Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä mieltä olette nykyään Särkänniemestä ja sen toiminnasta ja kuinka monen suunnitelmissa on tänä kesänä mennä sinne? Itse olen suorastaan järkyttynyt Särkänniemen tämän kesän hinnoista. Asun Tampereella ja olen joka kesä perheeni kanssa käynyt siellä muutaman kerran, mutta tänä kesänä saa jäädä väliin ja menemme muihin huvipuistoihin.
Vastaukset 4
- smout
Särkäniemen tämän kesän niin sanottu tila ei ole hintojen kannalta ihan paras mutta laitteet ovat huikean mahtavia vaikka ei vanhaa Orlochlessin torni enää olekkaan
- huvittelijah
Voisihan särkkis hiukan halvempikin olla, mutta tivolissa on 3 yli 6-vuotiaille tarkoitettua laitetta ja lippu maksaa kolmekymppiä :/ se on kohtuutonta siitä huvista. Ja särkkiksessä on kuitenkin kymmeniä laitteita, delfinaario, akvaario, planetaario, Koiramäki ja angry birds land yms. Ja uusia laitteita tulee joka vuosi, joten mielestäni hinta on ok.
- en käy enää
Ahneus on pilannut paikan.
- Nutturapölly
Kokoomus hinnoittelu on !! Kallista Ahnetta........ mutta Risikko veivaa vuoristoradassa ilimatteeksi !!! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861603
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10800Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105637Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577