Sveitsi- USA

Americangirl

Ansaitsiko teijän mielestä tämän illan pelissä sveitsi voittoa?NO EI! (Omasta mielestäni) miten reagoitte siihen? Itse aloin itkemään ja raivoamaan samaan aikaan ( sillä mulla on amerikkalaiset sukujuuret) olen muutenkin aina vihannut sveitsiä (ja slovakiaa) ja minusta se ei vaan ansainnut voittoa...kumpa ruotsi rökittäisi sen 1000-0 :) sveitsiläiset kerjää vaan verta nenästänsä

6

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hizbollah

Sveitsi on oikeasti hyvä pelaamaan lätkää, sina vain yrität peittää häviämisen tunteen haukkumalla sitä maata.

• fdosh

No siis sä et tyttö ymmärrä lätkästä kovin paljoo... Sveitsi nimenomaan ansaitsi voiton. He hallitsi pelii, ei tosin lopussa tietenkään. Se on hienoo, et nousee esiin uusia huippumaita!

• AFg54

Sveitsi ansaitsi voittonsa täysin. Hallitsi ottelua ja pelitapahtumiin nähden ei vääryys. Lopussa tietenkin USA sai vähän otetta, muttei riitä. Sveitsi tulee viemään maailmanmestaruuden. Onnea. Ylpeä pienen alppimaan puolesta.

• Sveitsi ansaitsi voiton ja ansaitsisi mailmanmestaruuden. Mun mielestä jenkit sais tyytyy 4 siian ihan rauhassa. Se on kyllä jenkit jokka kerjää verta nenästään.

• Americangirl

Aattelim et täl olis ees joku kannustaas jenkkei..

• Americangirl

Ja en vai ymmärrä lätkkää? Harrastan sitä,ja iskä on entinen suomen pelaaja. No mut entä sit tän päivänen peli,miten uskotte sen päättyvän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      168
      6375
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3670
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      112
      3557
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2855
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2420
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      58
      2218
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      120
      1805
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      375
      1284
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1278
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      52
      1035
    Aihe