Lyyli sainio?

Uteliaisuus heräsi

Minulla on 2kpl Lyyli Sainion tauluja. Ostettu 1970 -luvulla. Tietääkö kukaan ko. taiteilijasta?

9

2036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lili11

Saitkohan vastauksia neljä vuotta sitten? Meillä on myös yksi Lyyli Sainio maisema joka on nyt tarkoitus myydä.

• Anonyymi

Minulla on myös yksi taulu 😁

• Anonyymi

Har också en tavla av Lyyli.
      Har någon mer information om konstnären?

• Anonyymi

Eihän nämä kyrväkket vastaa, vaikka tietäisi.

• Anonyymi

Googlaa Lyyli Sainio niin hämmästys on suurenmoinen,

• Anonyymi

Lyyli Sainio oli tätini. Syntyi 1917 Muhoksella. Muutti sotien jälkeen Ruotsiin. Varhaisempi tuotanto nimellä Lyyli Korhonen. Avioitui Ruotsissa ja nimi muuttui Sainioksi. Hän kuoli 1980 luvulla. Voisin olla kiinnostunut hänen tauluista.

• Anonyymi

minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minulla on yksi Lyyli Sainion nimmarilla varustettu taulu, mielestäni tosi hyvä puh. 0400-351273

vielä kommentti tuohon äsken lähettämääni viestiin Sainon taulusta. Taulun hankkija äitini oli syntyjän Oulainen ja asunut Muhoksella. Oli sitten muuttaut Ruotsiin ja sieltä jostakin saanut käsiinsä taulun. sitten oli äitin antanut, lahjoittanu muistoksi v. 1974 taulun siskolleni joka asui ruotsissa ja kun siskoni kuoli oli hänen taiteelliseen kotiin jäänyt juui tuo taulu jonka sitten olin perikunnan luvalla ottanut v. 2025 omakseni ja se on nyt minulla kotonani ja olen valmis siitä luopumaan kunhan hinnasta sovitaan.

• Anonyymi

hyviä ja taiteellisia maalauksia se on minun m ielipiteeni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe