Miksi nainen joka on lihottanut itsensä möykkykuntoon julkisesti ihmettelee lavatansseissa miksei miehet hae ? Eikö vilkaisu peiliin riitä ?
Tyhmä kysymys
33
380
Vastaukset
- RaijaSe
Voi "RistoSe" parkaa, etkö vieläkään tajua, että tanssihalu- ja taito eivät ole millään muotoa kiinni ihmisen koosta, iästä tai ulkonäöstä?
Voisit kysyä samaa kännisestä äijästä, joka julkisesti ihmettelee tansseissa, "miksei kukaan kaunotar lähde"?
Vilkaiseppa ny itseäsi peiliin ja lakkaa arvostelemasta toisia, sinussakin on riittävästi arvosteltavaa yhdelle ihmiselle, itsellesi!
T: se lihavan paras kaveri- Paitsi, lihavaa
"Voisit kysyä samaa kännisestä äijästä, joka julkisesti ihmettelee tansseissa, "miksei kukaan kaunotar lähde"?"
Paitsi, lihavaa ja kännistä ei voi mitenkään rinnataa! Mites nyt noin? - RaijaSe
Paitsi, lihavaa kirjoitti:
"Voisit kysyä samaa kännisestä äijästä, joka julkisesti ihmettelee tansseissa, "miksei kukaan kaunotar lähde"?"
Paitsi, lihavaa ja kännistä ei voi mitenkään rinnataa! Mites nyt noin?No kylläpä vaan voi, siis rinnastaa! 1) molemmat haluaisivat tanssia, 2) kumpikaan ei tee riittävästi (yleisen arvion mukaan) lihavuutensa / juopottelunsa vähenemisen eteen, 3) molempien "haitta" johtuu itsestä, 4) kumpikaan ei myönnä, että itse voisi muuttaa ko.haittaa,
Mietippä kohdallesi; lähtisitkö ennemmin kännisen, vai lihavan hakijan kanssa parketille? ..nii-iin riippuu kännin/lihavuuden asteesta! - lihava Paisti
Paitsi, lihavaa kirjoitti:
Paitsi, lihavaa ja kännistä ei voi mitenkään rinnataa! Mites nyt noin?Voi rinnataa, känniläinen on juovuttanut itsensä vasiten kaksin käsin.
- Voisin lähteä
RaijaSe kirjoitti:
No kylläpä vaan voi, siis rinnastaa! 1) molemmat haluaisivat tanssia, 2) kumpikaan ei tee riittävästi (yleisen arvion mukaan) lihavuutensa / juopottelunsa vähenemisen eteen, 3) molempien "haitta" johtuu itsestä, 4) kumpikaan ei myönnä, että itse voisi muuttaa ko.haittaa,
Mietippä kohdallesi; lähtisitkö ennemmin kännisen, vai lihavan hakijan kanssa parketille? ..nii-iin riippuu kännin/lihavuuden asteesta!"Mietippä kohdallesi; lähtisitkö ennemmin kännisen, vai lihavan hakijan kanssa parketille? ..nii-iin riippuu kännin/lihavuuden asteesta! "
Voisin lähteä parketille ennemmin kännisen lihavan kanssa, jos on muuten miellyttävä, kuin epämiellyttävän sutjakan kanssa. Ei sitä voi ihan yksioikoisesti laskea plussia ja miinuksia promillejen ja kilojen suhteessa. Kaikki riippuu niin paljosta muustakin.
Vaan tarkoitimpa sitä, että todellakaan, kännistä ja lihavaa ei voi mitenkään rinnastaa. On moraalisesti ikävää. Jos et ymmärrä tuota, pystyn tuskin tässä auttamaan muutamalla rivillä, on tosi paljon syvemmällä.
Mutta A: humalaisen toimintakyky on alentunut, hänen koordinaatiokykynsä on laskenut, hänen henkinen tasonsa on alentunut, yleensäkin hänen koko olemuksensa on toinen kuin selvänä.
B: Humalassa ei saa juuri noista syistä kuljettaa moottoriajoneuvoa, ei työskennellä, koska virhe- ja loukkaantumisriski on kasvanut. Ja jos humalatila ei ole tilapäinen, alkoholismiin liittyy valtava määrä vakavia henkisiä haittoja ja se on lopulta kuolemaan johtava sairaus.
Ylipainoisuuteen ei liity mitään tuollaista!
Tunnen itseni ala-arvoiseksi, kun vaivaudun vastaamaan tuollaisiin halpoihin heittoihin. - Lisään: teen
Voisin lähteä kirjoitti:
"Mietippä kohdallesi; lähtisitkö ennemmin kännisen, vai lihavan hakijan kanssa parketille? ..nii-iin riippuu kännin/lihavuuden asteesta! "
Voisin lähteä parketille ennemmin kännisen lihavan kanssa, jos on muuten miellyttävä, kuin epämiellyttävän sutjakan kanssa. Ei sitä voi ihan yksioikoisesti laskea plussia ja miinuksia promillejen ja kilojen suhteessa. Kaikki riippuu niin paljosta muustakin.
Vaan tarkoitimpa sitä, että todellakaan, kännistä ja lihavaa ei voi mitenkään rinnastaa. On moraalisesti ikävää. Jos et ymmärrä tuota, pystyn tuskin tässä auttamaan muutamalla rivillä, on tosi paljon syvemmällä.
Mutta A: humalaisen toimintakyky on alentunut, hänen koordinaatiokykynsä on laskenut, hänen henkinen tasonsa on alentunut, yleensäkin hänen koko olemuksensa on toinen kuin selvänä.
B: Humalassa ei saa juuri noista syistä kuljettaa moottoriajoneuvoa, ei työskennellä, koska virhe- ja loukkaantumisriski on kasvanut. Ja jos humalatila ei ole tilapäinen, alkoholismiin liittyy valtava määrä vakavia henkisiä haittoja ja se on lopulta kuolemaan johtava sairaus.
Ylipainoisuuteen ei liity mitään tuollaista!
Tunnen itseni ala-arvoiseksi, kun vaivaudun vastaamaan tuollaisiin halpoihin heittoihin.Lisään: teen sen myönnytyksen, että usein kovasti ylipainoinen hikoaa paljon, ja se on vähän epämiellyttävää. Ehkä ei kannattaisi ihan hikipäässä painaa, vaan ottaa vähän rennommin, jos on kovin lihava. Kyllä sen itsekin huomaa, jos on tippuvan märkä jokapuolelta... silloin hiki tarttuu ihan selkeänä nesteenä myös tanssikumppaniin, vähintään kädet ovat ihan märät, eikä se todellakaan tunnu miellyttävältä.
Olen aina sanonut ja ollut sitä mieltä (kuin "Raijasekin") että tanssiminen ei ole näöstä/koosta tai iästä kiinni...ainakin jo naistenhaulla haen...tanssitaito se on kaikkein tärkeintä. Koska tanssiminenhan ei merkitse edes sitoutumista kuin niihin tansseihin vain joita tanssitaan.
On ihmisen omasta itsetunnosta kiinni jos tanssitettava täytyy olla kaunis/komea jne...- Näin se menee
Näkisin että henkilökohtaiset mieltymykset ovat oleellisia, siksi tuhdimmat tädit eivät ole niin suosittuja. Tämä kommentti ei siis tarkoita etteivät tuhdimmat osaisi tanssia, mutta kun tarjontaa on runsaasti naisissa niin silmä hakeutuu väistämättä niihin nätteihin hoikempiin naisiin joilla myös on se tanssitaito kohillaan.
Näin se menee kirjoitti:
Näkisin että henkilökohtaiset mieltymykset ovat oleellisia, siksi tuhdimmat tädit eivät ole niin suosittuja. Tämä kommentti ei siis tarkoita etteivät tuhdimmat osaisi tanssia, mutta kun tarjontaa on runsaasti naisissa niin silmä hakeutuu väistämättä niihin nätteihin hoikempiin naisiin joilla myös on se tanssitaito kohillaan.
Toki ymmärrän tuon että niitä nätimpiä ja hoikempia katsotaan ja haetaan.....sen vuoksi en edes itse käy paljon tansseissa tyrkyllä haettavaksi.......
Minullakin on noita henk. mieltymyksiä miesten ulkonäön suhteen.....minullekin on sitä silmän ruokaa enemmissä määrin yleisurheilun ja punttisalien puitteissa.....eräs ex-poikaystävä oli mallia menneessä erään vuoden raskaan sarjan Suomen ykkönen kehonrakennuksessa ja erään vuoden Suomen vahvin mies.....
Mie käyn vaan tanssimassa jos parkettien äärel` satun olemaan......- Noin se on
Näin se menee kirjoitti:
Muodostatko omat mieltymyksesi yleisen mielipiteen mukaan?
- tarkkuutta
Kukaan ei varmasti tietoisesti itseään lihota, vaan se vain ajanmyötä tapahtuu, jos ei muista pitää itsestään huolta.
- Itsekuri kohillaan
Lihavien selityksiä tämä. Työtä se vaatii että pysyy kuosissa. Eilen viimeksi puhuttiin valmispitsoista. Ei mikään yllätys ollut että porukan lihavimmat osasivat suositella minkä valmistajan valmis/pakastepitsat on parhaita..
- Jaatko itsekuriasi
Itsekuri kohillaan kirjoitti:
Lihavien selityksiä tämä. Työtä se vaatii että pysyy kuosissa. Eilen viimeksi puhuttiin valmispitsoista. Ei mikään yllätys ollut että porukan lihavimmat osasivat suositella minkä valmistajan valmis/pakastepitsat on parhaita..
Jos tässä nyt paheksutaan niitä, jotka ovat heikkoja ruoan perään, niin mikäs siinä on kun niitä, jotka ovat taipuvaisia seksuaalisille mielihaluilleen, pidetään jotenkin plus-merkkisinä ominaisuuksiltaan?
Olen hoikka mutta silti osani on seinäruusun. Kysynkö kainosti: "Miksi?" En, vaan raivoan: "MIKSI!"
- Imagoimagoimago
Sä et jotenkin tuosa itseäsi esille. Sun tarttee oppia tuomaan itsesi näkyville ja
luomaan imago joka näyttää hakijoista siltäettä ; Jos tuon kanssa saan tanssia niin se on jo saavutus. Saati sitten, jos ......... - mörrrimöykky
Annan sinulle takuuvarman vinkin miten pääset tanssimaan. Ala jakelemaan karjalanpiirakoita autosi takapenkillä tanssipaikan parkkiksella. Kun sana ja maineesi alkaa kiertämään miesten keskuudessa hakuja piisaa. Takaan sen.
- LeikkiHiipo
Allit on mukavia.
- Iloa tanssiin
Niille joille ei kelpaa kuin kauneus ovat sisältään yksinkertaisia ja elämän arvot ovat jotain muuta kun mitä minä arvostan. Ukonäkö friikit saavat tanssia keskenään. Minä tanssin mielummin niiden kanssa joilla on elämässä arvoja, iloa ja huumoria. Tanssitaito ja sisäinen kauneus ratkaisee, ei ulkoinen olemus.
- Kamalaa kateutta
Iloa tanssiin kirjoitti:
Niille joille ei kelpaa kuin kauneus ovat sisältään yksinkertaisia ja elämän arvot ovat jotain muuta kun mitä minä arvostan. Ukonäkö friikit saavat tanssia keskenään. Minä tanssin mielummin niiden kanssa joilla on elämässä arvoja, iloa ja huumoria. Tanssitaito ja sisäinen kauneus ratkaisee, ei ulkoinen olemus.
Mikä sinä olet sanomaan kenenkään arvoista ja huumorintajusta. Joillekin on vain luotu sitä ulkonäköä, se ei poissulje huumorintajua eikä tanssin iloa. No, tarviihan sun jossain yrittää päteä, jos ruma oot.
- Iloa tanssiin
Kamalaa kateutta kirjoitti:
Mikä sinä olet sanomaan kenenkään arvoista ja huumorintajusta. Joillekin on vain luotu sitä ulkonäköä, se ei poissulje huumorintajua eikä tanssin iloa. No, tarviihan sun jossain yrittää päteä, jos ruma oot.
Täällä luetaan kirjoitukset sillä ajatusmaailmalla mikä kenelläkin on. En ole kateellinen enkä ehkä rumakaan, sekin on katsojan silmässä. On vaikea tiivistää teksti lyhyeksi, niin että kaikki sen ymmärtäisi mitä tarkoitan. En tarkoita sitä, että kauniit olisivat huumorin tajuttomia vaan sitä, että joillekin ulkonäkö on vaan niin tärkeä, että vähemmän kauniit eivät ole heidän silmissään minkään arvoisia ja heitä arvostellaan ulkonäön perusteella. Älkää aina etsikö joka kirjoituksesta sitä negatiivisuutta. Tuosta "kamalaa kateutta" kirjoituksesta" aistin kyllä sen piikin joka on ihmisellä joka kaivaa sen negatiivisuuden vaikka heinäsuovasta, voin olla väärässä.
- Portimo Oskari
Iloa tanssiin kirjoitti:
Täällä luetaan kirjoitukset sillä ajatusmaailmalla mikä kenelläkin on. En ole kateellinen enkä ehkä rumakaan, sekin on katsojan silmässä. On vaikea tiivistää teksti lyhyeksi, niin että kaikki sen ymmärtäisi mitä tarkoitan. En tarkoita sitä, että kauniit olisivat huumorin tajuttomia vaan sitä, että joillekin ulkonäkö on vaan niin tärkeä, että vähemmän kauniit eivät ole heidän silmissään minkään arvoisia ja heitä arvostellaan ulkonäön perusteella. Älkää aina etsikö joka kirjoituksesta sitä negatiivisuutta. Tuosta "kamalaa kateutta" kirjoituksesta" aistin kyllä sen piikin joka on ihmisellä joka kaivaa sen negatiivisuuden vaikka heinäsuovasta, voin olla väärässä.
Mikä on kaunista yhdelle, on toiselle yhdentekevää. Onneksi ei tarvitse kamppailla sen kauneimman suosiosta.
- Hoikka ja ......
Oletkos käynnyt lavatanseissa, minä olen ja huomannut, että siellä tanssii keskenään niin lihavat, laihat, kauniit ja ei niin kauniit siis ne joitka eivät katso ulkonäköön vaan esim. tanssitaitoon, muuhun olemukseen ei siis välttämättä kauneuteen ja kauneushan on katsojan silmässä.
Miksi yleistit naisiin?
◦Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30 ).
◦Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30 ).
Lihavuus mittarillakin mitattuna miehet johtavat.
Kysyn, miksi kysyit? Eiköhän samoja kysymyksiä ole miehilläkin ja hoikilla kauniilla naisilla. Miksi minua ei haeta, siihen on niin monta syytä ja jokaisella henkilökohtainen. Oma mieltymys, tanssitaito, oma ujous/arkuus, jokaista varmasti haetaan joskus, kun sattuu se ihminen kohdalle jota kukin aina miellyttää tai sitten sattuu vaan kohdalle ja pokkaa.- Isin kissalle sipili
Niin ja kemiat.
- kaikille jotain
Kyllä jotkut hakee lihaviakin ja jopa pitää heistä.
Itse olen hoikkka ja useat toki pitävät minustakin.- ryhävalas Pälkäne
Minua miehet lopettivat hakemasta kun hieman lisää pyöristyin.
- kaikille jotakin
ryhävalas Pälkäne kirjoitti:
No laihduta perkele ! Minulla ei ole koskaan ollut paino ongelmia koska olen oliskellut ravitsemustiedettä ;))
- Pilkkimies Tampere
ryhävalas Pälkäne kirjoitti:
Minua eivät naiset hae, vaikka haisen ulosteelle.
- Harmaaturkkinen
kaikille jotakin kirjoitti:
No laihduta perkele ! Minulla ei ole koskaan ollut paino ongelmia koska olen oliskellut ravitsemustiedettä ;))
Minulla ei koskaan ole ollut himoja, koska olen opiskellut biologiaa.
- hoikka mies
Jotkut pullukat osaavat kyllä tanssia yllättävän hyvin. Mutta kun sitähän ei voi tietää etukäteen, niin helpommin tulee haettua niitä nätimpiä. Tanssin pitää olla kivaa, ja parin ulkonäkö on yksi siihen vaikuttava tekjiä. En häpeile myöntää sitä.
- Sielun miljonääri
Onko sinulle nätti synonymi anorektikolle?
- Normaalivartaloinen
Sielun miljonääri kirjoitti:
Onko sinulle nätti synonymi anorektikolle?
Miksi läskit aina syyttävät hoikkia anorektikoiksi vaikka anoreksia on diagnoosi? Läski ei sitä ole. Läski on vain läski.
- Normaalivartaloinen
Normaalivartaloinen kirjoitti:
Miksi läskit aina syyttävät hoikkia anorektikoiksi vaikka anoreksia on diagnoosi? Läski ei sitä ole. Läski on vain läski.
Luun vierestä se liha on makimoillaan.
- PieraSe
Mistä tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462