Sveitsi- USA

Americangirl

Ansaitsiko teijän mielestä tämän illan pelissä sveitsi voittoa?NO EI! (Omasta mielestäni) miten reagoitte siihen? Itse aloin itkemään ja raivoamaan samaan aikaan ( sillä mulla on amerikkalaiset sukujuuret) olen muutenkin aina vihannut sveitsiä (ja slovakiaa) ja minusta se ei vaan ansainnut voittoa...kumpa ruotsi rökittäisi sen 1000-0 :) sveitsiläiset kerjää vaan verta nenästänsä

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hizbollah

Sveitsi on oikeasti hyvä pelaamaan lätkää, sina vain yrität peittää häviämisen tunteen haukkumalla sitä maata.

• fdosh

No siis sä et tyttö ymmärrä lätkästä kovin paljoo... Sveitsi nimenomaan ansaitsi voiton. He hallitsi pelii, ei tosin lopussa tietenkään. Se on hienoo, et nousee esiin uusia huippumaita!

• AFg54

Sveitsi ansaitsi voittonsa täysin. Hallitsi ottelua ja pelitapahtumiin nähden ei vääryys. Lopussa tietenkin USA sai vähän otetta, muttei riitä. Sveitsi tulee viemään maailmanmestaruuden. Onnea. Ylpeä pienen alppimaan puolesta.

• Sveitsi ansaitsi voiton ja ansaitsisi mailmanmestaruuden. Mun mielestä jenkit sais tyytyy 4 siian ihan rauhassa. Se on kyllä jenkit jokka kerjää verta nenästään.

• Americangirl

Aattelim et täl olis ees joku kannustaas jenkkei..

• Americangirl

Ja en vai ymmärrä lätkkää? Harrastan sitä,ja iskä on entinen suomen pelaaja. No mut entä sit tän päivänen peli,miten uskotte sen päättyvän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      236
      10043
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      125
      6816
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6354
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      81
      4916
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4570
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      39
      3800
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3294
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3125
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3118
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3053
    Aihe