oon 12-v niin mistä vois tienata rahaa?? tarviin paljon pliis apua
Rahaa
1
129
Vastaukset
- Vastaus.
Nykylaeilla ei mistään ainakaa oikeista töistä. Enkä usko et sua kiinnostaa nää "tarjoudu ulkoiluttaa naapurin koiraa" kommentit tai "tarjoudu naapurin lastenvahdiks" tai "auta äitiä kotitöissä" Luulen et haluaisit saada rahaa muualtaki ku
Naapurustotst tai talon sisält. Yks vaihtoehto on pullot mut tarviit siis paljon, joten et saa siit nopeesti paljon. Yks mikä on ehkä mahdollista on et haet hernepellol poimijaks. Tietty et varmaa haluu olla siel koko kesää kyykkimäs ja viikost ei saa paljoo, joten hyvin hyvin vaikeaa. Paitsi jos asut maatilal missä töitä rittää mutta luultavasti et tai maaseudul omakotitalos. Hyvin harmillista, mutta ainoastaan ne ihmiset jotka saavat vanhemmilta kaiken saavat sen mitä haluavat. Mutta arvioiden näitä mahdollisuuksia et saa rahaa paljon alle vuodessa näillä keinoilla joten vastaus on ET MITENKÄÄN. (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466