Minulla on 2kpl Lyyli Sainion tauluja. Ostettu 1970 -luvulla. Tietääkö kukaan ko. taiteilijasta?
Lyyli sainio?
9
2036
Vastaukset
- lili11
Saitkohan vastauksia neljä vuotta sitten? Meillä on myös yksi Lyyli Sainio maisema joka on nyt tarkoitus myydä.
- Anonyymi
Minulla on myös yksi taulu 😁
- Anonyymi
Har också en tavla av Lyyli.
Har någon mer information om konstnären? - Anonyymi
Eihän nämä kyrväkket vastaa, vaikka tietäisi.
- Anonyymi
Googlaa Lyyli Sainio niin hämmästys on suurenmoinen,
- Anonyymi
Lyyli Sainio oli tätini. Syntyi 1917 Muhoksella. Muutti sotien jälkeen Ruotsiin. Varhaisempi tuotanto nimellä Lyyli Korhonen. Avioitui Ruotsissa ja nimi muuttui Sainioksi. Hän kuoli 1980 luvulla. Voisin olla kiinnostunut hänen tauluista.
- Anonyymi
minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273
vielä kommentti tuohon äsken lähettämääni viestiin Sainon taulusta. Taulun hankkija äitini oli syntyjän Oulainen ja asunut Muhoksella. Oli sitten muuttaut Ruotsiin ja sieltä jostakin saanut käsiinsä taulun. sitten oli äitin antanut, lahjoittanu muistoksi v. 1974 taulun siskolleni joka asui ruotsissa ja kun siskoni kuoli oli hänen taiteelliseen kotiin jäänyt juui tuo taulu jonka sitten olin perikunnan luvalla ottanut v. 2025 omakseni ja se on nyt minulla kotonani ja olen valmis siitä luopumaan kunhan hinnasta sovitaan.
- Anonyymi
hyviä ja taiteellisia maalauksia se on minun m ielipiteeni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040