oon 12-v niin mistä vois tienata rahaa?? tarviin paljon pliis apua
Rahaa
1
112
Vastaukset
- Vastaus.
Nykylaeilla ei mistään ainakaa oikeista töistä. Enkä usko et sua kiinnostaa nää "tarjoudu ulkoiluttaa naapurin koiraa" kommentit tai "tarjoudu naapurin lastenvahdiks" tai "auta äitiä kotitöissä" Luulen et haluaisit saada rahaa muualtaki ku
Naapurustotst tai talon sisält. Yks vaihtoehto on pullot mut tarviit siis paljon, joten et saa siit nopeesti paljon. Yks mikä on ehkä mahdollista on et haet hernepellol poimijaks. Tietty et varmaa haluu olla siel koko kesää kyykkimäs ja viikost ei saa paljoo, joten hyvin hyvin vaikeaa. Paitsi jos asut maatilal missä töitä rittää mutta luultavasti et tai maaseudul omakotitalos. Hyvin harmillista, mutta ainoastaan ne ihmiset jotka saavat vanhemmilta kaiken saavat sen mitä haluavat. Mutta arvioiden näitä mahdollisuuksia et saa rahaa paljon alle vuodessa näillä keinoilla joten vastaus on ET MITENKÄÄN. (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 433171
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562897Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342778- 162698
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442210
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451749