Yli viikko sitten ilmoitin viallisesta SIM kortista, 4 päivää sitten laitoin sähköpostia, ja ilmoitus tehtiin Itäkeskuksen DNA myymälässä. En ole saanut uutta korttia enkä yhteydenottoja sähköpostiin. Harvinaisen huonoa asiakaspalvelua, ONKO TEILLÄ KOKEMUSTA VASTAAVASTA
Asiakaspalvelu on huonoa DNA:lla
4
336
Vastaukset
- plootyi
Onko liittymä sinun siis oletko sen omistaja? Kun mulla meni kortti luuria vaihdettaessa rikki niin Dna myymälästä sain uuden ilmaiseksi. Siis miksi noin monimutkainen touhu?
- tyhjäaivoja
Niin on. Ainakin kuopion vikakorjausilmoitukella. Ala-arvoista.
- Ei onkelmaa
Oikein hyvin on asiakaspalvelut pelanneet, ei mitään ongelmia.
Yleensä lähetän sähköpostilla asian ja saan ilmoituksen sähköpostiin.
Puhelimessakin on asiat hoituneet. - tyytymätön asiakas
Saman oon kyllä todennut...
Menin 2 viikkoa sitten Savonlinnassa DNA kauppaan valtakirjan kanssa omistajuus suhteen vaihtoa varten, koska ala-ikäisenä aloitettu liittymä oli edelleen isäni nimissä. Kysyin liikkeessä onko tämänhetkinen liittymäni määräaikainen, koska haluan vaihtaa operaattoria toiseen. Myyjä sanoi että liittymä on määräaikainen, että vasta 2 kk päättyy sopimus ja alkoi kyselemään miksi muka haluaisit vaihtaa toiseen operaattoriin " mikä on parempi liittymä", sillä Dna:ltahan löytyy sinulle sopiva liittymä. Sanoin että olen päätökseni tehnyt, eikä siitä tarvitse sen enempää keskustella. Sanoi omistajuussuhteen vaihdon maksavan noin 10 euroa ja että lasku tulee postissa ja he tekevät omistajuussuhteen muutoksen. NO. Kaksi viikkoa on kulunut ja soitin DNA asiakaspalveluun kysyäkseni onko se muutos tehty, ei oltu laitettu edes alullenkaan. Kysyin myös onko liittymäni määräaikainen, ilmeni että se olikin toistaiseksi voimassa- oleva. Huonoa asiakaspalvelua! Myös siitä syystä lähtee operaattori vaihtoon. Ei muuta kun liittymän vaihto toiseen operaattoriin ja siellä omistussuhteen muutos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673