Miten kertoa ihastuminen

Keski-ikäinen

Takana jonkun aikainen chat tuttavuus.Miten kertoa, näyttää, chatissa ihastuminen ja oikea kiinnostus naista kohtaan? Joskus aikaisemmin kun se tein, niin kyseistä nikkiä en sen koommin enää löytänyt. Nyt en haluaisi mahdollisuuksia taas menettää :(
Nimim. "ei jaksaisi kauaa kasvotonta chattiä "

29

2969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avoimesti

      ehdottaa tapaamista tai mietitte yhdessä koska voisi tavata ja onko vakavaa. Onko todella tunteet molemmilla samanlaiset ,teidätkö mitä toinen tuntee sinua kohtaan ja onko aitoa .
      Älä kiirehdi .maltti on oikeasti valttia näissä sattailuasioissa edetessä

    • mies -50

      Oma kokemus on että ei kauaa sättiä, antaa väärän kuvan toisesta, mahdollisimman pian tapaaminen. Sano vaikka että liikut naisen paikkakunnalla päin piakkoin ja mitä mieltä hän on jos käytäisiin kahvilla jossain. Älä painosta muuhun, anna tapaamiselle oma mahdollisuutensa.

      • nainen -40

        Olet oikeassa. Mitä kauemmaksi siirtää tapaamisen, sitä vaikeampaa se on, koska molemmat ovat luoneet vahvat mielikuvat toisistaan. Suosittelen kahvittelua neutraalissa paikassa, ilman sukunimiä tai asuinpaikkatunnuksien vaihtamista.

        Varautua kannattaa siihen, että valokuva puhelimessa kuultu ääni kertoi tuhat sanaa väärin, eikä hempeän sanavalmis sättihenkilö olekaan tavallista sukankuluttajaa kummempi.

        Jalat-maassa-mentaliteetilla pärjää mainiosti -
        avoimesti päin tulta, mitään ei saa, jos ei yritä .. muista ottaa mukaan sammutuspeite, jollet omista vaahtosammutinta =))


    • Female

      Anna sille oma sähköpostiosoitteesi, jos se mailaa sinne, niin kyllä nainen on kiinnostunut susta. Sopivan ajan päästä (jokaisella parilla oma) ehdota maililla tapaamista, näin se saa asiaa rauhassa ajatella. Jos ehdotat sätissä tapaamista, voi nainen hetkellisessä paniikissa vastata että ei, tai jopa häipyä (näin kävi mulle). Mutta mailia monta kertaa lukiessa voi rauhassa miettiä asiaa, sillä moni meistä naisista sätissä on vähän epäileväinen miehen todellisuudesta. Siis mailaaminen kehiin ja siinä ehdotus. Onnea!

      • Nainen

        Kannatan ehdottomasti edellistä ehdotusta!


    • enää..

      Odotat?Nämä CHAT-kottaraiset on sellaisia kisuja että niillä on miehiä joka sormelle.Ne käyttää armottomasti rehellistä miestä hyväkseen..*itkee*..Ei muutakuin nopeesti "liukkaille" ku vielä kerkeet.Nämä misut ei kauaa ukkoa vonkkaa.Mouruuvat jo uutta "nakkia" pesäänsä.T:Kokemusta on näistä ruuttanoista.

      • Jymäytetty!

        Näihin keskustelusivun tuttavuuksiin kannattaa suhtautua varauksella.Kaikenlaisia hiippareita se maa päällään kantaa.


      • naispuolisena

        minulla oli nimittäin keväällä juttukaveri. Juteltiin yli kolme kuukautta melkein joka päivä, välillä chatissa, välillä puhelimessa, kirjoiteltiinkin jopa, kun ei asunut suomessa. Lomallaan hänen piti tulla käymään, mutta sitä päivää ei koskaan tullut (varmaankin hän löysi lomallaan jotain muuta), eikä edes ilmoittanut, mitä tapahtui. Se ilmoittamatta jättäminen on minun mielestäni kaikista kurjinta. Enkä muuten vieläkään oikein viihdy chat-huoneessa, koska kokemuksestani viisastuneena tuntuu siltä, että siellä huijaillaan liikaa, että sellaista.


      • Oliko?
        naispuolisena kirjoitti:

        minulla oli nimittäin keväällä juttukaveri. Juteltiin yli kolme kuukautta melkein joka päivä, välillä chatissa, välillä puhelimessa, kirjoiteltiinkin jopa, kun ei asunut suomessa. Lomallaan hänen piti tulla käymään, mutta sitä päivää ei koskaan tullut (varmaankin hän löysi lomallaan jotain muuta), eikä edes ilmoittanut, mitä tapahtui. Se ilmoittamatta jättäminen on minun mielestäni kaikista kurjinta. Enkä muuten vieläkään oikein viihdy chat-huoneessa, koska kokemuksestani viisastuneena tuntuu siltä, että siellä huijaillaan liikaa, että sellaista.

        Joku kikkarapää Somaliasta?T:Ei rasisti.


      • naispuolinen
        Oliko? kirjoitti:

        Joku kikkarapää Somaliasta?T:Ei rasisti.

        vaan ihan aito suomalainen !:)


      • Ka.
        naispuolinen kirjoitti:

        vaan ihan aito suomalainen !:)

        Ka joku luuseri valehellu olevasa ulukomailla että ei tarvii tavata :V


      • naispuolinen
        Ka. kirjoitti:

        Ka joku luuseri valehellu olevasa ulukomailla että ei tarvii tavata :V

        vaikka ihan kivalta ja reilulta vaikutti, postikin tuli sieltä missä sanoi olevansa.


    • tottako?

      Mahdollisuudet ovat lukemattomat ja kyllä sen keksit sinäkin.
      Chatissa tehtyihin tunnustuksiin aikuinen nainen suhtautuu varmasti varauksella. Naiset saavat mitä uskomattomampia juttuskuja mieheltä kuullakseen ja eivät niihin yleisemmin vakavasti suhtaudu. Mutta jos on tosi kysymyksesä, niin etene tapamiseen ja muu seuraa aivan luontevasti jos on seuratakseen.

      • Keski-ikäinen

        saada nainen vakuuttuneeksi että itse olen oikea ihminen, en valehtele ja olen tosissani.Naiset, kokemustensa kautta kai, ovat niin epäileviä.
        Otan kyllä huomioon myös että mua huijataan,uskon hänen olevan myös se mitä kertoo, mutta terve varaus on ennenkuin tapaa.


      • chattailijatar
        Keski-ikäinen kirjoitti:

        saada nainen vakuuttuneeksi että itse olen oikea ihminen, en valehtele ja olen tosissani.Naiset, kokemustensa kautta kai, ovat niin epäileviä.
        Otan kyllä huomioon myös että mua huijataan,uskon hänen olevan myös se mitä kertoo, mutta terve varaus on ennenkuin tapaa.

        Jos joku ehdottaa noin vain kiinnostusta ja rakastumista ,ei ,siihen lankaan en mene suinpäin ikinä. Tutustua pitää vähän pidempään.
        Jos joku haluaa heti tavata - ei- sekään ei käy ,liian kiirettä pitää ,miksi tulihännänalla ?
        Kyllä sen sitten itse tietää kun on mailiosoitteet vaihdettu ,oikeat nimet kerrottu toisillemme ja muutenkin vähän enemmän tietää toisistaan ja elämästä miten elää ja milaisia elämän asenteita on ja mitä hakee .
        Sitten vain puhelinnumerot vaihdetaan ja keskustellaan ja sen jälkeen voi ehkä tavata.
        Tapaaminen jossain missä on ns "puolueettomalla maaperällä" ja ihmisten ilmoilla . Ei siis kummankaan kotona . Vaikka on luonut itselleensä mieluisan kuvan toisesta kirjoittelun ja juttelun ja äänen perusteella ja mahdollisesti vielä kuvankin perusteella , voi olla että ei se olekkaan sellaista kuin kuvitteli ei todellisuudessa synkkaa mitenkään ,siksi kaikki tuo kannattaa katsoa . Vain näin voi oikeasti myös onnistua ja löytää todellisen ihanan ihmisen
        Näin itse löysin sen. Aurinkoista syyskesää


      • täysin
        chattailijatar kirjoitti:

        Jos joku ehdottaa noin vain kiinnostusta ja rakastumista ,ei ,siihen lankaan en mene suinpäin ikinä. Tutustua pitää vähän pidempään.
        Jos joku haluaa heti tavata - ei- sekään ei käy ,liian kiirettä pitää ,miksi tulihännänalla ?
        Kyllä sen sitten itse tietää kun on mailiosoitteet vaihdettu ,oikeat nimet kerrottu toisillemme ja muutenkin vähän enemmän tietää toisistaan ja elämästä miten elää ja milaisia elämän asenteita on ja mitä hakee .
        Sitten vain puhelinnumerot vaihdetaan ja keskustellaan ja sen jälkeen voi ehkä tavata.
        Tapaaminen jossain missä on ns "puolueettomalla maaperällä" ja ihmisten ilmoilla . Ei siis kummankaan kotona . Vaikka on luonut itselleensä mieluisan kuvan toisesta kirjoittelun ja juttelun ja äänen perusteella ja mahdollisesti vielä kuvankin perusteella , voi olla että ei se olekkaan sellaista kuin kuvitteli ei todellisuudessa synkkaa mitenkään ,siksi kaikki tuo kannattaa katsoa . Vain näin voi oikeasti myös onnistua ja löytää todellisen ihanan ihmisen
        Näin itse löysin sen. Aurinkoista syyskesää

        Samaa mieltä.Nuin se pitää mennä,eikä suoraan piä haarojaan levittää.Muisku sinulle *pus* :)Oiskohan täällä minullekkin joku mukava naishenkilö?T:M/41v.


      • merkki
        Keski-ikäinen kirjoitti:

        saada nainen vakuuttuneeksi että itse olen oikea ihminen, en valehtele ja olen tosissani.Naiset, kokemustensa kautta kai, ovat niin epäileviä.
        Otan kyllä huomioon myös että mua huijataan,uskon hänen olevan myös se mitä kertoo, mutta terve varaus on ennenkuin tapaa.

        minuun ihastui chatti mies ja hän vain kertoi sen.tuntuihan se mukavalta mutta valitettavasti se oli yksipuolista.


    • ensinnäkin

      että on varmasti sitä sukupuoltakuin sanoo olevansa. Itse kirjoittelin uskomattoman fiksun miehen kanssa pitkät ajat, kunnes lopulta paljastui, että nainenhan siellä olikin.

      • Anonyymi

        Tarkottaaks tämä sitte sitä että fiksuja jutteleva voi olla vaan nainen? :D


    • NeitiX

      Näin:Oon vähä känäs suhun.. ;D

    • Savonlainen

      Tapasin nykyisen poikaystäväni Hessun huu haa chatissa ja meillä pyyhkii tosi hyvin.

      Homobändi Manowar nahkahousuineen jytää ja eläke juoksee, mikä tässä on odotellessa ensikuun eläkekettä ja ylimääräistä kaljakoppaa.

      Netti on tuonut eläkäläisen muutoin ankeeaan ja köyhään elämääni virikkeitä, joista en olisi voinut edes kuvitella.

      Päivät kuluvat rattoisasti monilla eri saiteilla ihmisten perässä törkeyksiä huudellessa. Tottakai minua harmittaa, että minua pannaan kaikkialla alta lipan, mutta kestän sen ihan yhtä hyvin kuin päävammanikin.

      • Savolainen -pysäyttäjä

        Ei mene idioottimaiset feikkisi läpi, tunge siis ontto pääsi sirkkeliin.


    • N40+

      Siis älä puhu vielä liikaa, sittenvasta kun olet tavannut. Aikuinen nainen ei usko kaikkea, mitä pelkästään sätissä kuulee.Voi tietysti sanoa jotain miellyttävää, mutta varovainen kannattaa olls, ettei nainen joko säikähdä tai pidä tyhjänpuhujana. Sitten kun on tavattu, on paljon luontevampaa uskoa se, että mies todella on ihastunut.

      • Anonyymi

        "kusettajia" löytyy sekä miehistä ja naisista, ei pelkästään miehiä siis ole ne. Nii ja siis vaik se sanois tavattuaan että tykkää, voihan se valehella sillonki ja huijaa vaiks rahaa tai muuta sulta. Hyvä varoa


    • Anonyymi

      Hei olen ihastunut luokkalaiseeni en kehtaa kertoa kellekään haluaisin tietää onko tunne molemmin puoleinen tämä painaa mieltäni

    • Anonyymi

      Mä tiedän hyvän keinon: Muista mainita hänen nikkinsä sätissä päivittäin, ehkä noin 10 kertaa tunnissa ois suotavaa. Kyllä hän luoksesi tulee ennen pitkää!

      • Anonyymi

        Ruksiminen pitää myös muistaa mainita, ilman sitä ei saa huomiota.
        Huomioo se on nega-ilmoittelukin.


    • Anonyymi

      Mä oon jopa rakastunut siellä chat tyyppiin. Ihan vaan kirjoutuksen perusteella.
      Sellaista se on joskus! Niin se tunne elää ja mieli laukkaa!

      • Anonyymi

        Kerro miten kävi, veikö rakastuminen eteenpäin? Soivatko hääkellot? Jatkuuko rakastumine?? Veikö suhdettanne mihinkään suuntaan?? Loppuiko rakastuminen ja jos loppui, niin miksi???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe