Onko teille kenellekään tehty aukilolotutkimusta toiseen kertaan? Tulin raskaaksi heti tämän tutkimuksen jälkeen, mutta sain keskenmenon. Uutta raskautta ei ole kuulunut, joten mietin, että onko mahdollista käydä tässä tutkimuksessa toista kertaa? Kellään kokemuksia?
Munatorvien aukiolotutkimus
3
318
Vastaukset
- Vihdoin?
Itse mietin ihan samaa... Minulla tehtiin aukiolotutkimus maaliskuussa ja sanottiin että ovat auki. No, heti sen jälkeen nappas joten oletan siellä olleen joku pieni tukos joka sillä NaClilla liukes... Keskenhän se meni heti ekan plussatestin jälkeen ja nyt mennään 28vrk kohdalla aika voimakkailla oireilla, joten toivon etten tarttekaan toista, mutta jos tartten... Itse mietin myös mitkä asiat voi vaikuttaa siihen että ne menis tukkoon (muutakun ne tulehdus yms jutut) Eli esim. me käytettiin pitkään silikonipohjasta liukkari, voiko tukkia? Olis aika loogista että tukkis.
Mutta tsemppiä sinne, toivottavasti selviää. - ...............
Eipä taideta tehdä.
- Ketjun aloittaja
Kysyin asiaa lääkäriltä ja vastasi, ettei ole tapana tehdä. Hän on kuitenkin tehnyt muutaman poikkeuksen ja tehnyt se toistamiseen asiakkaan pyynnöstä. Kuulemma vaikutus on lähinnä päänsisäinen hänen mukaansa. Itse en kuitenkaan allekirjoita sitä, sillä itseäni se auttoi. Sovimmekin, että tutkimus toistettaisiin minulle nyt syksyllä. No kuinkas ollakaan, kesätauon jälkeen lääkäri oli asian unohtanut, eikä enää suostunutkaan siihen. Nyt sitten vaan jatketaan clomeilla 3 kk ja sit uus ultra, jossa aina on näyttänyt kaikki normaalille ja hyvälle tähänkin asti. Voi hitto miten turhauttavaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502