Puhu,
tahtoisin kuulla sen
mitä todeksi
vieläkään usko en.
Tule,
tahtoisin tuntea sen
mitä silloin tunsin.
Tunsitko sen?
Sano,
edes yksi sana rakkauden
ja minä tulen,
tulen ja uskon sen.
Mene,
jos tahdot ja tunnet niin
ja minä pakenen
pois...näkemiin?
Puhu
4
426
Vastaukset
- välikommentti
Taidat kulkea onnesi ohi. Tai joku toinen vie.
- kulkija
Ei ole pelkoa. Tämä oli vanhoja juttujani. :)
- mm..
Ihan kiva :D Vois lisätä jotain uutta=D
- *hyMySuunainen*
Tule luoksein että sanallisen arkkuni voin avata.Olet paljon minulle se on sinun uskottava. En minä heti huomannut, en ymmärtänyt. Olit niin ihana puheissasi ja eleissäsi. Sydämeni olet vienyt.
Tunsin sen lämmön ja rakkauden(?) mutta oma arkuuteni loitonsiko pois sen? Pelkäänkö sitä hyvää ja kaunista jonka tiedän sun antavan?Vaikka tiedän sen olet ainoa jonka tarvitsen.
Ihastuin sinuun silloin ja mielessäni olet aamuin illoin.Ihastunut?...Ei taidan sinua sittenkin koko sydämelläni ja sielullani rakastaa.
Joka kerta kun paikkaani siellä asetun, suurin toiveeni on mun että sut taas näkisin, ovesta sisään astuvan.Joka kerta kun ovet avautuu, toivo herää ja se samantie murtuu.Et ole siinä enään...
Mistä sinua etsisin...mistä löytäisin? Jos tietäisin sen niin heti luoksesi tulisin.Tuntuu että sisimpäni tukehtuu kun kaipuu ja ikävä on niin suunnaton.Tule luokseni! Olen onneton.Tuo rakkautesi ja hellyytesi niin olen omasi.Kaipauksella;M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073