on täytynyt tehdä!

11

252

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan nörtit

Onko kyseessä duunikone?

• ap.

Ei vaan koti.

• Konetta ei voi käyttää etänä ellei siihen ole asennettuna etähallinta ohjelmistoa kuten Teamviewer.

• ap.

Voiko vain vakoilla etänä, mutta ei hallita?

• Urho Gekkonen

Äläs nyt höpötä :DDDDD
        Vähäiset on vapusen tietotaidot jos tarttee Teamviewerin etähallintaa varten

• oi sitä aikaa!

Joskus 90-luvun lopussa tai 2000 luvun alussa oli kai Messengerissä jokin sellainen juttu, jolla pystyi joku ottamaan koneen haltuunsa. Vai olisiko ollut itse koneessa. Tuohon aikaan en oikein vielä ymmärtänyt tietokoneista, joten se ei oikein jäänyt mieleen. Joka tapauksessa minun piti hyväksyä, että poikani otti koneen haltuunsa. Näin myös mitähän teki koneelle. Koska en silloin itse osannut, tuo oli todella kätevä juttu. Varmaan jossain ohjelmassa on vieläkin tuo etämahdollisuus. Mutta ei kukaan sitä voi ottaa haltuun, jos ei koneen omistaja annan lupaa. Nyt ei enää ole tullut käytettyä sitä, osaan ratkaista ongelmat muutenkin. Jos jotain tarvitsee kysyä, kysyn puhelimessa ja ymmärrän neuvot.

• Voi kumpiakin jos koneelle on asennettu/päässyt sellainen ohjelma.

• ====

Puhdas sattuma.

• voi ja margariini
    • logiikkaa peliin

Eiköhän se sammuttaminen ja uudelleenkäynnistys korjannut tuon vian eikä kukaan henkilö.

• Ei korjannut!

Olitko välillä katkaissut virtoja?

1.Yhdelläkään ammattiauttajalla ei ole oikeutta hakkeroitua koneellesi, ja todellakaan kukaan ammatinharjoittaja ei tätä tekisi ilman kirjallista lupaa.
      2. Tuskin kerkesit edes ip-osoitettasi kertomaan, muuten on täysin mahdotonta löytää juuri sinun koneesi noilla tiedoilla: etunimi, sukunimi.
      3. "Eräs mies" =? Autokorjaamon jannuko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      39
      1158
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      80
      886
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      41
      699
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      213
      581
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      513
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      478
    9. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      473
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      457
    Aihe