Lyyli sainio?

Uteliaisuus heräsi

Minulla on 2kpl Lyyli Sainion tauluja. Ostettu 1970 -luvulla. Tietääkö kukaan ko. taiteilijasta?

9

2310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lili11

Saitkohan vastauksia neljä vuotta sitten? Meillä on myös yksi Lyyli Sainio maisema joka on nyt tarkoitus myydä.

• Anonyymi

Minulla on myös yksi taulu 😁

• Anonyymi

Har också en tavla av Lyyli.
      Har någon mer information om konstnären?

• Anonyymi

Eihän nämä kyrväkket vastaa, vaikka tietäisi.

• Anonyymi

Googlaa Lyyli Sainio niin hämmästys on suurenmoinen,

• Anonyymi

Lyyli Sainio oli tätini. Syntyi 1917 Muhoksella. Muutti sotien jälkeen Ruotsiin. Varhaisempi tuotanto nimellä Lyyli Korhonen. Avioitui Ruotsissa ja nimi muuttui Sainioksi. Hän kuoli 1980 luvulla. Voisin olla kiinnostunut hänen tauluista.

• Anonyymi

minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273

vielä kommentti tuohon äsken lähettämääni viestiin Sainon taulusta. Taulun hankkija äitini oli syntyjän Oulainen ja asunut Muhoksella. Oli sitten muuttaut Ruotsiin ja sieltä jostakin saanut käsiinsä taulun. sitten oli äitin antanut, lahjoittanu muistoksi v. 1974 taulun siskolleni joka asui ruotsissa ja kun siskoni kuoli oli hänen taiteelliseen kotiin jäänyt juui tuo taulu jonka sitten olin perikunnan luvalla ottanut v. 2025 omakseni ja se on nyt minulla kotonani ja olen valmis siitä luopumaan kunhan hinnasta sovitaan.

• Anonyymi

hyviä ja taiteellisia maalauksia se on minun m ielipiteeni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe