Kysymys

tiiaa1

Onko olemassa noin viiskymppisiä miehiä,joilla on naisystävä alle 30??Teillä lukijoilla kelläkään tai lähipiirissä?

10

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhäyksinkertaisuus

      Ei ole. Muistan kyllä yhden parin, tyttö oli - hm - rehevä ja viinaan menevä eikä kovin välkky. Miehestä en muista mitään erityistä.
      Pistä hyvä nimimerkki tiiaa profiili tuonne seuranhakupalstalle. Varmasti tärppää.

      • tiiaa4

        kiitos t.tiiaa1


    • ...

      Moniakin.

      Mikä hätä vanhoilla akoilla sekoittaa joka aloitukseen seksi?


      =DW=

      • seksi on normaalia

        Miksi sinulla on niin negatiivinen suhtautuminen seksiin? Oletko uskis?


      • Kiitos ja näkemiin

        Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.

        Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.

        Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.

        Onnea matkaan...


      • reppuriika
        Kiitos ja näkemiin kirjoitti:

        Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.

        Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.

        Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.

        Onnea matkaan...

        MInä tiedän parinettä rouva on 43 vuotta nuorempi miestään. Onnelisia ovat: en teidä seksistä, mutta en minun tarvitse tietää. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
        Itse en kyllä moiseen liittoon lähtisi.


      • (tiiaa
        Kiitos ja näkemiin kirjoitti:

        Ei taija paljon seksiä olla, jos toinen 50 ja toinen alle 30. Parit joissa on noin suuri ikäero on kyllä harvinaisuuksia. Julkkispiireissä on enemmän, mutta kyllä niistäkin kirjoitellaan ja puhutaan enemmän kuin muista pareista ja nimenomaan mainitaan aina se ikäero.

        Montako sinun tutuissasi on? Taisit vaan suutahtaa jostain syystä.

        Nyt sotki vanha ukko ite seksin tähän.

        Onnea matkaan...

        Kiitos sulle vastauksesta.Minä olen yksi esimerkki.mulla miesystävällä iso ikäero


    • aikuinen N

      Niin että siinä on nainen periaatteessa isoisänsä ikäisen miehen kanssa. No jooh....

      Tuttavapiirissäni on ollut vain yksi eri-ikäinen pariskunta: Nainen oli parikymmentä vuotta miestään vanhempi. Olivat jotenkin samannnäköisiä kasvoiltaan. Heitä katsellessa tuli kyllä ikävä kyllä aina mieleen, että niin ovat kuin äiti ja poika. Pari oli yhdessä vuosia, mutta nykyään ovat eronneet.

      Itse olen aina ollut suurin piirtein saman ikäisten kanssa. Silloin on myös suurin piirtein samassa elämänvaiheessa, on samanlaista elämänkokemusta jne. Ei tulisi mieleenikään edes harrastaa seksiä saatikka seurustella itseäni paljon vanhemman tai paljon nuoremman kanssa.

      Minulla on treffipalstalla profiili, ja sitä kautta olen saanut useita seksitarjouksia tosi nuorilta (aikuisilta) pojilta. Niin, ja samanikäisiltäkin;=)

    • _______.

      Eikö ihminen kuitenkin ensisijaisesti rakastu henkilöön, persoonaan kokonaisuudessaan? Ikä on vain yksi asia ihmisessä. Kyllä moni liitto päätyy eroon, vaikka puolisot ovat samanikäisiäkin.

      • (tiiaa1)

        kiitos vastauksista terv.aloittaja (tiiaa1)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe