Missä on kunnon tytöt?

ihmettelen..

Moro vaan. Haluaisin tietää että onko tässä saastaisessa nykymaailmassa enään yhtään olemassa ns. kunnon tyttöjä. Kunnon tytöllä tarkoitan sellasta 16-20 nuorta joka ei: polta röökiä,juo viinaa,meikkää sentin kerroksen pakkelia naamaan. ja semmosta jonka käytöstä ei tarttis hävetä ja jota voisi huoletta pitää kädestä kiinni kaupungilla.... Löytyykö enään tälläsiä tyttöjä? En nyt tarkoita että kotona pitäisi hiljaan istua enkä sitä että “ei voi pitää hauskaa”. Hauskaa saa pitää ja huumoria pitää tottakai olla mutta en ainekaan minä haluaisi tyttöystävää joka vaan örveltää ja juo vähä sidukkaa ja tulee jo yhestä hörpystä känniin.. Onko siis enään semmosia “jalat maassa” olevia tyttöjä?

56

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykstytsyvaan

No mä en polta ollenkaa ja juon harvoin. Enkä meikkaa hirveesti. :D ja must ois ihanaa jos sais kävellä pojan kaa käsi kädessä jossai kaupungil :3 Mut en tiiä saako musta silti kunnon tyttöä, oon ihan pska koulussa ja oon välil aika vaikee luonteinen ja puhun liikaa :D

• ap.

No vaikuttaa hyvältä. Mäkin puhun paljon ja en mäkään oo koulus hyvä. Se on hyvä että et polta ja juot vain harvoin. Kumpa mäkin saisin joskus tyttöystävän jonka kaa voisi kävellä käsi kädessä kaupungilla ja jonka kaa ois kiva asuu samas kämpäs sun muuta..

• 16 v tyttönen

On meitä ja paljon tai no ainakaan mä en polta en oo edes maistanut, en ole koskaan ollut kännissä mutta olen juonut, en käytä paljoa meikkiä enkä laita sitä joka päivä:) että kyllä varmasti moni muukin on tällainen!:3

• boika123345

Joo semmoset tytöt on nykypäivän saaliita!
      Semmosen ku löytää ni irti ei pidä päästää. noita sidukka pissiksii löytyy mistä vaa ja kaikki on jopa samannäkösii ku meikkii on nii paljo ettei toisistaan erota.
      savuttomat siistit maanläheiset perus mimmit on oikeesti tosi kova juttu nykyään.

• Eti muualta

On meitä oikeesti paljon. Riippuu tietenki mistä etit. Yleensä "fiksut" menee lukioon. Oon lukiossa, ja täällä ainakin 2/3 tytöistä sopii sun antamaan muottiin.

• ap.

Kiva kuulla että niitä kumminkin löytyy vielä mutta valitettavasti löytyy myös juuri näitä sidukkapissiksii.. Harmittaa oikeen kaupungilla katella kuinka säälittävää on ruinata mutsia ostamaan yhden sidukan että saa pään sekasin. Saman lailla ärsyttää nää tasalippa jonnetkin, mutta se on sitä nykyaikaa..
        Joo no itte käyn ammattikouluu joka loppuu viikon tai kahen päästä ja valmistun. Mutta kyllä niitä mukavia tyttöjä oli amiksessakin kourallinen, harmi vaan linjallani ei ollut tyttöjä enkä tehnyt amiksen aikana oikeen kenenkään tytön kanssa tuttavuutta.
        Mistäköhän näihin kunnon tyttöihin pääsisi tutustumaan? Ongelma siis on että koulu loppuu kokonaan ja en kovin tykkää baareissa käydä?
        Olisi niin ihanaa kesällä tutustua johonkin kivaan tyttöön ja ihastua häneen. Sitten jos homma toimii niin vois muuttaa yhteiseen kämppään, missä sitten voisi viettää kahestaan aikaa ja kokata ruokaa yhdessä ja hemmotella ja kiusata häntä :)..... Mutta turha vielä haaveilla. Eka pitäis löytää se kiva tyttö ja tutustua häneen, MUTTA MISSÄ TE KUNNON TYTÖT OOTTE??? miten ja missä olette vapaa-ajalla?

• h-tajuinen-98-tyttö

kyllä löytyy!

itse en voisi kuvitellakkaan polttavani tupakkaa, alkoholia olen vain maistanut. en meikkaa paljoa, vain rajaus ja ripsari. koulu menee hyvin. olen oma itseni, huumorintajua löytyy ihan rutosti :DD tahtoisin vain hyväluontoisen, mukavan ja ihanan pojan, en mitään 'OOH MUL ON SIXPACK JA RÖÖKAAN JOKA HELVETIN PÄIVÄ'.

mutta siideripissistarjonta johtuu ehkä enemmänkin siitä, että pojat antavat ymmärtää haluavansa siideripissiksiä. ja suurin osa pojista on niitä 'vittu mul on kova sixpack' -tyyppejä.

olkaa omia itsejänne, kiitos. jokainen.

• h-tajuinen-98-tyttö

ja lisäys vielä:

en ole sillä tavalla sosiaalinen ihminen, että hillun joka päivä kaupungilla. mutta kun hillun, yleensä istun vakikahvilassani, ja kesäisin menen kaupungin puistoon tai rannalle piirtämään/lukemaan :))

enkä usko että täysi-ikäisenä missään baareissa alkaisin rampata. luulisin, että tuo piirtäminen ja lukeminen sekä hilluminen kahvilassa juoden teetä ovat nyt ja aina tapani viettää vapaa-aikaa (sinkkuna siis, mutta miksei pojankin kanssa :3)

neuvoni on, että etsit jostain mukavan oloisen tytön, ja kehittelet keskustelua. mun haave on semmonen, et joku poika tulis siihen viereen ja kysyis saako istua. ja sit se istuis ja kysyis mitä luen/piirrän, ja siltä pohjalta tutustuttais ja alkais synkata :3 tosin muutamana päivänä voisi katsella etäältä niin että tyttö huomaa sen, muuten voi tulla aika kiusallista jos joku ohikulkija vaan alkaa turista XD

^ haave number one

• hullllukone
        h-tajuinen-98-tyttö kirjoitti:

ja lisäys vielä:

en ole sillä tavalla sosiaalinen ihminen, että hillun joka päivä kaupungilla. mutta kun hillun, yleensä istun vakikahvilassani, ja kesäisin menen kaupungin puistoon tai rannalle piirtämään/lukemaan :))

enkä usko että täysi-ikäisenä missään baareissa alkaisin rampata. luulisin, että tuo piirtäminen ja lukeminen sekä hilluminen kahvilassa juoden teetä ovat nyt ja aina tapani viettää vapaa-aikaa (sinkkuna siis, mutta miksei pojankin kanssa :3)

neuvoni on, että etsit jostain mukavan oloisen tytön, ja kehittelet keskustelua. mun haave on semmonen, et joku poika tulis siihen viereen ja kysyis saako istua. ja sit se istuis ja kysyis mitä luen/piirrän, ja siltä pohjalta tutustuttais ja alkais synkata :3 tosin muutamana päivänä voisi katsella etäältä niin että tyttö huomaa sen, muuten voi tulla aika kiusallista jos joku ohikulkija vaan alkaa turista XD

^ haave number one

no on sulla unelmat

• 15v poika
        h-tajuinen-98-tyttö kirjoitti:

ja lisäys vielä:

^ haave number one

Moi, mitä toi h-tajuinen tarkoittaa? T:Kova six-pack poika :)

• poikkelixd

Kiva sovinisti-sika. Kyllä tytöilläkin on oikeus juoda.

• turhautunut mies

Sama juttu mennee myös toisin päin..

Tyttöjä vaan nykyään kiinostaa ne jotka polttaa eniten tupakkaa ja saa pahimmat örvellykset aikaan kännissä. kulkee housut kintuissa yli suurissa vaatteissa ja aapinen alkaa vitusta ja loppuu saatanaaan..

Me (itsekin tämmöinen) jotka ollaan peru jamppoja, ei tupakoida (tai vaikka tupakoiskin) ollaan asiallisii. ei rötöstellä ja juopotella jokatoinen päivä. Itselläki vapaa aika mennee pitkälti keikka töissä ja kavereita jeesates.. (joidenkin perheessä rahaa ei ole yllinkyllin...) Ruokaa saatava pöytään. laskuja tulloo joka suunnasta. kouluuki pitäskoittaa käydä (ite 18 ja amikses tokaa luokkaa..)
      Koeta siinä sivussa sitte löytää joku muija jota kiinnostaa muukin kuin se kuinka alhaalla ne housut on ja kielenkäyttö pelkkää vittua..
      Ite oon perus suomalaisen näkönen, en pitkä en lyhyt, meleko hyväs kunnos ku on harrastuksen puolesta treenejä ja fyysistä duunia tekkee.. ruskeet silimät ja tukka. en ymmärrä muotii enkä kulje uusimmassa uudessa.. puhtaat vaatteet pelaa.. aina ei oo edes iha puhtaat.
      Tytöt vaan arvostaa vääriä asioita nykyään. Kuinkamoni stadin janari pärjäisi yksinään jos äiti ei olisi syytämässä rahaa taskuun ja muutenkin elämä puolivalmiina lautasella..?

Turhautunut on ainoa mitä tähän voi sanoo..

• ap.

Erittäin hyvä kommentti! Arvostan suuresti että käyt koulua ja työtä samaan aikaan ja et taida olla mikään vätys jonne joka saa äiskältä ja isiltä rahaa es:sään ja uusiin tasalippoihin ja huppareihin. Vaikuttaa että ollaan aika samanlaisii. Ite oon 180 cm ja 76kg perus suomalaisen näkönen kundi ja oon hyväs fyysisessä kunnos. Ja nöyrä oon, enkä todellakaan ole mikään lökäpöksy jonne joka saa kaiken ilmaseksi, ja en juo enkä polta. huumorintajunen oon ja puhelias.
        Ja kyllä se mustakin valitettavasti tuntuu että nyky tytöt arvostaa pojissa että on merkki kuteet viimese päälle, on rööki suussa joka 5 minuuti välein, on sidukka tölkki kourassa, on viimese päälle auto/mopo jolla elvistellä joka on isin ostama tai omistama.. Itse omistan myös auton eikä tulisi kuunaan mieleenkään pyytää äidiltä rahaa vaikka bensaan. Sitten jos rahat on loppu niin ei muutaku sisukkaasti pyörä alle ja polkemaan.

• turhautunut mies
        ap. kirjoitti:

Erittäin hyvä kommentti! Arvostan suuresti että käyt koulua ja työtä samaan aikaan ja et taida olla mikään vätys jonne joka saa äiskältä ja isiltä rahaa es:sään ja uusiin tasalippoihin ja huppareihin. Vaikuttaa että ollaan aika samanlaisii. Ite oon 180 cm ja 76kg perus suomalaisen näkönen kundi ja oon hyväs fyysisessä kunnos. Ja nöyrä oon, enkä todellakaan ole mikään lökäpöksy jonne joka saa kaiken ilmaseksi, ja en juo enkä polta. huumorintajunen oon ja puhelias.
        Ja kyllä se mustakin valitettavasti tuntuu että nyky tytöt arvostaa pojissa että on merkki kuteet viimese päälle, on rööki suussa joka 5 minuuti välein, on sidukka tölkki kourassa, on viimese päälle auto/mopo jolla elvistellä joka on isin ostama tai omistama.. Itse omistan myös auton eikä tulisi kuunaan mieleenkään pyytää äidiltä rahaa vaikka bensaan. Sitten jos rahat on loppu niin ei muutaku sisukkaasti pyörä alle ja polkemaan.

Luulinkin jo olevani ainoa..
        Joo itekki auton hankin kun yötäpäivää töitä paiskin ja sain rahaa ruosteiseen koppiin.. Bensaa sekin syö ja vakuutukset maksaa. Noh töistä saapi rahhaa.
        Liian paljon on noita iskän rahoilla elvistelevii teinipentuja jotka jostain syystä silti saa aina kaikki naiset. Oikeasti kun miettii ni eihän niillä mitää kunnon tulevaisuutta ole jossei iskä maksa kuluja loppuun saakka..?
        Sillä mennään mitä on eikä mutista. Löytyy niitä naisii jotka arvostaa OIKEAA miestä.

• sirkustaituri12

näitä viestejä lukiessa on pakko sanoa: itse olen hyvä koulussa, urheilullinen ja en meikkaa erityisen paljoa.. ihan oma itseni olen. itseänikin häiritsee kuinka kaikki on sellasii siideripissiksii ja sitte pojat puolestaan röökaa ja juo joka viikonloppu..
      en tiedä miksi mutta itse olen ollut ihastuneena täysin erilaiseen jätkään ku mitä luulis. just sellanen joka polttaaa jatkuvasti ja juo joka viikonloppu ittensä hirveesee kännii. paska koulussa ja ei oikee mikää tunnu onnistuvan.
      vaikka kuinka yritän, en saa poikaa pois mielestäni.
      eli se nyt riippuu ihan ihmisestä. paljonhan niitä "normi"tyttöjä on kaikkialla. ihan arjessa bussipysäkillä saattaa tavata

• hegohego

mun on pakko sanoo tähä et mua vituttaa suoranaisesti kaikki meidän koulun säälittävät yläluokkalaiset jotka ei pärjää ilma röökii ees sitä yhtä koulupäivää vaa pitää mennä piiloo nurkan taakse polttamaa ja sit nauretaa ku tulee rangaistus ja ollaa vaa "joo iha vitun sama" ja tollee. Tääl idäs on ihan tolkuttomasti tollasii tyyppei mut on tääl iha kunnollisiikii jotka ei juo, ei polta, ei meikkaa ku ehkä iha vähä ja on muutenki tosi reiluja ja huumoria löytyy runsaasti. Ite oon kans tollane joka ei polta eikä juo. Ja oon -97 tyttö :))

• SILMÄT AUKI!

Avaa ne silmäs, mee kävelee kadulle ja huomaa, että niitä on melkein enemmän ku noita pakkelinaamoja. Ihan oikeesti haiskahtaa siltä että ongelma on sussa eikä tytöissä. Vähän avarakatseisuutta!
      Ps. Itse olen tollanen 'kunnollinen' tyttö, ainakin kuvailujesi mukaan

• ap.

Kiva kuulla että kunnon tyttöjä on vielä. Mutta täällä missä minä asustan niin tuntuu että muuta ei löydykkään kun pissistä ja jonnea. Esimerkiksi jos menee paikalliseen kävelykadulle tai puistoon niin on se surullista kattoa sitä menoa... Kaikilla melkeen joku tölkki kädessä tai joku euronjuusto, örvelletään ja kävellään housut kintuissa. Ja varmasti niitä kunnontyttöjä on täälläkin, sitä en kiistä mutta harmittavan vähässä. Miksi nykyään ei enään puistossa voi vaan istua ja seurustella frendijen kanssa? Muistan kyllä esimerkiksi 90-luvun lopun tai 2000 luvun alun kun tällästä “frendien kanssa seurustelua” oli huomattavasti enemmän.. No ajat muuttuu ja es tölkkien koko kasvaa ja tasalippoja tulee koko aika lisää ja meikkiä puuteroidaan koko purkki kerralla... Mutta arvostan teitä korkealle jotka ei juo sidukkaa tai polta röökiä.

• turhautunut mies
        ap. kirjoitti:

Kiva kuulla että kunnon tyttöjä on vielä. Mutta täällä missä minä asustan niin tuntuu että muuta ei löydykkään kun pissistä ja jonnea. Esimerkiksi jos menee paikalliseen kävelykadulle tai puistoon niin on se surullista kattoa sitä menoa... Kaikilla melkeen joku tölkki kädessä tai joku euronjuusto, örvelletään ja kävellään housut kintuissa. Ja varmasti niitä kunnontyttöjä on täälläkin, sitä en kiistä mutta harmittavan vähässä. Miksi nykyään ei enään puistossa voi vaan istua ja seurustella frendijen kanssa? Muistan kyllä esimerkiksi 90-luvun lopun tai 2000 luvun alun kun tällästä “frendien kanssa seurustelua” oli huomattavasti enemmän.. No ajat muuttuu ja es tölkkien koko kasvaa ja tasalippoja tulee koko aika lisää ja meikkiä puuteroidaan koko purkki kerralla... Mutta arvostan teitä korkealle jotka ei juo sidukkaa tai polta röökiä.

Jep, en väittänytkään ettei näitä olisi. Sanoin että tyttöjen arvostus miehiä kohtaa menee nykään linjassa lipan kanssa ja tuppakkien määrässä.
        Uskon ja toivon että näitä kunnollisia ja asiallisia mimmejä on, täällä vaan todella vähän. itse asun pienehkössä kylässä ja tosiaan kännääminen tuntuu olevan nuorison ainoa tapa viettää aikaa.
        Opiskelut loppuun ja muutan pohjoseen päin. täällä etelässä ei tosiaan ole juurikaan asiallisia tyttöjä. Onko se liikaa vaadittu että on tyttö jolla päässä liikkuu muutakin kuin sidukan höyryt, on sopusuhtainen kropaltaan, silimät pittää olla upottavan ihanat ja luonnetta ja asennetta edes vähän? En mitään huippumallia tarvii vaan naisen josta on muuhunkin kuin juomiseen ja seksiin.

• ap.
        turhautunut mies kirjoitti:

Jep, en väittänytkään ettei näitä olisi. Sanoin että tyttöjen arvostus miehiä kohtaa menee nykään linjassa lipan kanssa ja tuppakkien määrässä.
        Uskon ja toivon että näitä kunnollisia ja asiallisia mimmejä on, täällä vaan todella vähän. itse asun pienehkössä kylässä ja tosiaan kännääminen tuntuu olevan nuorison ainoa tapa viettää aikaa.
        Opiskelut loppuun ja muutan pohjoseen päin. täällä etelässä ei tosiaan ole juurikaan asiallisia tyttöjä. Onko se liikaa vaadittu että on tyttö jolla päässä liikkuu muutakin kuin sidukan höyryt, on sopusuhtainen kropaltaan, silimät pittää olla upottavan ihanat ja luonnetta ja asennetta edes vähän? En mitään huippumallia tarvii vaan naisen josta on muuhunkin kuin juomiseen ja seksiin.

Kaverihan ajattelee ihan samanlailla ku meikäläine. Itsekkään en halua huippumalli luu-kasaa. Olisi vaan peruslikka joka on perus nätti ja sopusuhtanen, kiva luonne.. ja noista röökeistä ja viinoista ny ei tarvii jauhaa enää.... semmonen joka rakastaa mua ja mä sitä... Ja semmonen joka ei aina valita jos on rapaa vähän paidalla.. Puhtaisiin kuteisiin kyllä pukeudun mutta rapatessa roiskuu vai mite se menee. TOIVOTAAN ETTÄ JOSKUS SAADAAN SELLASET TYTÖT

• Anni12121212
        ap. kirjoitti:

Kaverihan ajattelee ihan samanlailla ku meikäläine. Itsekkään en halua huippumalli luu-kasaa. Olisi vaan peruslikka joka on perus nätti ja sopusuhtanen, kiva luonne.. ja noista röökeistä ja viinoista ny ei tarvii jauhaa enää.... semmonen joka rakastaa mua ja mä sitä... Ja semmonen joka ei aina valita jos on rapaa vähän paidalla.. Puhtaisiin kuteisiin kyllä pukeudun mutta rapatessa roiskuu vai mite se menee. TOIVOTAAN ETTÄ JOSKUS SAADAAN SELLASET TYTÖT

No mä oon 12,ja oon suunnitellu jo valmiiks mitä mä en saa tehdä ja mitä voin tehdä.
        1.En polta ,lääkärin määräys
        2.En juo,siiderin ehkä 0-1kk tai 2vuodes.
        3.Haluan kunnon poikaystävän joka huomaa tytön ja joka ei oo sillee tahtoo.
        4.Ripsarit ehkä joskus huuli kiilto jne.

• turhautunut mies
        ap. kirjoitti:

JJJEP NÄIN ON.
        töistä ku tullee kädet likasena ja paita ravassa ni ei tarvis alkaa valittaa semmosista. ei mitään hienohelma pissistä.
        Liian vaikeeta tuntuu niitten löytäminen olevan nykyään. varmasti niitä on mutta hyvin ovat piiloutuneet..
        Sit ois hyvä piirre ainakin mun kohalla semmonen että ei tarvis aina mennä johonki ravintoloihin tai leffoihin tai sillee aina ku johonki ulos menee. Silleen tylsiin iltoihin vois keksii jotakin maksutonta ajanviettoo (ei siksi että olisin pihi) vaan kun yksinkertaisesti ei vaan ole rahaa viedä naista leffaan jokaviikko tai johonki raflaan syömään. eihä mulla oo varaa edes mäkkäriin.. hyvä ku omat sapuskat saan kaupasta ulos. Aina maksaessa saa jännittää että löytyykö tililtä tuo 4€ että saan atrian makaroonilaatikon tyhjään vattaan.

• ap.
        Anni12121212 kirjoitti:

No mä oon 12,ja oon suunnitellu jo valmiiks mitä mä en saa tehdä ja mitä voin tehdä.
        1.En polta ,lääkärin määräys
        2.En juo,siiderin ehkä 0-1kk tai 2vuodes.
        3.Haluan kunnon poikaystävän joka huomaa tytön ja joka ei oo sillee tahtoo.
        4.Ripsarit ehkä joskus huuli kiilto jne.

Joo hyvä että rööki ja viina ei maistu. Mutta en halua lannistaa tai mitään mutta tosia asia kait on että siinä 13-15 vanhana se alkaa suurinta osaa porukkaa kiinostaa kun kaveritkin ottaa. Siitä se sitten lähtee. Mutta hyvä jos kerran oot jo noin nuorena päättänyt että niihin et koske. Ja tottakai tytöt saa ja kuuluukin meikata, tarkotan vaan että ei tarvii tosiaan sitä sentin kerrosta olla.. Itsekkin päätin jo hyvin nuorena että en örvellä tai polta röökii ja sillä tiellä olen pysynyt ja tulen aina pysymään. Tottakai ny saa maistaa ja ittekkii oon maistanu. Mutta se ei kyllä mee mun kaaliin että miksi käydä polttamaan kun kaverikin polttaa... En ymmärrä??? Eikö riitä rohkeutta sanoo ei, tai pelätäänkö siinä että kaverit sitten jättää.
        No mulle se o ihasama mitä jotkuu muut ajattelee. Mullekkii on kaverit tarjonnu mutta olen aina kieltäytynyt. Ja hyvin mulla kavereita riittää..

• aeihjtioph

Jep, tapasimpa sellaisen juuri :)

• idhfwef

Onko sillä sisaruksii ;)

• tyttö 16weee

onks alottaja minkä ikäne ja oisko s-postiii?:))

• ap.

Oon 19v ja ei ole s-postii.

• tyttö -15v

Missä on ne pojat jotka oikeesti ajattelee tollee ja kans toimii sen mukaan? Meijän koulussa sellaset röökikeuhko siideripissikset on niitä keiden kanssa ollaan ja kaikki tappelee huomiosta.

Itse olen yks niistä jotka ei juo yhtään ja en oo ees maistanu tupakkaa. Tuskin tuun ikinä maistamaankaa. Ja ihan normaalinki näkönen oon, et tuskin ulkonäkö pitää jätkät loitolla. Ehkä jätkät vaan ite metsästää näit siiderihöröi, kuka tietää....

• ap.

Pysy vaan tolla tiellä, Uskon varmasti että löydät jostain sen oikean. Tiedän että nykynuoriso on hyvin pitkälti mitä on.... Mutta täällä on ainenkin yks jätkä joka aattelee tolleen ja toimii myös sen mukaan. Ja tulee aina toimimaan.
        Erittäin hieno tietää että ainenkin osa tytöistä arvostaa päihteettömyyttä ja urheilullisuutta pojassa. Luulin että kaikki on nykyään kiinni siitä että kellä roikkuu alempaa housut taikka siitä kenen pää kestää eniten sidukkaa... Äskenkin kun kävin kaupassa niin joku jonne ja lissu oli ostaa es:sää... Ja kun ne tuli kaupasta ulos niin sätkä äkkiä suuhun ja ei muuta ku tölkki auki...
        No eipä siinä mitään. Ehkä he elävät loppuelämän onnellisina...
        Mutta joo kiva olisi saada joku 16-20v tyttö jonka kanssa viettää aikaa ihan vaikka käsi kädes kävelemäs kaupungilla tai ihan vaan puiston penkillä istuessa taikka ihan vaan kotona sängyllä maatessa vierekkäin. Ja semmone ihan perus nätti tyttö kävis, ja varmasti meillä ei tulisi tylsää vaikka röökiä eikä sidukkaa käytettäis. Tämmöne tyttö ku tulis vastaan niin en hevillä päästäis irti.

• tyttö 17v

Itse en ole eläessäni tupakkaan koskenut ja olen absolutisti (ehkä joskus tulevaisuudessan saatan lähteä yhdelle kaljalle silloin tällöin, kun ikää on sen verran että voi ostaa ihan laillisesti). Meikkiä käytän hillitysti (ts. kevyt kerros meikkivoidetta/puuteria ja ripsiväri). Käytöstä ei voi moittia. Että tervetuloa vaan joku poika joka todella ajattelisi noin... Eipä ole vain täällä päin näkynyt...

• nilael

En juo, en polta, pärjään koulussa jotenkuten ja meikkiä en käytä melken yhtään. Olen liian hiljainen ja ujo mennäkseni minnekkään juttelemaan kenellekkään vähänkin vieraalle, joten minut löytää aika useasti kotoa. Joten jos joku haluaa jonkun tavallisen tytön itselleen kannattaa katsella ympärilleen, jos sieltä löytyisi joku yksinäinen tyttö istumassa jossain nurkassa.
      Olen myös ihmetellyt, että mihin kaikki "tavalliset" tyypit ovat hävinneet. Meidän koulussa on meitä "taviksia" pari, mutta muut ovat juuri sellaisia, jotka liikkuvat tupakka/viina porukoissa ja kehuskelevat "kuinka oli jännää löytää itsensä saunan lauteiden alta puoli alastomana hirveessä krapulassa". Mitä järkeä? Ja sitten jotkut "kovis" jätkät seurustelee heidän kanssaan ja vaihtaa heitä kuin sukkia. Mihin te "tavalliset" jätkät sitten olette kadonneet? Missä oikein olette kun me "tavalliset" tytöt tarvitsemme teitä?

• joku pelle

Pakko vastata, oon 14 likka ja koulus on hemmetin paljon tyyppei jokka polttaa aja niitte mielestä on siistii juua ittensä känniin.. Onneks mullo kaveriporukka jossa kukaan ei polta taikka juo. Ite oon ihastunut sellaseen poikaa joka ei polta eikä juo, arvostan kaikissa sitä että ei mentäs kavereitte mukana. Koulusta löytyy aina porukka jossa ei esitetä mtn. Ite oon maistanu tupakkaa ja kaljaa, ja noiki tein kotona mut ei itellä ole edes tarvetta esittää mtn. Olis vaa kiva ku ei tarttis kenenkään esittää ja voitas pitää kavereitte kaa hauskaa esim kahvilas :D ja teini lissut nii voi helvetti, nii paljo meikkii ja siideri siideri siideriii... Ite en käytä paljoo meikkii mitä ny rajaukset ja kulmat. Eli voisko ny ihmiset käyttäytyä fiksusti ja miettiä et mitä saa örveltämällä, voin vastata, ei mtn, eiku joo sä saat poikaystävän joka ei jätä sua koskaan, väärin eihä jonneilla mtn muuta tekemistä, kuin iskee sidukka pissiksii, noh onneks on paljon fiksujaki;) pysytään me tällä linjalla ja nauretaan tuollaiselle örveltäjille!

• julpuu

Itse olen alkanut kyllästyä olemaan se kiltti, tavallinen tyttö. Oon aina ollut se rauhallinen ja ystävällinen kympin tyttö koulussa ja hyvä, lojaali ystävä. Mutta silti en tunnu kelpaavan..koskaan ei ole ollut edes mitään säätöä saati seurustelua. Järkeäkin mulla on päässä, en oo koskaan polttanut, koska hyi yök ja juonutkin vain kerran. Mun mielestä voi joskus silloin tällöin vähän juodakin, kuhan osaa pitää hauskaa ilmankin, ja överit ja bilehileet on not.

Meikkiäkään en omasta mielestä kamalasti käytä jo yleensä siksi etten ehdi aamuisin meikkaa kunnolla :D mutta siis en mä mitään pakkelikerrosta silti käytä, meikkivoide/puuteri, vähän kulmii väriä, ripsaria ja vaihtelevasti kajalia (silmät näyttää kivemmalta). Kovin äänekäskään huomion keskipiste en todellakaan ole, isomassa porukassa etenkään. Pienemmässä olen sitten vähän vapautuneempi.. :)

Silti tuntuu että kun pojat ettii sitä tavallista tyttöä, niin pitäis olla normaalikokoinen, nätti ilman minkäänlaista ehostusta, rauhallinen ja kaikkee, eli en tiedä mihin muottiin oikein sopisin.. Ulkokuori saattaa mulla vähän hämätä, oon aika räiskyvä persoona toisinaan enkä mikään hiljainen ujostelija joka ei edes katso silmiin, vaan ihan hauska ja kiva, mukiinmenevä. Ulkonäöstä en osaa sanoa, mutta hieman laittautuneena taidan olla ihan jees.

Olis vaan tosi mahtava löytää joku samanhenkinen, jonka kanssa olisi vaikka yhteinen musamaku (rakastan musaa ja keikkoja, mutta kuka yksin nyt käy..) ja et toinen ei välitä et jos ei vaatekoko ole S yms. Joten elättelen toivoa, että syksyllä kun meen lukioon, niin ehkä tutustuisin johonkuhun mukavaan.. :))

Pisteet sille joka jaksoi lukea mun stoorin. :p

• kilttityttö97

Täällähän minä ;)

• 14v

Joo o, tietäsitpä miten harvassa tääl on sun kaltaset miehet, mun paikkakunnalla on vaa just noit es jonneja ja tyyppejä jotka koko ajan tekee kaikennmahdollisen mikä vaa rikkoo lakia ja sääntöjä ja tytöt ihan samanlaisia, ja must välil tuntuu et oo meiän koulun ainoo tyttö joka ei ees välitä miltä koulussa näyttää. En ole koskaan juonut enkä myöskään polttanut janolen hemmetin ulpeä siitä, sillä täällä jotkut 14-vuotiaat vetää huumeitakin joka on oikeesti jo tosi huolestuttavaa. En minä myöskään meikkaa lähes yhtään, jos nyt joskus jaksan vähän panostaa. Anteeks, oli vaan ihan pakko vastata. Täällä varsinki tytöt yrittää oikee hankkia itselleen hankaluuksia ja sit itkevät kun joutuvat nuorisokoteihin sun muihin.. Ärsyttää vaan tälläinen :/

• ap.

Onhan se kyllä surullista että es jonnet valtaa kohta koko Suomen.... Ja sidukkapissikset perässä. Olisi vaan niin unelma löytää sellane kiva nätti tyttö jonka kaa viettää aikaa PÄIHTEETTÖMÄSTI!!!... Jos vaikka nään kaupungillakin jonkun kivan näkösen tytön niin eiköhän se kaiva laukusta röökin ja ala polttaa... Tääkin kaupunki missä mä asun niin ei oo todellakaan mikään suuri, ja tuntuu välillä että kaikki polttaa tai juoksee baareissa....

• ap. kirjoitti:

Onhan se kyllä surullista että es jonnet valtaa kohta koko Suomen.... Ja sidukkapissikset perässä. Olisi vaan niin unelma löytää sellane kiva nätti tyttö jonka kaa viettää aikaa PÄIHTEETTÖMÄSTI!!!... Jos vaikka nään kaupungillakin jonkun kivan näkösen tytön niin eiköhän se kaiva laukusta röökin ja ala polttaa... Tääkin kaupunki missä mä asun niin ei oo todellakaan mikään suuri, ja tuntuu välillä että kaikki polttaa tai juoksee baareissa....

Voit itse vaikuttaa asioita,jos näet sellaisen tytön.Jos pääset senkaa suhteeseen tai kaveriksi niin yritä saada tupakan poltto loppumaan esim sano et kokeile nikitinia.
        Ja jotain sellaista.On se vaan tyhmää ku jotkut "kovikset" yllyttää ette pääse jenkiin jos et polta tai juo ja sit huuta vie nössö.On se kamalaa tämä maailma tupakka,huumet ja alkoholijuomat pitäisi lopettaa. Ja tietenkin nämä tytöt/pojat haluavat kuulua jenkiin ja alottavat polton tai ryyppäämisen sitten väittävät että se on viälä kovaa.Sitten facebookissa lukee joku 3-6lk kirjotettu juttu Kopioi tämä jos et ikinä polta tai juo alkoholia.Siinä vaiheessa sitä ei vie kiinnostanu ku ei ne koviksetkaa siihen aikaan polttanu,mut sitten ku ne kasvo ja vanhempi kovis pyysi niitä nii sit nekin alko polttaa ja näin se vaan valittettavasti menee.Tytöt ovat joko tavallisen näköisiä,rumia tai sitten kauniita mutta käyttävät näitä aineita.Jos minusta isona tulee politiikko niin pyytäisin että nämä aineet kiellettäisiin suomessa.Myös es on pilannut nykylapsia paljon onneksi kaikki eivät sentään juo essää.Essästä se alkaa ja sit siirrytään kovempiin kuten kaljaan sitten viinaan sitten seotaan.Ja sitten joko kuollaan tai tulllaan hulluiksi.Viina ei sovi lapsille!Tämä on vakava asia josta pitäisi puhua.13 V poika

