Onko tämä kummallinen juttu kun ihan fiksuina pitämäni ihmiset eivät tajua sitä että kissat eivät saa kulkea vapaana taajama-alueella. Heidän mukaansa oma kissa ei poistu heidän tontiltansa mutta kuka sitten tuo hiirenpäitä mun pihalle ja käy kusella ja paskalla mun pihalla. Millä keinoin kissat saa karkoitettua pihalta? Rotanmyrkyllä?
Kissoista eroon
8
316
Vastaukset
- laillinen tapa
Eikä eläinsuojeluyhdistykseltä saa loukkuja, joilla voi villikissoja pyytää?
Ja ne kissatkin kiikutetaan sitten sinne yhdistykselle, missä ne taidetaan lopulta nukuttaa ikiuneen, koska "omistaja" eivät jaksa niitä käydä hakemassa. Siinähän joutuisi maksamaan muutaman kympin ylöspidosta ja uusia saa aina jostain hintaa 0 €. - myös kyllästynyt
Puuilosta, monista rautakaupoista ym. saa pyyntiloukkuja n. 20€ hintaan. Tonnikalaa purkkiin häkin perälle laukaisulevyn taakse ja tuoretta tonnaria ei yksikään kusikissa voi vastustaa. Iltahämärän tullessa lataus ja silloinhan kissa liikkuu aktiivisena...
Erätukku ja Varuste.net myyvät tukevampia ja herkempiä supiloukkuja.
Sitä hankintaa Et kadu. - Henki pois
Laillinen konsti. Lainaa paikkakuntasi löytöeläinpaikasta kissanloukku, pyydystät kissan ja toimitat löytöeläimiin. Todennäköisesti kissa jää sille reisulle.
Laiton konsti. Tapa kissa, äläkä kerro kenellekkään.
Meillä kans pyörii nyt yksi kissa päivittäin nurkissa, ei usakketa viedä kaneja ulkohäkiin, kun se kissa on heti niiden kimpussa. Ei toki pääse häkkiin, mutta voi yltää verkon läpi kynsimään ja vaikka ei yltäisikään, niin kanit on ihan paniikissa kun peto vaanii vieressä. Tapan sen kissan kun saan kiinni. - Toimii koiriin
Ei mitään rotanmyrkkyjä, tuskallisesti eläin kuolee.. :O
Aitaa piha,sinne ei pääse sitten kissat ,jänikset eikä koirat,saat olla rauhassa ja puhtaalla omallatunnolla... jos sellainen sattuu olemaan ??? :)
Tai laita metalliseen juomatölkkiin kiviä ja heitä sillä kissaa kohti ,että rämähtää,niin eiköhän pysy poissa... pelästyy kunnolla!- vielä se osuu
Kissan omistajan se kuuluu aidata pihansa ettei kissa poistu pihalta.
Minulla on terassilla keihäs jolla heitän kissoja. Tarkoitus on tappaa, mutta en ole vielä osunut. - suvaitsevaisuutta
vielä se osuu kirjoitti:
Kissan omistajan se kuuluu aidata pihansa ettei kissa poistu pihalta.
Minulla on terassilla keihäs jolla heitän kissoja. Tarkoitus on tappaa, mutta en ole vielä osunut.Kannattaa kuitenkin tehdä se aita, ja katto siihen, voihan olla että joku hiiri, lintu, jänis tai vaikka naapuri tulee pihaan. näin saa estettyä kaikki "ympäristöhaitat".
kissa on arka eläin, kun ruminalla ajetaan pois, tuskin tulee takaisin.
sitä paitsi pitävät hiiret ja myyrät poissa pihalta, ne voi olla sit turvassa sun pihassa, jos pääsevät aidan raosta: myyrä tietysti kaivaantuu:)
nykyihmisiä ärsyttää kaikki kaikessa, naapurien touhut ennenkaikkea
- Janis Lusis xD
Näin puhuu Kalevi Keihänen... etkä osukkaan.. Japanilainen tarkka-ampuja=
Joka kuti ,huti kuti... - Älä satuta
No jaa, onpa inhottavaa. Meillä päin paljon kissoja. Melkein joka talossa ja joissain parikin kappaletta. Itsellä pari rekkua, mutta ei tulisi mieleenkään jonkun lemmikkejä satuttaa. Oletko eläinrääkkääjä. Ei ole iso asia illalla kulkea suihkepullon kera jossa puolet etikkaa ja loput vettä. Tehoaa ainakin minun pihallani. Niin koirien kuin kissojenkin suhteen.Suihkutan kukkapenkkit, talon nurkat jne. Yleensäkin paikat joissa kissat ovat käyneet. Vaikka tontin rajalle sinne tänne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498