IPHONE SIM KORTTI AUTTAKAA

apua kaipaava

Hankin juurin iphonen, mutta ikävänä yllätyksenä minulle selvisi, ettei vanhaa sim korttiani voi laittaa sinne, koska se on liian iso. Mitä pitäisi tehdä, pystynkö silti pitämään saman liittymän, ei kai minun tarvitse hankkia uutta korttia? :(

5

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minisim helvetti

oma op silpoo tai vaihtaa korttisi,,
      Käyttä kortti operaattorisi liikeessä

• ddsdsadasdsadsadasd

Vie korttisi liikkeeseen ja kysy sieltä, tai voit myös itekkin leikata sitä mutta ei kannata. :D

• Moiiiii

Siihen kelpaa vain se nano sim kortti. Ei muita!

• Hei!

Et kerro viestissäsi minkä iPhonen version hommasit? joka tapauksessa iPhone 4 ja 4S käyttävät micro-sim korttia, ja uusin iPhone 5 käyttää vielä pienempää nano-sim korttia. Operaattoriltasi saat vaihdettua uuden kortin joko tilaamalla tai käymällä myyntipisteellä. Mikäli sinulla on Soneran liittymä niin voit myös käydä Expertin liikkeessä. Itse leikkaamallakin on mahdollista onnistua, mutta se on aika riskialtista. Sim-kortin leikkuri onkin helppo ja kätevä tapa saada pienennettyä vanha korttisi.

T: Jarmo/Expert

• 2 sim

Kannattaa ottaa kaksois-sim, eli jätä vanha SIM-kortti samalle numerolle, kun joudut muutaman kuukauden sisällä kuitenkin toimittamaan puhelimen huoltoon on vanha puhelin helppo kaivaa pöytälaatikosta esiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe