Ansaitsiko teijän mielestä tämän illan pelissä sveitsi voittoa?NO EI! (Omasta mielestäni) miten reagoitte siihen? Itse aloin itkemään ja raivoamaan samaan aikaan ( sillä mulla on amerikkalaiset sukujuuret) olen muutenkin aina vihannut sveitsiä (ja slovakiaa) ja minusta se ei vaan ansainnut voittoa...kumpa ruotsi rökittäisi sen 1000-0 :) sveitsiläiset kerjää vaan verta nenästänsä
Sveitsi- USA
6
64
Vastaukset
- hizbollah
Sveitsi on oikeasti hyvä pelaamaan lätkää, sina vain yrität peittää häviämisen tunteen haukkumalla sitä maata.
- fdosh
No siis sä et tyttö ymmärrä lätkästä kovin paljoo... Sveitsi nimenomaan ansaitsi voiton. He hallitsi pelii, ei tosin lopussa tietenkään. Se on hienoo, et nousee esiin uusia huippumaita!
- AFg54
Sveitsi ansaitsi voittonsa täysin. Hallitsi ottelua ja pelitapahtumiin nähden ei vääryys. Lopussa tietenkin USA sai vähän otetta, muttei riitä. Sveitsi tulee viemään maailmanmestaruuden. Onnea. Ylpeä pienen alppimaan puolesta.
Sveitsi ansaitsi voiton ja ansaitsisi mailmanmestaruuden. Mun mielestä jenkit sais tyytyy 4 siian ihan rauhassa. Se on kyllä jenkit jokka kerjää verta nenästään.
- Americangirl
Aattelim et täl olis ees joku kannustaas jenkkei..
- Americangirl
Ja en vai ymmärrä lätkkää? Harrastan sitä,ja iskä on entinen suomen pelaaja. No mut entä sit tän päivänen peli,miten uskotte sen päättyvän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611