Onko suomessa paljon tarot harrastajia. Ehkä 1. 50Nestä voisi olla tarot harrastaja no ehkä ei sitäkää. Vaan 1-500 voisi olla lähempänä.
Tarotilla saan muut asiat pois mielestä.
Tarot ei ole uskonto, mutta minulle se on ainakin henkinen kokemus. Miksi Tarotia yhdistetään saatananpalvontaa, sitä minä en ymmärrä.
Tarokki harrastavat lahjakkaat ihmiset, taiteilijat, muusikot, eri lähtökodat kaikilla. TArotin kanssa ei pelleillä
Löysin iselleni sopivaksi Crowleyn pakan.
Antoisia hetkiä. Voisikohan suomeen perustaa oma tarot seura????
Miksi tarot on täällä rajatiedon kesk.alueealla??
Tarokin pauloissa.
1
207
Vastaukset
- sagamar76
Mielenkiintoista! Olen uskovaisesta perheestä ja halusin ostaa kortit jo silloin mutta uskalsin lopulta ostaa ne keski-iäss' kun huomasin ettei ole saatanaa, se oli vain riehunut minun fyysisessä elämässä niin voimakkaasti että tajusin ettei saatanaa ole henkisessä elämässä, että siellä oli vain auttajia.
Siksi aloitin itse Tarot-korttien tulkinnan ja tiedän että henkimaailma auttaa meitä ja Tarot on yksi helpompi tie heihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205