oon 12-v niin mistä vois tienata rahaa?? tarviin paljon pliis apua
Rahaa
1
78
Vastaukset
- Vastaus.
Nykylaeilla ei mistään ainakaa oikeista töistä. Enkä usko et sua kiinnostaa nää "tarjoudu ulkoiluttaa naapurin koiraa" kommentit tai "tarjoudu naapurin lastenvahdiks" tai "auta äitiä kotitöissä" Luulen et haluaisit saada rahaa muualtaki ku
Naapurustotst tai talon sisält. Yks vaihtoehto on pullot mut tarviit siis paljon, joten et saa siit nopeesti paljon. Yks mikä on ehkä mahdollista on et haet hernepellol poimijaks. Tietty et varmaa haluu olla siel koko kesää kyykkimäs ja viikost ei saa paljoo, joten hyvin hyvin vaikeaa. Paitsi jos asut maatilal missä töitä rittää mutta luultavasti et tai maaseudul omakotitalos. Hyvin harmillista, mutta ainoastaan ne ihmiset jotka saavat vanhemmilta kaiken saavat sen mitä haluavat. Mutta arvioiden näitä mahdollisuuksia et saa rahaa paljon alle vuodessa näillä keinoilla joten vastaus on ET MITENKÄÄN. (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802