Onko olemassa noin viiskymppisiä miehiä,joilla on naisystävä alle 30??Teillä lukijoilla kelläkään tai lähipiirissä?
Kysymys
10
295
Vastaukset
- Pyhäyksinkertaisuus
Ei ole. Muistan kyllä yhden parin, tyttö oli - hm - rehevä ja viinaan menevä eikä kovin välkky. Miehestä en muista mitään erityistä.
Pistä hyvä nimimerkki tiiaa profiili tuonne seuranhakupalstalle. Varmasti tärppää.- tiiaa4
kiitos t.tiiaa1
- ...
Moniakin.
Mikä hätä vanhoilla akoilla sekoittaa joka aloitukseen seksi?
=DW=- seksi on normaalia
Miksi sinulla on niin negatiivinen suhtautuminen seksiin? Oletko uskis?
- Kiitos ja näkemiin
Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.
Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.
Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.
Onnea matkaan... - reppuriika
Kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.
Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.
Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.
Onnea matkaan...MInä tiedän parinettä rouva on 43 vuotta nuorempi miestään. Onnelisia ovat: en teidä seksistä, mutta en minun tarvitse tietää. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Itse en kyllä moiseen liittoon lähtisi. - (tiiaa
Kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.
Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.
Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.
Onnea matkaan...Kiitos sulle vastauksesta.Minä olen yksi esimerkki.mulla miesystävällä iso ikäero
- aikuinen N
Niin että siinä on nainen periaatteessa isoisänsä ikäisen miehen kanssa. No jooh....
Tuttavapiirissäni on ollut vain yksi eri-ikäinen pariskunta: Nainen oli parikymmentä vuotta miestään vanhempi. Olivat jotenkin samannnäköisiä kasvoiltaan. Heitä katsellessa tuli kyllä ikävä kyllä aina mieleen, että niin ovat kuin äiti ja poika. Pari oli yhdessä vuosia, mutta nykyään ovat eronneet.
Itse olen aina ollut suurin piirtein saman ikäisten kanssa. Silloin on myös suurin piirtein samassa elämänvaiheessa, on samanlaista elämänkokemusta jne. Ei tulisi mieleenikään edes harrastaa seksiä saatikka seurustella itseäni paljon vanhemman tai paljon nuoremman kanssa.
Minulla on treffipalstalla profiili, ja sitä kautta olen saanut useita seksitarjouksia tosi nuorilta (aikuisilta) pojilta. Niin, ja samanikäisiltäkin;=) - _______.
Eikö ihminen kuitenkin ensisijaisesti rakastu henkilöön, persoonaan kokonaisuudessaan? Ikä on vain yksi asia ihmisessä. Kyllä moni liitto päätyy eroon, vaikka puolisot ovat samanikäisiäkin.
- (tiiaa1)
kiitos vastauksista terv.aloittaja (tiiaa1)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592