Itsellä on jäänyt paikasta paskanmaku suuhun, liukuhihna toimintaa ja hädällä rahastamista.
Käytimme perhoskoiraamme tuhatjalassa, kun ei suostunut juomaan, syömään, oksenteli, oleili omissa oloissaan. Tuhatjalassa lääkäri vain veti niskasta ja sanoi, ei ole vielä paha nestehukka ja lähetti kotiin mitään tutkimatta. Ja tämäkin "toimenpide" maksoi maltaita.
Luojan kiitos käytimme koiraamme vielä Hattulassa Vethaussissa. Koira joutui kiireelliseen leikkaukseen vakavan märkivän kohtutulehduksen takia, kohtu oli jo puhjennut. Vethaussissa sanottiin, ettei koira olisi enään selvinnyt enään aamuun saakka.
Isäni käytti suomenlapinkoiraansa hetki sitten myös Tuhatjalassa, kun koira oli voinut pahoin eikä ollut jaksanut edes pysyä jaloillaan. Sieltä ne lähetti koiran takaisin kotiin tutkimatta ja koira oli löytynyt aamulla kuolleena.
Netistä luettuani keskustelupalstoja huomasin, ettei ole ainoat kerrat kun näin on tapahtunut.
Onko muilla minkälaisia kokemuksia paikasta?
Eläinlääkäri Tuhatjalka Tampere, onko kokemuksia???
13
1068
Vastaukset
- catlower
Soitin yöllä kissastani tähän paikkaan. Puhelu maksoi 10e ja käskivät tulemaan k'äymään. sain kissalle antipiootit mukaan, ilman mitään diagnoosia. onneksi kissan olo koheni seuraavana päivänä. liekö rontti oli syönyt jotain sopimatonta. Käynti maksoi 152,55e.
- pr_
Näille tapauksille voi onneksi tehdä muutakin kuin ihmetellä netissä. Aika vakavaa settiä molemmat tapaukset.
http://www.evira.fi/portal/fi/tietoa evirasta/esittely/toiminta/elainlaakarintoimi/elainlaakareiden_valvonta/ - cooccoos
Olen käynyt tuhatjalassa muutaman kerran, toisella kerralla palvelu oli ok, mutta toisella kerralla keisarileikkauksessa, ell vaan huusi ja raivosi kun teimme kaiken väärin, ei meille annettu ohjeita ja oli minun eka kerta kun olin niin pienien pentujen kanssa tekemisissä, keisarileikkaus maksoin reilu 800€. Puhelun hinnathan on ihan TÖRKEÄT, reilu 10€/min. Mutta rahaa nyhjetään sieltä mistä sitä voidaan.
- mötkönen
Tuttavani koiralle määrättiin väärät lääkkeet, koira oli vajaan vuoden ikäinen n. 5kg pennulle silmätulehdukseen määrättiin atropiinia kerran tunnissa kunnes pupilli aukee.. Atropiinia saa antaa korkeintaan 3 pv peräkkäin ja kerran päivässä. Pentu turpos alle viikossa jalkapallon kokoseks ja helvetinmoinen suolitukos. Taas tuhatjalkaan ja masu avattiin ja suoli kuntoon. Lasku oli iso vaikka olikin heidän hoitovirhe..
Itse kävin 4kg mäykyn kanssa silmätulehduksesta, totes että kaikki hyvin ei sielä muka tulehdusta ollut. Seuraavana arkipäivänä Hakametsän ell asemalle (älyttömän hyvä paikka!) ja sieltä sanottiin että kuivasilmätauti ja todella pahat paineet aivoissa, jäi sinne yönyli ja kasvattajalle soitto. Ell ehdotuksella lopetettiin koira ja pääsi onneksi kivuistaan.. tuo mäykky ei siis syönyt eikä juonut moneen päivään mitään ja nukku vain, koiran koko silmä oli jo täysin sokea ja ell kanssa katsottiin vähän kuvia joista näkyi selvästi että dilmä oli jo alkanut "mätäneen" ulos päästä.. tämä oli kyllä johtunut 6vk iässä tulleesta silmätulehduksesta jota kasvattaja ei ollut joitanut kuntoon ja josta se kertoi minulle vasta päästyäni koiran kanssa tuhatjalan vastaanotolle.. juu siis eipä ollut mitään vikaa yhtään missään -.- - Jekkujen
Erittäin negatiivinen kokemus kans mulla.
- koiransamenettänyt
Ei ole kiva lukea näitä huonoja kokemuksia just Tampereen Tuhatjalasta, koska tulee sellainen olo, oltaisko minun koirani sittenkin voitu pelastaa....
Mutta anyway. Minulla oli koira, joka sai epileptisen kohtauksen -> kohtaus kesti baltiarallaa puoli tuntia, jonka aikana etsimme hetimmiten netistä päivystävän eläinlääkärin mahdollisimman läheltä. Oli viikonloppu. No se päivystävä lähin keskellä yötä oli sitten Tampereen Tuhatjalka. Koira kiikutettiin sinne heti, meidät pantiin odottamaan huoneeseen pitkähköksi aikaa (siellä oli toki jonossa muitakin ihmisiä koirien ja kissojen kanssa ja vain kaksi työntekijää). Kun odotettiin aikamme (koira oli ihan rauhallinen tämän ajan, ei krampannut), lääkäri tuli, kosketteli sitä hieman ja katsoi silmät lampulla. Sitten sanoi "joo, no, ei voi tietää. Voi olla kasvain tai voi olla epilepsia tai jotain muuta." Oltiin jo lähdössä, kun koira sai uuden kohtauksen. -> Sai tiputusta suoneen hetken aikaa, rauhoittui. Lääkäri kirjoitti reseptin Apteekista haettavaksi epilepsialääkkeille... Onneksi huomattiin siinä ennen lähtöä, että reseptihän oli SUONEEN LAITETTAVILLE lääkkeille, vaikka piti olla siis nieltäville ja/tai pehvaan laitettaville. Lääkäri kyllä korjasi reseptin sitten oikeanlaisille, mutta aika arveluttavaa antaa epilepsialääkettä, kun ei edes tiedetty, onko se epilepsia...
Kohtaukset jatkui koko yön. Seuraavana aamuna käytiin Hattulassa el.lääk. juttusilla, mutta siellä sanottiin, että koira on jo niin päästään pimennyt, että normaaliksi se ei missään nimessä tule, ja että se muutenkin kuolee luultavasti vuorokauden sisällä. Koira jouduttiin siis lopettamaan, ei viety enää kotiin kitumaan. Pakkorakohan se lopetus tuossa kohtaa jo oli, mutta on myöhemmin alkanut kaivella, että mitä jos ne siellä Tuhatjalassa olisi ottaneet tämän vakavammin, olisiko koira voitu pelastaa.. Tuskin, mutta tuleehan näitä epäilyksen oloja aina.
Lisäksi olen tutulta kuullut, kuinka hänen kissaansa hoidettiin erittäin kyseenalaisin keinoin samaisessa Tuhatjalassa.- koiransamenettänyt
Ai niin, unohtui siis pistää tuohon, ettei se ollut mikään epilepsia, vaan aivoverenvuoto.
- AnsaitsevatJulkisuuden
Onko siellä useampiakin eläinlääkäreitä? Nimiä!
- äitija5vuros
Poikani koira kuoli tänään.
Kävi yöllä tuhatjalassa Tampereella oksentamisen vuoksi, veristä oksennusta. Ei otettu verikokeita koska ei ollut vakavaa. No koira kuoli iltapäivällä veret tuli pihalle pepusta. Ruumiin avaus maanantaita. Katsotaan mikä on syy. Jos syy on lääkärin niin teen kaikkeni että tuhatjalka lopettaa toimintansa! Mä en ole rehellisesti sanottuna juuri kuullut positiivista Tuhatjalasta. Omaa kokemusta ei todellakaan ole, mutta nettihän on pullollaan ikäviä tarinoita, kuten täälläkin. Itse ainakin näiden johdosta vältän tuonne menoa, jos koiralta henki lähdössä niin sitten jossei muuta vaihtista ole.
- 1060
En suosittele kelleen. Pirkan eläinlääkäri on meidän luottolääkäri.
- ei_ikinä_sinne
Kamala,röyhkeä paikka. Kerran erehdyin viemään ja kiltti koirani murisi ja meinasi purra heitä=koiralla paras vaisto! Oli pikku toimenpide 5 min. ja lasku 185 e.
- ffffffooooo
Luoja varjelkoon ettei sinne tarvitsisi koskaan enää mennä. Pari kertaa on ollut pakko kun lemmikki on sairastunut viikonloppuna. Siellä ei tiedetä mistään mitään, annetaan vääriä diagnooseja eikä röntgenlaitteetkaan ole kunnollisia. Lemmikkini sai kasvaindiagnoosin joka paljastui toisessa lääkärissä ( Nokialla) karvatupuksi. Toisen kerran luultiin että lemmikilläni on vaan vatsa kovalla ja siihen sitten lääkkeitä. Arkipäivänä taas toiseen lääkäriin, Hervantaan kun vaivat jatkuivat ja löytyikin kasvain kohdusta. Leikkaus onnistui hyvin vaikka kyseessä vanha, lähes 10v kani. Erään tuttavani koiralla oli silmätulehdus ja sen takia sai sen viimeisen piikin. Olen kuullut sieltä ja täältä aivan kamalia tarinoita kyseisestä paikasta. Sillä on niin huono maine että varmaan siksi on muuttanut nimensäkin noin niinkuin hämäykseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782