Olisin kiinnostunut kuulemaan mitä mieltä olette nykyään Särkänniemestä ja sen toiminnasta ja kuinka monen suunnitelmissa on tänä kesänä mennä sinne? Itse olen suorastaan järkyttynyt Särkänniemen tämän kesän hinnoista. Asun Tampereella ja olen joka kesä perheeni kanssa käynyt siellä muutaman kerran, mutta tänä kesänä saa jäädä väliin ja menemme muihin huvipuistoihin.
Mielipiteitä Särkänniemestä
4
155
Vastaukset
- smout
Särkäniemen tämän kesän niin sanottu tila ei ole hintojen kannalta ihan paras mutta laitteet ovat huikean mahtavia vaikka ei vanhaa Orlochlessin torni enää olekkaan
- huvittelijah
Voisihan särkkis hiukan halvempikin olla, mutta tivolissa on 3 yli 6-vuotiaille tarkoitettua laitetta ja lippu maksaa kolmekymppiä :/ se on kohtuutonta siitä huvista. Ja särkkiksessä on kuitenkin kymmeniä laitteita, delfinaario, akvaario, planetaario, Koiramäki ja angry birds land yms. Ja uusia laitteita tulee joka vuosi, joten mielestäni hinta on ok.
- en käy enää
Ahneus on pilannut paikan.
- Nutturapölly
Kokoomus hinnoittelu on !! Kallista Ahnetta........ mutta Risikko veivaa vuoristoradassa ilimatteeksi !!! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850