Tänne Suomi24:n Tanssi & Iskelmä osioon pitää ehdottomasti saada oma-alue Kari Tapiolle.
On Kari Tapio sen verran ansioitunut taiteilija.
Itseasiassa Kari Tapio on parasta mitä suomalainen iskelmämusiikki voi tarjota.
Me suomalaiset olemme etuoikeutettuja, kun meillä on Kari Tapio.
Joskus tulevaisuudessa tulee päivä, jolloin meillä ei ole enää Kari Tapiota, ainoastaan hänen tekemänsä musiikki, joka ei koskaan tule kuolemaan.
Kari Tapiolle
21
748
Vastaukset
- Roudari
Tässä maistiainen: http://www.seura.fi/?id=4513
- Kikka
On Kari Tapio ihan hyvä ,mutta en mä sitä nyt niin erikoisen erinomaisena laulajana pidä.
Lauluääni sillä on hyvä ,mutta jotenkin se esiintyminen on niin ykstotista. Ei sitä jaksa katsella kauaa.- klappia
pientä rajaa .Ei tuolle Kari Tapiolle voi omaa palstaa laittaa,kun sen tekemiset ei kestä kertakaikkiaan päivänvaloa.Tekee nääs muutakin kuin laulaa.
- Sivusta seurannut
klappia kirjoitti:
pientä rajaa .Ei tuolle Kari Tapiolle voi omaa palstaa laittaa,kun sen tekemiset ei kestä kertakaikkiaan päivänvaloa.Tekee nääs muutakin kuin laulaa.
Hei klappia
Kari Tapion kaikki tekemiset kestää päivänvalon.
Mutta kaikki Karin tekemiset ei kuulu kansalle
Eikö sulla olis omassa elämässä tarpeeksi tekemistä??Miksi pidät huolta Karin elämästä hoida oma elämäsi!
Ja Kari laulaa tosi komeesti.
Toimittajat ovat viellä niin tyhmiä että tekevät krikkikuvia jos eivät muuten saa juttua julkkikselta.
No toimittajatkin saavat nenilleen!!! - Fani
klappia kirjoitti:
Tehköön Kari vapa-ajallaan mitä lystää.Ei se kuulu kenellekkään.Mies laulajista Kari on ehdottomasti paras.Kaikki kipaleet kuunneltavia.Kaikki kunnia Karille.
- Uolevi.H
"On Kari Tapio ihan hyvä ,mutta en mä sitä nyt niin erikoisen erinomaisena laulajana pidä.
Lauluääni sillä on hyvä ,mutta jotenkin se esiintyminen on niin ykstotista. Ei sitä jaksa katsella kauaa."
Mitä itse olen pannut merkille, niin ihmiset nimenomaan jaksavat katsella Kari Tapiota kauan.
Mene Karin lavakeikalle ja totea itse.
Esiintymislavan edessä on noin 100 - 200 ihmistä, jotka eivät tanssi ainuttakaan kipaletta, vaan tuijottavat haltioituneena idoliaa illan viimeiseen lauluun saakka.
Kaikki Kari Tapion konserttit (siis ei tanssia) on aina loppuunmyydyt.
Miksiköhän? - Karin fani
Uolevi.H kirjoitti:
"On Kari Tapio ihan hyvä ,mutta en mä sitä nyt niin erikoisen erinomaisena laulajana pidä.
Lauluääni sillä on hyvä ,mutta jotenkin se esiintyminen on niin ykstotista. Ei sitä jaksa katsella kauaa."
Mitä itse olen pannut merkille, niin ihmiset nimenomaan jaksavat katsella Kari Tapiota kauan.
Esiintymislavan edessä on noin 100 - 200 ihmistä, jotka eivät tanssi ainuttakaan kipaletta, vaan tuijottavat haltioituneena idoliaa illan viimeiseen lauluun saakka.
Miksiköhän?Se on se Karin karisma joka puree ihmisiin.Hänen ei tarvi hetkutella eikä keikutella ollessaan keikalla.Karin laulamat kappaleet ovat niin kuunneltavia ja kauniita,ei siinä tarvita muuta.
- Voi jee
Uolevi.H kirjoitti:
Miksiköhän?ja pahemman kerran. Itse olen ollut Karin keikoilla eräänkin kerran, mutta ikinä ei ole ollut kuin 2-8 ihmistä tölläämässä. Olet tainnut olla jossain konsertissa tai olet ollut niin juovuksissa, että olet nähnyt kaikki moninkertaisena:))
Ei ainakaan niillä keikoilla joilla olen ollut ole edes ollut noin paljoa ihmisiä yhteensäkään. Voi sinua reppanaa.... - Fani
Voi jee kirjoitti:
ja pahemman kerran. Itse olen ollut Karin keikoilla eräänkin kerran, mutta ikinä ei ole ollut kuin 2-8 ihmistä tölläämässä. Olet tainnut olla jossain konsertissa tai olet ollut niin juovuksissa, että olet nähnyt kaikki moninkertaisena:))
Ei ainakaan niillä keikoilla joilla olen ollut ole edes ollut noin paljoa ihmisiä yhteensäkään. Voi sinua reppanaa....Kenenköhän keikalla olet mahtanut olla,et ainakaa Kari Tapion.Siloin kun Kari keikkailee,niin sali on täpöten täynnä.Tämä on fakta.
- Hahhahh
Voi jee kirjoitti:
ja pahemman kerran. Itse olen ollut Karin keikoilla eräänkin kerran, mutta ikinä ei ole ollut kuin 2-8 ihmistä tölläämässä. Olet tainnut olla jossain konsertissa tai olet ollut niin juovuksissa, että olet nähnyt kaikki moninkertaisena:))
Ei ainakaan niillä keikoilla joilla olen ollut ole edes ollut noin paljoa ihmisiä yhteensäkään. Voi sinua reppanaa....Hei ohi pomppasi olet tainnut olla kännis kuule keikoilla kun et ole huomannut kuinka paljon Karia on ollut kuuntelemassa ihmisiä??
Olet tainnut varmaan olla T Kansan keikoilla???? - Voi jeeeeeeeee...
Fani kirjoitti:
Kenenköhän keikalla olet mahtanut olla,et ainakaa Kari Tapion.Siloin kun Kari keikkailee,niin sali on täpöten täynnä.Tämä on fakta.
Niin on Karin keikoilla tai konserteissa on paljon ihmisiä ja konsertit on loppuunmyytyjä.
Toista on T Kansan keikat siellä ei käy ketään. - Jassoo
Voi jeeeeeeeee... kirjoitti:
Niin on Karin keikoilla tai konserteissa on paljon ihmisiä ja konsertit on loppuunmyytyjä.
Toista on T Kansan keikat siellä ei käy ketään.Käypäs. Tapsan keikoilal käy paljon porukkaa. Sun ei kannata kirjoittaa siitä mistä ,et tiedä mitään ,sillä jos/kun et käy Tapsan keikoilla ,niin et voi tietää, että kuinka paljon niissä porukkaa käy. Mä olen ollut Tapsan keikoilla ja hyvin siellä on ollut porukkaa. Lavan edessä on ihmisiä katselemassa ja kuuntelemassa. Suurin osa on naisia, mutta kyllä siinä joukossa on aina muutama mieskin. Kari Tapiota taitaa vähän tasapuolisemmin katsella sekä miehet ,että naiset. Vai kuinka ? Tapsa on enemmän naisten suosiossa.
- joo
Kyllä pitäisi.Eipähän tarvitsisi sitten lueskella ylistystä Kari Tapion ihanuudesta tanssi&iskelmä osiossa.
- Jalluwaan
ilman muuta oma otsikko ja kotisivut
- Dynamo
Kaikki vaan kirjoittelemaan Suomi24:n ylläpidolle, että me haluamme saada oman alueen
Kari Tapiolle niin eiköhän se onnistu.
Tänne toivomukset:
http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml?http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1000000000000004
P.S. Minä jo laitoin.- Tiedoksi
Kari Tapiolle ei saa perustaa fanisivuja ja eihän Kari sellasia tarvitsekkaan Karilla on faneja ilman sivujakin toisin kuin esim. T Kansalla jolla suosio laskee koko ajan.
- Veera
Tiedoksi kirjoitti:
Kari Tapiolle ei saa perustaa fanisivuja ja eihän Kari sellasia tarvitsekkaan Karilla on faneja ilman sivujakin toisin kuin esim. T Kansalla jolla suosio laskee koko ajan.
Kari Tapiolle voi perustaa fanisivut.
Eihän se keneltäkään ole pois. - FANICLUBI
Veera kirjoitti:
Kari Tapiolle voi perustaa fanisivut.
Eihän se keneltäkään ole pois.Etkö Veera osaa lukea KARI TAPIOLLE EI SAA PERUSTAA FANISIVUJA KOSKA SE ON KYSYTTY HÄNEN KEIKKOJAAN HOITAVALTA FIRMALTA SIIHEN TÄYTYY KYSYÄ LUPA.EHDOTTOMASTI EI SAA PERUSTAA OLI VASTAUS.
- Veera
FANICLUBI kirjoitti:
Etkö Veera osaa lukea KARI TAPIOLLE EI SAA PERUSTAA FANISIVUJA KOSKA SE ON KYSYTTY HÄNEN KEIKKOJAAN HOITAVALTA FIRMALTA SIIHEN TÄYTYY KYSYÄ LUPA.EHDOTTOMASTI EI SAA PERUSTAA OLI VASTAUS.
Kari Tapion epäviralliset sivustot voi laittaa toimintaan kuka tahansa.
Ei sitä kukaan firma pysty estämään. - Veera
Veera kirjoitti:
Kari Tapion epäviralliset sivustot voi laittaa toimintaan kuka tahansa.
Ei sitä kukaan firma pysty estämään.Tässä sinulle malliksi muutamia epävirallisia sivustoja.
http://users.utu.fi/~hannu/ov.html
http://www.geocities.com/juhawattvainio/
http://jata.vampula.net/musiikkisivut/badding/
Siis vastaavan sivuston Kari Tapiosta voi laatia ja laittaa nettiin kuka tahansa, vaikka sinä.
Se on täysin laillista eikä kenelläkään ole mitään oikeutta kieltää sitä. - No silleen
Veera kirjoitti:
Tässä sinulle malliksi muutamia epävirallisia sivustoja.
http://users.utu.fi/~hannu/ov.html
http://www.geocities.com/juhawattvainio/
http://jata.vampula.net/musiikkisivut/badding/
Siis vastaavan sivuston Kari Tapiosta voi laatia ja laittaa nettiin kuka tahansa, vaikka sinä.
Se on täysin laillista eikä kenelläkään ole mitään oikeutta kieltää sitä.No jos Veera noin meinaat niin tee fanisivut
minä kunnioitan jos on sanottu että EI SAA TEHDÄ
FANISIVUJA ettei tarvitse kohta käräjillä käydä
tekemisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268