Ihmettelen, kun kone lagasi ja seuraavana päivänä, kun olin eräälle miehelle asiasta valittanut, niin kone alkoi toimimaan taas. Että korjasiko tämä mies koneeni etänä vai mitä hittoa tapahtui? :D Ei hänellä mitään salasanoja ole tähän koneelleni, mutta jotain hänen on täytynyt tehdä!
Voiko konetta etäkorjata?
11
214
Vastaukset
- Palstan nörtit
Onko kyseessä duunikone?
- ap.
Ei vaan koti.
Konetta ei voi käyttää etänä ellei siihen ole asennettuna etähallinta ohjelmistoa kuten Teamviewer.
- ap.
Voiko vain vakoilla etänä, mutta ei hallita?
- Urho Gekkonen
Äläs nyt höpötä :DDDDD
Vähäiset on vapusen tietotaidot jos tarttee Teamviewerin etähallintaa varten - oi sitä aikaa!
Joskus 90-luvun lopussa tai 2000 luvun alussa oli kai Messengerissä jokin sellainen juttu, jolla pystyi joku ottamaan koneen haltuunsa. Vai olisiko ollut itse koneessa. Tuohon aikaan en oikein vielä ymmärtänyt tietokoneista, joten se ei oikein jäänyt mieleen. Joka tapauksessa minun piti hyväksyä, että poikani otti koneen haltuunsa. Näin myös mitähän teki koneelle. Koska en silloin itse osannut, tuo oli todella kätevä juttu. Varmaan jossain ohjelmassa on vieläkin tuo etämahdollisuus. Mutta ei kukaan sitä voi ottaa haltuun, jos ei koneen omistaja annan lupaa. Nyt ei enää ole tullut käytettyä sitä, osaan ratkaista ongelmat muutenkin. Jos jotain tarvitsee kysyä, kysyn puhelimessa ja ymmärrän neuvot.
Voi kumpiakin jos koneelle on asennettu/päässyt sellainen ohjelma.
- ====
Puhdas sattuma.
- voi ja margariini
- logiikkaa peliin
Eiköhän se sammuttaminen ja uudelleenkäynnistys korjannut tuon vian eikä kukaan henkilö.
Ei korjannut!
Olitko välillä katkaissut virtoja?
1.Yhdelläkään ammattiauttajalla ei ole oikeutta hakkeroitua koneellesi, ja todellakaan kukaan ammatinharjoittaja ei tätä tekisi ilman kirjallista lupaa.
2. Tuskin kerkesit edes ip-osoitettasi kertomaan, muuten on täysin mahdotonta löytää juuri sinun koneesi noilla tiedoilla: etunimi, sukunimi.
3. "Eräs mies" =? Autokorjaamon jannuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618280- 1334664
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354066- 213358
- 232912
- 292817
- 552693
- 252300
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4032214- 322159