Onko olemassa noin viiskymppisiä miehiä,joilla on naisystävä alle 30??Teillä lukijoilla kelläkään tai lähipiirissä?
Kysymys
10
127
Vastaukset
- Pyhäyksinkertaisuus
Ei ole. Muistan kyllä yhden parin, tyttö oli - hm - rehevä ja viinaan menevä eikä kovin välkky. Miehestä en muista mitään erityistä.
Pistä hyvä nimimerkki tiiaa profiili tuonne seuranhakupalstalle. Varmasti tärppää.- tiiaa4
kiitos t.tiiaa1
- ...
Moniakin.
Mikä hätä vanhoilla akoilla sekoittaa joka aloitukseen seksi?
=DW=- seksi on normaalia
Miksi sinulla on niin negatiivinen suhtautuminen seksiin? Oletko uskis?
- Kiitos ja näkemiin
Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.
Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.
Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.
Onnea matkaan... - reppuriika
Kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.
Onnea matkaan...MInä tiedän parinettä rouva on 43 vuotta nuorempi miestään. Onnelisia ovat: en teidä seksistä, mutta en minun tarvitse tietää. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Itse en kyllä moiseen liittoon lähtisi. - (tiiaa
Kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Onnea matkaan...Kiitos sulle vastauksesta.Minä olen yksi esimerkki.mulla miesystävällä iso ikäero
- aikuinen N
Niin että siinä on nainen periaatteessa isoisänsä ikäisen miehen kanssa. No jooh....
Tuttavapiirissäni on ollut vain yksi eri-ikäinen pariskunta: Nainen oli parikymmentä vuotta miestään vanhempi. Olivat jotenkin samannnäköisiä kasvoiltaan. Heitä katsellessa tuli kyllä ikävä kyllä aina mieleen, että niin ovat kuin äiti ja poika. Pari oli yhdessä vuosia, mutta nykyään ovat eronneet.
Itse olen aina ollut suurin piirtein saman ikäisten kanssa. Silloin on myös suurin piirtein samassa elämänvaiheessa, on samanlaista elämänkokemusta jne. Ei tulisi mieleenikään edes harrastaa seksiä saatikka seurustella itseäni paljon vanhemman tai paljon nuoremman kanssa.
Minulla on treffipalstalla profiili, ja sitä kautta olen saanut useita seksitarjouksia tosi nuorilta (aikuisilta) pojilta. Niin, ja samanikäisiltäkin;=) - _______.
Eikö ihminen kuitenkin ensisijaisesti rakastu henkilöön, persoonaan kokonaisuudessaan? Ikä on vain yksi asia ihmisessä. Kyllä moni liitto päätyy eroon, vaikka puolisot ovat samanikäisiäkin.
- (tiiaa1)
kiitos vastauksista terv.aloittaja (tiiaa1)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392942Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332767100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482413Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo432027Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211994Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581760- 431652
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371520- 451443
- 261291