Onko suomessa paljon tarot harrastajia. Ehkä 1. 50Nestä voisi olla tarot harrastaja no ehkä ei sitäkää. Vaan 1-500 voisi olla lähempänä.
Tarotilla saan muut asiat pois mielestä.
Tarot ei ole uskonto, mutta minulle se on ainakin henkinen kokemus. Miksi Tarotia yhdistetään saatananpalvontaa, sitä minä en ymmärrä.
Tarokki harrastavat lahjakkaat ihmiset, taiteilijat, muusikot, eri lähtökodat kaikilla. TArotin kanssa ei pelleillä
Löysin iselleni sopivaksi Crowleyn pakan.
Antoisia hetkiä. Voisikohan suomeen perustaa oma tarot seura????
Miksi tarot on täällä rajatiedon kesk.alueealla??
Tarokin pauloissa.
1
200
Vastaukset
- sagamar76
Mielenkiintoista! Olen uskovaisesta perheestä ja halusin ostaa kortit jo silloin mutta uskalsin lopulta ostaa ne keski-iäss' kun huomasin ettei ole saatanaa, se oli vain riehunut minun fyysisessä elämässä niin voimakkaasti että tajusin ettei saatanaa ole henkisessä elämässä, että siellä oli vain auttajia.
Siksi aloitin itse Tarot-korttien tulkinnan ja tiedän että henkimaailma auttaa meitä ja Tarot on yksi helpompi tie heihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811168Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610334- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1966572Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535671- 735081
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514424Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254246Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas714079Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1343637