mikä noista on paras ? ja hakusessa siis erikoisempi, suomalainen pojan nimi.
iso sisko on Viena
Atso, Nuutti vai sittenkin Osma?
11
1058
Vastaukset
- Voi elämän kevät!!
Osmankäämi
- Liisa-Anna
Nuutti
- sota osta taso osat
Atso! :) Ihana. Isäni nimi on Atso.
- eräs mielipide
Osma tarkoittaa kalevalaisessa runoudessa ahmaa joten suosikkini on Osma, mutta myös Atso ja Nuutti ovat persoonallisia ja hauskoja nimiä.
- jenna.
Atso tai Nuutti :) tässä vielä ehdotuksia Vienan veljelle:
Venni
Niilo
Juno
Touko
Launo
Oula
Pyry
Eino
Aleksi - jääkiekko
Atso tai Nuutti ...kumpikin käy. Osmasta tulee mieleen Osama
Viena ja Soini
Viena ja Otso
Viena ja Sampo
Viena ja Karolus
Viena ja Akseli- Iida
Viena ja Nuutti Benjamin olis ihana :)
- Samanlaista
Verne, Vinsent, Valte, Vilkko, Valto sopis Vienaan
Asmo, Aatto, Aatos, Aarto, Atro, Asser, Anselm, Ansio, Ohto, Orvo, Ossian, Olle, Aate, Arte, Asto, Isto, Isko, Aarni, Artti, Neemo, Neero, Milo, Miko, Miro, Mitro, Osku?- Vielä lisää
Atso, Pyry ja Niilo noista ehdotetuista omat suosikit! Arto myös hyvä! Tai Arvo! Lisääkin tulee mieleen Arno, Apri, Aapri, Aari, Aare, Anto, Ante, Antto, Asto
- Tässäpä yksi
Vielä lisää kirjoitti:
Atso, Pyry ja Niilo noista ehdotetuista omat suosikit! Arto myös hyvä! Tai Arvo! Lisääkin tulee mieleen Arno, Apri, Aapri, Aari, Aare, Anto, Ante, Antto, Asto
Astro! :D
- astronauttii
Tässäpä yksi kirjoitti:
Astro! :D
Cosmo ;) Ja Mars. Pluto, Neptun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863