Minulla on 2kpl Lyyli Sainion tauluja. Ostettu 1970 -luvulla. Tietääkö kukaan ko. taiteilijasta?
Lyyli sainio?
9
2153
Vastaukset
- lili11
Saitkohan vastauksia neljä vuotta sitten? Meillä on myös yksi Lyyli Sainio maisema joka on nyt tarkoitus myydä.
- Anonyymi
Minulla on myös yksi taulu 😁
- Anonyymi
Har också en tavla av Lyyli.
Har någon mer information om konstnären? - Anonyymi
Eihän nämä kyrväkket vastaa, vaikka tietäisi.
- Anonyymi
Googlaa Lyyli Sainio niin hämmästys on suurenmoinen,
- Anonyymi
Lyyli Sainio oli tätini. Syntyi 1917 Muhoksella. Muutti sotien jälkeen Ruotsiin. Varhaisempi tuotanto nimellä Lyyli Korhonen. Avioitui Ruotsissa ja nimi muuttui Sainioksi. Hän kuoli 1980 luvulla. Voisin olla kiinnostunut hänen tauluista.
- Anonyymi
minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273
vielä kommentti tuohon äsken lähettämääni viestiin Sainon taulusta. Taulun hankkija äitini oli syntyjän Oulainen ja asunut Muhoksella. Oli sitten muuttaut Ruotsiin ja sieltä jostakin saanut käsiinsä taulun. sitten oli äitin antanut, lahjoittanu muistoksi v. 1974 taulun siskolleni joka asui ruotsissa ja kun siskoni kuoli oli hänen taiteelliseen kotiin jäänyt juui tuo taulu jonka sitten olin perikunnan luvalla ottanut v. 2025 omakseni ja se on nyt minulla kotonani ja olen valmis siitä luopumaan kunhan hinnasta sovitaan.
- Anonyymi
hyviä ja taiteellisia maalauksia se on minun m ielipiteeni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1243957Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma553414- 2122735
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest382692Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem282532Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu482024Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja361578- 1171570
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1641526Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt741261