cameltoe

cameltoesta kaikkea

Kertokaa cameltoesta kaikka. Onko teillä ollu joskus sellanen? Minkä housujen kanssa? Mitä pojat tykkää "kamelinvarpaasta"?

18

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika helsingistä

Aaahhh

• poikajujuu

Se on todellaki niin kiihottavaa kun esim. uimahallis jollaki tytsyllä on sellanen. ♥

• poikajoensuusta

no ei se sillon ole kiihottavaa jos se on jollain läskillä valaalla...

• poika mikkelistä

Todella kaunista UPEAA ja kiihottavaa. Tosin en oo nähnyt kun kuvista.

• kiva kokemus

uuh olin tänää yhes maauimalas uimas ja joku n. 15v. tyttö tuli uimaan sillä sellanen oranssi bikinien alaosa ja sielä aika haalea mutta kuitenkin selvästi erottuva cameltoe siinä sitte rupes hiukan seisoon

• varpaanmetsästäjä

Olen 17 vuotias poika.

Mielestäni "cameltoe" "kamelinvarvas" on erittäin kiihottava !

• muumi koira <3

mikä on cameltoe :3 ?

• ...
        muumi koira <3 kirjoitti:

mikä on cameltoe :3 ?

kvg = katso vittu googlesta

• muumi koira <3
        ... kirjoitti:

kvg = katso vittu googlesta

Suomi24.fi on paras ystäväni, ei Google.. Haista vanha vittu '.'

• Sexskills
        muumi koira <3 kirjoitti:

Suomi24.fi on paras ystäväni, ei Google.. Haista vanha vittu '.'

Jvg Jay vitun gälis joo kyl se Pillunkohta kiihottaa

• ....
        Sexskills kirjoitti:

Jvg Jay vitun gälis joo kyl se Pillunkohta kiihottaa

Kai tää oli trolli? Xd

• poltettava huume
        .... kirjoitti:

Kai tää oli trolli? Xd

Homot kivoja ovat kamelin varvasta pökkisin vaikka jos ei rinkeliltä aukkoa liisais

• howaboutno.

Musta on kauheen näköstä jos vilkkuu kamelinvarvas D: nii itelläniki kun muillaki tytöillä. Itelläni ei kyllä onneks melkein ikinä, mut joskus ehkä jos on bikinit ja sit joskus semmosista farkuista missä se haaraväli on semmonen tiukka.

• Rumball2013

Muista sit kuitenkin että pojat tykkää siitä jos se näkyy ;)
        Sama jos pojalla seisoo ja sitä nolottaa, mut tytöt tykkää.

• PervoPossu

Mua ainakin kiihottaa ihan mielettömästi.
      Ja ylipäätäänkin, jos pillu pullottaa housujen läpi, vaikka se häpyviiva ei erottuisikaan.
      Mulla on kyllä ollut pakko joskus kyliltä kotiin palaillessa mennä heti ekana vessaan helpottamaan oloakin tosiaan muutamankin kerran tässä vuosien mittaan.
      Toki noissa tilanteissa on ollut sitäkin, että mulla on ollut pitempi pakkoselibaatti ehkä alla ja sitten nähnyt jonkun riettaan ja todella selvästi erottuvan kamelinvarpaan jollakin hyvännäköisellä tytsyllä. Tai sitten esimerkiksi joku mimmi on kumartanut legginsit tms jalassa poimimaan esim lattialta jotain ja se pillu on sitten pullistellut sieltä reisien välistä esille housujen alla. Tiedä sitten, olenko pervo vai mitä..?
      Tietysti jos cameltoe on jollakin ihan todella paksulla naisella, niin se on sitten vähän eri, jos sieltä haarovälistä irvistää sellainen vähintäänkin nyrkin vetoinen rousku. Niin sellainen ei ole kiva.
      Miten muuten naisilla on tuon kanssa? Eikö naiset tosiaan hoksaa vai välitä, että kyseinen herkku on esillä kylillä kulkiessa noinkin selvästi, niin kuin se aika usein varsinkin kesäaikaan on?
      Vai onko naiset tietoisia siitä ja jos on, niin miksi? Että pääsisi moittimaan miehiä sioiksi vai saako nainen jotain mielihyvää itselleen, kun he tietävät/huomaavat, että joku mies huomaa tuon cameltoen ja mahdollisesti tykkää näkemästään? Ja mahdollisesti jopa masturboimisen arvoisesti..
      Tuolla youtubessa muuten on aika herkkuajkin kamelinvarpaita ikuistettuna näytille *vink vink*;)

• Anonyymi

Pillu se on lihavallakin ja vasta sitten sen tiedät kun olet kokenu,meno voi olla aika hurjaakin,siinä jää teinitikkutytöt kolmoseksi kun kunnon ämmä nai!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pillu se on lihavallakin ja vasta sitten sen tiedät kun olet kokenu,meno voi olla aika hurjaakin,siinä jää teinitikkutytöt kolmoseksi kun kunnon ämmä nai!

No olen kyllä nainut lihavaakin naista. Eräs kumppanini oli noin 155cm pitkä ja painoi yli 90kg.
        Ihan hyvä kokemus kyllä, ei käy kieltäminen, mutta ei nyt mikään maailman mahtavin kuitenkaan. Ihan samantasoista ja parempaakin kyytiä olen saanut normikokoisiltakin naisilta.
        Mutta onhan se todella rivon kiihottavaa katseltavaa, kun naisella on cameltoe. Siis oikein kunnon kamelinvarvas, missä pilluviiva erottuu selvästi ja häpyhuulet pullottaa housujen läpi.

• Anonyymi

Mä ainakin pidän cameltoesta ja mielestäni on jotenkin niin helvetin kiihottavakin.
      Olen siis poika.
      Muutenkin tosi sexyä, jos naisella/tytöllä on sellaiset housut päällä, joissa häpykumpu pullottaa ja sitten tosiaan, jos on kunnon cameltoe, niin on todella hottista.
      Joskus olen saanut ihan tolkuttoman erektionkin ihan pelkän cameltoen vuoksi ja onpahan sellaisen näyn vuoksi tullut runkattuakin tosi usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe