Ansaitsiko teijän mielestä tämän illan pelissä sveitsi voittoa?NO EI! (Omasta mielestäni) miten reagoitte siihen? Itse aloin itkemään ja raivoamaan samaan aikaan ( sillä mulla on amerikkalaiset sukujuuret) olen muutenkin aina vihannut sveitsiä (ja slovakiaa) ja minusta se ei vaan ansainnut voittoa...kumpa ruotsi rökittäisi sen 1000-0 :) sveitsiläiset kerjää vaan verta nenästänsä
Sveitsi- USA
6
<50
Vastaukset
- hizbollah
Sveitsi on oikeasti hyvä pelaamaan lätkää, sina vain yrität peittää häviämisen tunteen haukkumalla sitä maata.
- fdosh
No siis sä et tyttö ymmärrä lätkästä kovin paljoo... Sveitsi nimenomaan ansaitsi voiton. He hallitsi pelii, ei tosin lopussa tietenkään. Se on hienoo, et nousee esiin uusia huippumaita!
- AFg54
Sveitsi ansaitsi voittonsa täysin. Hallitsi ottelua ja pelitapahtumiin nähden ei vääryys. Lopussa tietenkin USA sai vähän otetta, muttei riitä. Sveitsi tulee viemään maailmanmestaruuden. Onnea. Ylpeä pienen alppimaan puolesta.
Sveitsi ansaitsi voiton ja ansaitsisi mailmanmestaruuden. Mun mielestä jenkit sais tyytyy 4 siian ihan rauhassa. Se on kyllä jenkit jokka kerjää verta nenästään.
- Americangirl
Aattelim et täl olis ees joku kannustaas jenkkei..
- Americangirl
Ja en vai ymmärrä lätkkää? Harrastan sitä,ja iskä on entinen suomen pelaaja. No mut entä sit tän päivänen peli,miten uskotte sen päättyvän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210726
- 1276873
- 955533
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324810- 404084
- 613414
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253368On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283325Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru182764- 502481