En oo varma mitä uskoa. Onko tää tyttö vampyyri vai ei ? Nyt kerron havainnostani.
Tää tyttö noin 13-vuotias, eli lapsi vampyyri, ei ole kasvot muuttuneet ollenkaa sen aikana kun hänet olen tuntenut (eli noin 11 vuotta). Pituutta kuitenkin on tullu. Sulava liikkeinen, täydellinen.. Hänen tai SEN silmien väri on punertavan ruskea, ihon väritystä on aika omituista selittää, hän on puoliksi afrikkalainen tyttö (joku tumma kuitenkin), mutta kalpea.
Hän kasvattaa uusia kulmahampaita, häneltä lähti ne vähän aikaa sitten. Epäilen hänen olevan vampyyri tai edes puolivampyyri tai jokin omaalajiansa oleva. Jos näkisitte hänet, niin olisitte samaa mieltä. Takaan sen..
Ps. En kertonut kaikkea.
Vampyyrit
Vantaalainen 14v tyttö.
4
140
Vastaukset
- belamis
Näille fiktiivisille jatkokertomuksille lienee Suomi24:ssä omakin palsta kirjallisuuden puolella. Ei tarvitse hakea oikolukijaa omalle harrypotter-tarinalle täältä.
- negronitus metsästäj
huhhuh, ettet vaan oo sittenkään kuullut huhuu siit uudenlaisesta demonista negronituksesta koska jos oot ni tää ei oo totta ja jos et sä tunnet negronituksen ja kannattaa varoo ne hankkii jossain vaiheessa rastat ja niitten läski huuli voi tulla sullekin. Varo!
- Minä
Oot nolo
- Ihmissudeksi pyrkivä
Ite piän enemmän ihmissusista. Mutta uskon että kyseessä oli vampyyri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699