• juulia p
        rainbowdash120 kirjoitti:

Voit itse vaikuttaa asioita,jos näet sellaisen tytön.Jos pääset senkaa suhteeseen tai kaveriksi niin yritä saada tupakan poltto loppumaan esim sano et kokeile nikitinia.
        Ja jotain sellaista.On se vaan tyhmää ku jotkut "kovikset" yllyttää ette pääse jenkiin jos et polta tai juo ja sit huuta vie nössö.On se kamalaa tämä maailma tupakka,huumet ja alkoholijuomat pitäisi lopettaa. Ja tietenkin nämä tytöt/pojat haluavat kuulua jenkiin ja alottavat polton tai ryyppäämisen sitten väittävät että se on viälä kovaa.Sitten facebookissa lukee joku 3-6lk kirjotettu juttu Kopioi tämä jos et ikinä polta tai juo alkoholia.Siinä vaiheessa sitä ei vie kiinnostanu ku ei ne koviksetkaa siihen aikaan polttanu,mut sitten ku ne kasvo ja vanhempi kovis pyysi niitä nii sit nekin alko polttaa ja näin se vaan valittettavasti menee.Tytöt ovat joko tavallisen näköisiä,rumia tai sitten kauniita mutta käyttävät näitä aineita.Jos minusta isona tulee politiikko niin pyytäisin että nämä aineet kiellettäisiin suomessa.Myös es on pilannut nykylapsia paljon onneksi kaikki eivät sentään juo essää.Essästä se alkaa ja sit siirrytään kovempiin kuten kaljaan sitten viinaan sitten seotaan.Ja sitten joko kuollaan tai tulllaan hulluiksi.Viina ei sovi lapsille!Tämä on vakava asia josta pitäisi puhua.13 V poika

Täyttä asiaa

• neiti15w

Ite oon tällänen siis 15-vuotias, en polta, en juo, meikkaan vaan silmiä (: Satakunnasta mut löytää :D Jajuu tiedän, olemme harvassa (;

• gaboomm

Kyllähän meitä on. Mietinpä vaan miksei vastaavanlaisia poikia/miehiä tuu missään vastaan, pelkästään känniääliöitä.

• ap.

No tuu täältä hakemaan... Alkaa oikeesti jo kyrsimään kun haluaisin kovasti tyttöystävän. Semmosen joka oottaa mua kotiin ja sitten se antais aina halin ja pusun. Olis niin huikeeta löytää sellanen tyttö....

• asdfghjgf

Täälläpäin huomiota saa ne helpoimmat tapaukset jotka hyökkää vaatteet pois heittäen ensimmäisen vastaan tulevan pojan kimppuun... Itse en juo, polta, meikkaan vain vähän, olen kiltti, luotettava ja huumorintajuinen. Eipä kukaan poika minua huomaa vaikka en ole mikään ujoin.

• 15v tyttö

Kyllä niitä löytyy :) Itse en polta enkä juo ja laitan vain ripsaria. Olis just ihanaa jos ois poikaystävä, jonka kanssa kulkee käsikkäin :) Olen kyllä aika hiljainen ja ujo eikä kukaan poika mua huomaa. Itsekin kyllä haluaisin vähän hiljaisen ja ujon pojan, joka ei polta eikä juo, mutta niitä on kyllä erittäin harvassa.

• hihgirl-98

Moi oon ysiluokalle menevä tyttö:)
      En oo polttanu/juonut ikin..ja tuskin sitä teenkään..:D
      ja sitte keskiarvo koulus jotaaain 7.6 luokkaa, kyl sil pärjää :)
      Ite chillaan kyl melko paljo koton ku tän mestan ihmiset on vaa jotenki ylimielisii ja kusipäit, viikonloput hengaan kavereil :)Eli oikeestaan en oo kyl sellane kaupungilla kapinoiva :D
      Ja mult löytyy tosi paljo huumorintajuu, ja sellane luotettavana mua vois pitää? joo..totaa:D

Saa kysyy jtn :)

• suomalaine tyttöö

kyllä niitä kunnollisiakin tyttöjä löytyy:)esim. täällä itä-suomessa niitä on ennemmän kuin siideripissiksiä:D ite oon 16 vuotias tyttö jolla on vaaleet pitkät hiukset, oon nätti( ainaki monet nii sanooXD) ,kiltti, tosi paljon huumoritajuu, oon urheilullinen, painan jotain 47kg ja pituutta on 159:). en meikkaa muuta kuin puuteri, rajaus ja ripsari ja lisäksi joskus punaset huulet. sitäsopivaa poikaa itelleniki etin mut täällä niitä tosimiehiä( vihaan sellasia "iik ihq oon poika mut oon nii lissu ku poltan ja juon joka ikine vklp) ei oikee tunnu löytyvän.....

• ap.
        suomalaine tyttöö kirjoitti:

kyllä niitä kunnollisiakin tyttöjä löytyy:)esim. täällä itä-suomessa niitä on ennemmän kuin siideripissiksiä:D ite oon 16 vuotias tyttö jolla on vaaleet pitkät hiukset, oon nätti( ainaki monet nii sanooXD) ,kiltti, tosi paljon huumoritajuu, oon urheilullinen, painan jotain 47kg ja pituutta on 159:). en meikkaa muuta kuin puuteri, rajaus ja ripsari ja lisäksi joskus punaset huulet. sitäsopivaa poikaa itelleniki etin mut täällä niitä tosimiehiä( vihaan sellasia "iik ihq oon poika mut oon nii lissu ku poltan ja juon joka ikine vklp) ei oikee tunnu löytyvän.....

Tuohan kuulostaa loistavalta! Juuri sun tyyppistä tyttöä etsin!!! Mutta missä te oikeen luuraatte? Ootteko aina kotona vai missä?
        Ja joo aika vähän näitä päihteittömiä ja urheilullisia jannuja taitaa löytyä jotka ei kule housut kintuissa eikä es-tölkki kädes. Itselläni on muutamia hyviä ystäviä jotka ei myös polta eikä juo ja on mukavia jannuja. Myö yleensä harrastetaan monipuolisesti urheilua, tai mennään syömään kaupungille, tai ajellaan autol rallia kaupungilla (huom. ei isin tai äiskän autolla) tai välillä vaan tehhään sitä mitä mieleen tulee. Ja ikinä ei ole ollut tylsää vaikka ei juoda eikä polteta ikinä. Mutta urheilu on kyllä parasta, kavereiden kaa tai joskus yksinkin. Lätkä on mulle ainenkin se tärkein! Sitä tykkään pelata välillä yksinkin. Mikään ei oo niin ihanaa kun viikonloppu aamulla herätä ja painella yksin kentälle. JA EI OO MUUTE JONNET KILJUMASSA AAMULLA SIELLÄ. Mutta joo, oon onnekas että mulla on vielä muutama (4-6) noin hyvää kaveria.
        Mutta tuo kuulostaa juuri sellaselta tytöltä mitä etin. Kiltti,huumoritajune,nätti päihteetön.... sen sanon että pysy tolla tiellä! Äläkä ikinä meekkään kavereiden sidukkabileisiin. PAKKO NOSTAA HATTUA SULLE!!

• onhanniitä...

on mutta ne on niitä rikkaan perheen lapsia jotka sinisilmäsenä uskoo kaiken mitä vanhemmat ja muut auktoriteetit opettaa niille eikä niillä oo kyllä mitään todellisuudentajua...

• 45+13

ei tuo ny ihan pie jokaisen kohdalla paikkansa

• 98Ptre

Aika hyvä keskustelun aihe. Itse oon 9 luokalle menevä poika (ihan tavallinen jätkä). Alkoholia olen pari kertaa maistanut, ei ollut ihmeellistä, ei edes sen arvoista. Tupakkaa en koskaan. oon sitä mieltä että polttaminen on oma asia mutta en haluais olla sellasen tytön kanssa joka haisee tupakalta ja örveltää kännissä. Meiän koulusta oon ihastunut juuri sellaiseen mukavaan tyttöön joka on luonnon kaunis (mielestäni) ei meikkaa paljoa ja tietääkseni ei liiku kännissä eikä polta. Olis vaan kiva tietää onko se kiinnostunut musta. Missähän kaikki tälläset tytöt nykyään on vai istuuko nekin sisällä kaikki arkipäivät niinkuin mää?

• simo kurki

Oon simo kurki ja käytän huumeita

• 98Ptre
        simo kurki kirjoitti:

Oon simo kurki ja käytän huumeita

Simo oot aika kova äijä.

• Silmät auki!!

Siideripissiksiä ja jonneja on nuorista loppujen lopuks pienempi osa kun uskois. Niiden valtausilluusio johtuu siitä, että normaalit nuoret ei roiku isoissa porukoissa torin laidalla tai puistossa vaan on niiden ihmisten kanssa, joista oikeesti välittää vähän pienemmissä poppoissa ja sulautuu katukuvaan paremmin olemalla herättämättä niin paljoa huomiota. Vois sanoa, että fiksut nuoret on se osa yhteiskuntaa, joka vaan jää pinnan alle piiloon kun öykkärit vie kaikkien katseet itteensä. Kaikkien. Niiden pikkulasten, jotka ihailee niitä ja haluu samanlaiseksi, muiden nuorten, jotka niiden touhuja kummastelee ja aikuisten, jotka sitten leimaa myös kunnolliset tähän ikäluokkaan kuuluvat samanlaisiksi.

• Missiiiiis

No minä :P

• ykblövk

ite oon kohta 17vuotta täyttävä tyttö enkä oo koskaan polttanu. juonu enkä meikannu en vaa oo halunnu alkaa meikkaa ku ei tota rahaa oo aina ollu :) en ymmärrä perus lissuja tai es jonneja mut tääl päi mis asun ei oo ku just noita. kunpa joskus löytäsin sellasen pojan joka ymmärtäis osais lohduttaa ja viettää aikaa muualla kuin baareissa. eipä oo koskaan tullu seurusteltuu ku tääl päin ei oo kunnon poikii ja täl hetkek opiskelen alaa missä poikii ei juurikaa oo. oli pakko kirjottaa kiva jos joku jakso lukee :)

• Anonyymi

Kunnon tyttöjä ei enää ole on vain liian meneviä neitsyitä, jotka ajattelevat vain omaa pyllyään.

• Anonyymi

Kyllä kuvaamiesi kaltaisia tyttöjä on sadoittain tässä maassa. Onneks emme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe