Apuva! miksei tietokoneeni tunnista enää Garminiani.....

tarja

Yhden välivuoden jälkeen ajattelin syöttää koordinaatteja tietokonnen kautta suoraan GPSMAP 62:een mutta tämä läppäri väittää, että "device not found"....
mitä mä teen? syötänkö naatit käsin..... olen lapsenlapsen hoidon takia ollut poissa geokätköilystä 1,5 v ja nyt tahtois tariajohanna jatkaa kätköjen etsintää!

emailini: [email protected]

taria

5

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan vinetto!

Kyllähän sen tietokoneen pitäisi tunnistaa GPSMAP62:n USB-muistina. Kokeile useammassa usb-reiässä ja katso, että on kunnolla kiinni se johto.

Tuolta löytyy Garmin USB-Driver, jos siitä olis apua.
      http://www8.garmin.com/support/agree.jsp?id=591

Sivun alalaidassa painat linkkiä:
      "I agree to the above terms and want to proceed to the download page", niin avautuu uusi sivu, josta painat Download-linkkiä.

• Tietenkin jos kertoisit vähän enemmän niin avun antaminen olisi helpompaa, tai edes mahdollista. Kuten että mikä käyttöjärjestelmä siinä sun koneessa on ja miten yrität niitä koordinaatteja laittaa gepsiin.

Meillä on Garmin GPSMAP 60Cx, ja se toimii ainakin ihan hyvin Windowsin (7) kanssa. SIihen piti tosiaan asentaa tuo yllämainittu ajuri, jonka jälkeen kone tunnistaa gps-laitteen ja sitten siihen saa koordinaatit ainakin geocaching.com ja kätkön tiedoista "send to gps". Kokeilin tuota samaa myös mäkissä mutta ei oikein pelittänyt. Windowsissa huomasin että parhaiten tuo toimii kun käyttää nettiselaimena Internet Exploreria.

• taria2

No kiitos. Selaimen vaihto exploreriin auttoi. kone tunnistaa jo laitteen mutta ei onnistu tämä write toiminto...
        tulee valituksia jostakin ...plug in...dont support....
        mieheni on tietotekniikassa guru muttei ehdi auttaa. nyt kuitenkin kone ja gepsi tunnistaa toisensa :)
        Mulla on nokian lumia 900. Siihen koitan saada suoraan naatit. Listalla tää 900 ei ollut mutta jospa silti sais sen ohjelman ja naatit myös kännykkään.

Taidot ruosteessa about parin vuoden jälkeen.... mutta kyllä tämä tästä :)
        kiitos, kun autoitte/kommentoitte!

tietokoneen pyytämät päivitykset/ohjelmistopäivitykset on tehty. Tämä on eri tietsikka, käyttis on nyt windows 7

tarja

• Tarja vai Marja?

Tämä oli kai eri taria2, kun avausviestissä selvästi lukee GPSMAP 62-navikaattori.

Ota nyt noista jutuista selvää. Parempi olla vastaamatta, jos nuo kymysykset ovat tuota luokkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe