Vedetään hatusta.

kukaton nikita

Kirjoitettaisiin mistä kukin haluaa, mahdollisimman rehevästi ja rönsyillen. Ei ole kravattipakkoa, eikä juonipakkoa.
Jos täällä nyt minun lisäkseni on muitakin.
Muttei lauleta ainakaan irlantilaisittain kättä vääntäin, kuin tuossa telkkariohjelmassa.
Saa nähdä tuoko vai viekö Kristan pusu meiltä pisteitä.

42

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistähän ne linnut tietää että just leikatussa ruohikossa on syömistä?

      • ku-ni

        Minä ihmettelin päivällä, mistä Kemo tietää tuoda kukalleen murkinaa.
        Mistä Orvokki osaa munia ja tehdä kaiken, kuin pitää, vaikkei ole käynyt mitään kurssia.
        Voi lilleri lalleri, taas ne veisasi samaa virttynyttä virttä.


    • Mikä mättää kun nuoruuren haaveet ei toteuru?
      Miten kovasti halusin ja suunittelin ostavani isona kauniin lakatun ja valaistun kaapin ja sinne hopeisen kahviastiaston.
      Nyt olis tilaa ja ehkä varaakin sellaseen mut ei vaan hotsita.

      • ku-ni

        Nuorena on maailma auki ja aikaa on rajattomasti. Nyt tietää toisin.
        Huomaa, ettei ne puuhällät ja hopeat muuta mitään.
        Kyllä mulla tuo kaveri keksii milloin mitäkin kivaa, rahalla saatavaa. Enkä raaski kieltää, ainakaan kaikkea. Se on oppinut jo pienenä kiristämään. ;))
        Niinhän ne nuoret, niinhän ne nuoret.......

        Olisihan se komeaa juoda hienoista kupeista hienointa kahvia pikkusormi sirosti seisoen.


    • protesti MT3:lle

      ohjelma on typerä, yhtä typerä kuin se aikasempiki naaman vääntely ohjelma, mikä sen nimi nyt olikaa, se se se, no ku ei tuu mielee, mutta kamala oli,
      miksi näin typeriä ohjelmia nykyään kehataan laittaa TV vielä ihmisten katseltavksi ja TV lupaki pitää maksaa, en ikinä jkasa näitä idioottimaisia ohjelmia kattoa,

      • ku-ni

        Elä ny hikeenny, eihän Maikkari saa lupamaksuja. Kyllä minun on pakko tunnustaa, että minua naurattaa ne välineitten esittelyt.
        Putous oli kyllä alta arvostelun minun makuuni.
        Toivottavasti ei enää koskaan näy. Mutta nythän on kanavaa kuin pipoa.


      • meeriamanda

        Voihan ihme, vaatikaa vanhuksille oma kanava. MTV3 on hyvä kuin nelonenkin minun mieleeni, sinulla jotkut muut.

        Sinä et maksa Yleverossasi mainoskanavista, kuluttajana kauppareisulla saatatkin maksaa.

        Se on ikä joka muuttaa myös ajankuluksi tarkoitettuja viihteellisiä ohjelmia.... joitain enempi kuin toisia,


    • Pirre*

      Olen ollut ikävystynyt, täällä on TYLSÄÄ!!!

      Ai niin ei saa olla negativisesti "varautunut", vaan positiivisuutta pintaan..hohhoijjaa..mutku tietäis miten se tapahtuu, ai niin - olen elossa..*haukotus*.

      Ai niin kesä tulee, tai on jo..*haukotus*.

      Ai niin, huomenna viedään vene, päästään mökille..*haukotus*, grillikota on mökin kuistilla..lautoina..

      Ai niin..no olkoon ei tämä nyt oikein onnistu..kirjatkin luettu..Hyvää yötä.

      • ku-ni

        Herra on hyvä, ja pirreistyy, ei kun piristyy.
        Täällä ei haukotella, täällä aivastellaan. Kaverilla kamala siitepölyallergia.

        Ihana ilma toivottavasti huomenna, pääsette mökille, sinne on ikävä itselläkin.
        Grillikodan naulaamisiin ja naputuksiin.


    • ap.

      Kamalaa, kun jonkun tarvii vetää perässään miinuksien kalmaa vakkaa.
      Elämä olisi paljon ihanampaa, jos ei koko ajan pitäisi pahentua.
      "Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa"

      • Pappi.

        Mitä miinuksia? Ei niitä näy kun viestittää suomi24 mobiilisovellutuksesta. Ei appi mutta ainakin iphonessa yksinkertainen versio palstasta. Tökkö kylläkin mutta toimii jos on tarpeeksi kärsivällisyyttä.


    • ap.

      Appi ja pappi.
      Miinuksia saa, jos uskaltaa puhua totta.
      Vaikka päässä potta. :))
      Ra(u)hoittukaamme!

    • RosaLiiin

      Ei rönsyile,eikä rehevöi.

      Koko illan korjailin räjähtänyttä grilliä,
      nyt se on sellaisessa kunnossa, että koko grilli kannattais räjäyttää.
      Aamulla taas byxmaksiin laastia ostamaan

      Jos nyt edes kerran ne letut siinä saisi paistettua, tai oikeastaan kaksi kertaa...

      Tuuripelaaja tai joku hitsin lautapelipelaaja, sen pitemmälle en kytky mahjongissa
      tänä yönä päässyt...

      kukkia sulle, ettei tartte olla kukaton

      • RosaLiiin

        Ai niin vielä, mihinköhän sättiin sitä vielä tänä yönä syöksyisi, että sen heilan helluntaiksi...

        tänään on pari tuhatta hyväntuulista motoristia kokoontumisajoissa Jyväskylässä, taidan lähteä kuvaamaan...


      • ap.

        Mix kukaan ei suostu rönsyilemään, itkettää.
        Jokin Hrutsev ja iso pusu Kekkoselle, se, jos joku oli hatusta tekemistä.

        Puuhella ja isoäidiltä peritty 8-lätyn paistinpannu, pane paremmaksi, jos osaat. :))


      • Jyskie

        Minä panin grillin roskiin.


        Oli kulunut, ruosteinen ja epäkäytännöllinenkin... Saas nähdä pärjäänkö ilman vai joudunko hankkimaan uuden. Jyskiltä.


      • ap. :))
        Jyskie kirjoitti:

        Minä panin grillin roskiin.


        Oli kulunut, ruosteinen ja epäkäytännöllinenkin... Saas nähdä pärjäänkö ilman vai joudunko hankkimaan uuden. Jyskiltä.

        Jyskiltä, myskiltä, joko onnesi odottaa?
        Miuta odottaa Ananias Keskikerto, aika verto.


      • älä.itke.kyllä. se.s
        ap. kirjoitti:

        Mix kukaan ei suostu rönsyilemään, itkettää.
        Jokin Hrutsev ja iso pusu Kekkoselle, se, jos joku oli hatusta tekemistä.

        Puuhella ja isoäidiltä peritty 8-lätyn paistinpannu, pane paremmaksi, jos osaat. :))

        Pistitkö sen kaheksannen omasta päästä :D
        Käypäs laskemassa, ja kerro sitten kun uteloittaa.
        Taisi olla sitä hatusta vetäisyä vai oliko?


    • onko älyvajaus -

      vallanu ohjelmiston ?




      ohjelman PITÄÄ HETI lopettaa,
      idiodismia on suomessa jo aivan liikaa,
      näitä typeriä ohjelmia ei kertakaikkiaan jaksa kattoa, harmittaa koko TV ei aina tuu järkevää kunnon ohjelmaa
      silti maksaa pittää lupamaksut,
      putous oli samaa sarjaa
      arvostelukyvyn alapuoleta oleva ohjelma,
      ei jaksanu seurata vaikka yritin,
      kummelit oli myös aivan altalipan, arvostelukyvyn alapuolella,
      ei jaksanu kattoa, täyttä sekoilua seki oli,
      tommoset hullutukset on lopetettava TV:stä
      ei saa tuhlata kallista katsomo aikaa tommoseen höpötykseen.

    • Oi niitä entisiä rönsyilyjä, näköjään sellaista ei enää suvaita, tällä palstalla ollenkaan.
      Kuten ystävälleni joku aika sitten kirjoitin, ei ne päivät palaa takaisin. Linkittäisin tuon Matin ja Tepon laulun, mutta en mie rohkene.. :)

      Olen reuhannut puutarhassa päivät pitkät, tuli stoppi, kun erehdyin kipeällä käpälällä nostamaan isoja oksasaksia. Nyt käsi sit huilaa ja puristelee vaan pientä palloa.
      Mut kun ei millään malttais.

      Itä-Euroopassa on paljon homovastaisuutta ja sieltä suunnalta voi pisteet olla tiukassa. Mutta voi moni tykätäkin, sellaiset vapaamielisemmät.

      ps. mie plussasin, en pussasin, mut kyl mie sitäkin, joskus harvoin... ;))

      • Suasiks sää semmossi isoi märkki pusui vai piräks huule semmosel truutil ja iha vähä vaa pussat.


      • piikkiö kirjoitti:

        Suasiks sää semmossi isoi märkki pusui vai piräks huule semmosel truutil ja iha vähä vaa pussat.

        Iha vähä :)


    • Pirre*

      No hatusta sitten; huvitti ja hävetti se euroviisu esitys, etenkin ne selitykset "kun me tehtiin se, olen niin ylpeä.." - voihan vitalis :/

      • - hyvä että nukuin-

        Alkukappaleetkin olivat jo niin nukuttavai että nukahdin soffalle, joten jäi katsomatta.

        Olisi jättänyt pussaamati, olisi ehkä olleet paremmat mahdollisuudet.


        Jääkiekko sentään piti hereillä, kuten vieraatkin.


        *********
        Aloittajalle: rönsylilja nikitaasi... ;-)


      • meeriamanda
        - hyvä että nukuin- kirjoitti:

        Alkukappaleetkin olivat jo niin nukuttavai että nukahdin soffalle, joten jäi katsomatta.

        Olisi jättänyt pussaamati, olisi ehkä olleet paremmat mahdollisuudet.


        Jääkiekko sentään piti hereillä, kuten vieraatkin.


        *********
        Aloittajalle: rönsylilja nikitaasi... ;-)

        Kertoihan tyttönen et he saavuttivat sen mitä halusivatkin, voitto sen rinnalla ei merkinnyt mitään.

        Näpäys eduskunnalle siitä sukupuolineutraalilain hyllytyksestä kertoili neitokainen lehdistölle.

        Euroviisukipaleet pitää olla poliittisesti vapaita, esiintyjät edustavat maatansa...tämä ei tälle itseään valiona pitävään ryhmään kuulunut :))


      • bessie*
        - hyvä että nukuin- kirjoitti:

        Alkukappaleetkin olivat jo niin nukuttavai että nukahdin soffalle, joten jäi katsomatta.

        Olisi jättänyt pussaamati, olisi ehkä olleet paremmat mahdollisuudet.


        Jääkiekko sentään piti hereillä, kuten vieraatkin.


        *********
        Aloittajalle: rönsylilja nikitaasi... ;-)

        Katselin alussa vuorotellen elokuvan kanssa, mutta elokuvan loputtua meni minultakin torkkumiseksi Euroviisujen seuraaminen. Havahduin hereille siinä vaiheessa kun Suomi oli kolmanneksi viimeinen, enkä yhtään yllättynyt.

        Hyvin vaikea on arvioida, kuinka paljon tuo loppusuukko vaikutti sijoitukseen, eihän itse kappalekaan nyt kovin kummoinen ollut. Iloinen ja energinen esitys, mutta olihan sellainen hyvin pärjanneellä Kreikallakin.
        Suomen esitys oli mielestäni aika tasapaksu, eikä lopun "yllätys" sitä muuksi muuttanut. Olisihan silti voinut varmuuden vuoksi vaihtaa finaaliin naisen tilalle komean miehen, vähän odotinkin että niin tekisivät.


      • Pirre*
        - hyvä että nukuin- kirjoitti:

        Alkukappaleetkin olivat jo niin nukuttavai että nukahdin soffalle, joten jäi katsomatta.

        Olisi jättänyt pussaamati, olisi ehkä olleet paremmat mahdollisuudet.


        Jääkiekko sentään piti hereillä, kuten vieraatkin.


        *********
        Aloittajalle: rönsylilja nikitaasi... ;-)

        Kaksi esitystä jaksoin katsoa ja suomalaisten "huikean" tuloksen kuulin aamu uutisista..


      • ap.
        meeriamanda kirjoitti:

        Kertoihan tyttönen et he saavuttivat sen mitä halusivatkin, voitto sen rinnalla ei merkinnyt mitään.

        Näpäys eduskunnalle siitä sukupuolineutraalilain hyllytyksestä kertoili neitokainen lehdistölle.

        Euroviisukipaleet pitää olla poliittisesti vapaita, esiintyjät edustavat maatansa...tämä ei tälle itseään valiona pitävään ryhmään kuulunut :))

        Mitä he halusivat?
        Neuvostoliitossa muinoin oli tapana poliitikkojen mäiskäistä vierailleen litkamärkä pusu suulle.
        Musiikkipiireissä on jo iät ja ajat pussailtu samaa sukupuolta olevia.
        Mihin tyttönen pyrki, ei ainakaan saavuttanut pyrkimystään.

        Vähän tuli mieleen "Nuku pommiin".


      • ap.

        Niin saat tehdä sinäkin.


      • bessie*
        ap. kirjoitti:

        Niin saat tehdä sinäkin.

        No ei nyt ihan noinkaan.


      • ap. kirjoitti:

        Niin saat tehdä sinäkin.

        "ap."
        pah! Bessie on liian kiukkuinen, toistaiseksi.
        Ja Nittaminax, ihan karvat nousee pystyyn pelkästä lähestymisestä.

        H.


      • bessie*
        hunksz kirjoitti:

        "ap."
        pah! Bessie on liian kiukkuinen, toistaiseksi.
        Ja Nittaminax, ihan karvat nousee pystyyn pelkästä lähestymisestä.

        H.

        Enpäs ole kiukkuinen, koskaan. Sana ei sovi kuvaamaan minua tai minun olotilojani.

        Että minä inhoan tuota "pah" tavua, se on niiiin vanhanaikainen ja teennäinen, yksinkertaisen huonoon sarjakuvaan korkeintaan voisi sopia, minun mielestäni.
        Äännähdyksenäkään en ikinä käyttäisi, minun tuhahduksissani on täsmäviesti ja aitoa tunnetta, yleensä tehoakin.


      • bessie* kirjoitti:

        Enpäs ole kiukkuinen, koskaan. Sana ei sovi kuvaamaan minua tai minun olotilojani.

        Että minä inhoan tuota "pah" tavua, se on niiiin vanhanaikainen ja teennäinen, yksinkertaisen huonoon sarjakuvaan korkeintaan voisi sopia, minun mielestäni.
        Äännähdyksenäkään en ikinä käyttäisi, minun tuhahduksissani on täsmäviesti ja aitoa tunnetta, yleensä tehoakin.

        "bessie*"

        Puh! Nallesi täällä.
        Aasin-silta taitaa kyllä olla.

        Musta tuntuu taas, että haluat kertoa minulle sielusi salaisen viestin?
        Minä virranko olen saanut kiihtymään, haluat patosi minun murtavan,
        tuntea kivet muruksi muuttuvan, sulaan tulivuoreni laavaan ne katoavan.

        H.


      • ***
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Puh! Nallesi täällä.
        Aasin-silta taitaa kyllä olla.

        Musta tuntuu taas, että haluat kertoa minulle sielusi salaisen viestin?
        Minä virranko olen saanut kiihtymään, haluat patosi minun murtavan,
        tuntea kivet muruksi muuttuvan, sulaan tulivuoreni laavaan ne katoavan.

        H.

        Minä, minä, minä ja vielä kerrankin minä.


      • bessie*
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Puh! Nallesi täällä.
        Aasin-silta taitaa kyllä olla.

        Musta tuntuu taas, että haluat kertoa minulle sielusi salaisen viestin?
        Minä virranko olen saanut kiihtymään, haluat patosi minun murtavan,
        tuntea kivet muruksi muuttuvan, sulaan tulivuoreni laavaan ne katoavan.

        H.

        WYSIWYG, kurppaseni

        Tuota, sinulla kun taitaa olla todella voimakas tuo kirjallisen purkatumisen pakko, niin saanko esittää pienen toivomuksen.

        En ollenkaan jaksa pertsaproosaa, koskaan en ole päässyt kolmea sivua edemmäksi, enkä haukottelematta edes yhtä sivua.

        Mutta, mieluummin sitä pertsaproosaa kuin yllä olevan kaltaista, pliis ja kiitos!


      • bessie* kirjoitti:

        WYSIWYG, kurppaseni

        Tuota, sinulla kun taitaa olla todella voimakas tuo kirjallisen purkatumisen pakko, niin saanko esittää pienen toivomuksen.

        En ollenkaan jaksa pertsaproosaa, koskaan en ole päässyt kolmea sivua edemmäksi, enkä haukottelematta edes yhtä sivua.

        Mutta, mieluummin sitä pertsaproosaa kuin yllä olevan kaltaista, pliis ja kiitos!

        "bessie*"

        Anna minulle alku, ensi kosketus...

        "En kestä tätä myrskyistä yötä...vuoteeni ympärillä ovat vain tummuneet seinät."

        H.


      • bessie*
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Anna minulle alku, ensi kosketus...

        "En kestä tätä myrskyistä yötä...vuoteeni ympärillä ovat vain tummuneet seinät."

        H.

        Alku mihin?


      • olisiko noin
        bessie* kirjoitti:

        Alku mihin?

        Runoon?


    • "***"

      Noh, monet eivät elä näppäimistöllään ilman minua.
      MIksi minua moitit.

      H.

      • jokaiselle jotain

        Naiset eivät elä ilman sun näppäimistösi kosketusta.


    • "jokaiselle jotain"

      Tuskinpa he aina ovat naisia.

      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe