Kolmen kimppa?

Osku

Kohta tulee kolmas koiruli..se olisi taas rottweiler.Ja olen jo useilla palstoilla kysellyt , liekö kellään kokemuksia kolmen uroksen kimpoista? Ja mitenkäs siihen vaikuttaa, jos pentu sitten leikkautetaan? Rauhoittaako naisten perään juoksua ja siitä syntyvää kähinää?

Meillä ennestään vanhempi rottis ja nelivuotias sekarotuinen, joilla loistavat välit. Sekarotuinen on pääosin the boss. Ja molemmat osaavat jo väistellä toisiaan, jotta minä en suuttuisi heidän tapeltuaan;)
Toki meillä on taistotkin käyty.

Mutta onkos kellään vastaavaa tilannetta? Kyllähän minä näiden kanssa olen päättänyt lutvia, sillä tilaa ja aikaa riittää.

Olisin erittäin kiitollinen vastauksista..:)

4

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Issukka

"väärä" rotu, mutta meillä kuitenkaan ei milloinkaan ollut ongelmia, vaikka yksi vieras keskenkasvuinen liittyikin messiin. Tälläkin hetkellä kolme eri-ikäistä, eikä ongelmia ole ollut. Meillä vain sellainen juttu, että minä olen se, joka olen koko lauman (9) pomo ja määräilen tahtia. Meillä synkkaa ok. Älä ainakaan tässä vaiheessa harkitse leikkauksia!
      Kun meille on tullut uusi tulokas, niin olen ollut tutustumisvaiheessa ja pitkään sen jälkeenkin mukana, jottei traumoja sille viimeeksi tulleelle turhaan tulisi - eikä ole tullut. Tsemppiä teille!!

• Osku

Mahtavaa, et usko kuinka helpottavaa kuulla=)
        Minä olen jo miettinyt, että saas nähä..mutta koska meilläkin tää on toiminut juuri sen takia tähän asti niin hyvin, koska omat eläimet(puoliso mukaan lukien) uskoo mun sanaani aika hyvin.
        Ja sitten, ajattelin todella opetella lukemaan uutta tulokastankin niin hyvin, ettei tarvitse mielenliikkeitä arpoa. Koitan siis pärjäillä kovalla leikityksellä, harrastuksella ja koulutuksella..Ihan koko perheen kannalta tämä olisi varsin ihanteellista.

Kiva oli kuulla sekin, ettei leikkausta välttämättä tarvitse.Seurailempa tilannetta!

KIITTI:)

• Issukka
        Osku kirjoitti:

Mahtavaa, et usko kuinka helpottavaa kuulla=)
        Minä olen jo miettinyt, että saas nähä..mutta koska meilläkin tää on toiminut juuri sen takia tähän asti niin hyvin, koska omat eläimet(puoliso mukaan lukien) uskoo mun sanaani aika hyvin.
        Ja sitten, ajattelin todella opetella lukemaan uutta tulokastankin niin hyvin, ettei tarvitse mielenliikkeitä arpoa. Koitan siis pärjäillä kovalla leikityksellä, harrastuksella ja koulutuksella..Ihan koko perheen kannalta tämä olisi varsin ihanteellista.

Kiva oli kuulla sekin, ettei leikkausta välttämättä tarvitse.Seurailempa tilannetta!

KIITTI:)

kaikki tulee menemään hyvin! Pidän siitä peukkua!
        Hauskaa, että minä akkana olen koko sakin (mieheni mukaanlukien) se oikea pomo, jota totellaan :=))
        Tarvitaan vain sitä tiettyä auktoriteettiä - eikö vain.

• Judd

Hei... kerronpa minäkin omia kokemuksiani.

Meillä on kaksi kiinanharjakoiraurosta, jotka ovat pennusta asti olleet parhaat kaverukset, nukkuvat yhdessä, syövät yhdessä, leikkivät... kaikki tehdään kimpassa. Sitten porukkaan tuli kolmas - samanikäinen ja -rotuinen, itse asiassa näiden aikaisempien velipoika samasta pentueesta.

Kaksi koiraa = kaverukset, kolme koiraa = lauma. Auta armias mikä valtataistelu siitä syntyi. Tappelu oli käynnissä päivin ja öin, joka ikisestä asiasta otettiin yhteen, milloin oli yksi voitolla, milloin toinen, milloin kolmas. Ja aina kun yksi sai huomiota, toinen sai mustasukkaisuuskohtauksen. Aiemmista kaveruksista tuli kilpakumppaneita.

Kaksi vuotta tätä ruljanssia kestettiin, mutta vihdoin viimeksi tullut sai lähteä. Eläinlääkärikään ei muuta neuvoa osannut antaa. Ihmisten hermot olivat jo liian kireällä, kun tuntui että öiset rähinät vain yltyivät niin ettei nukkumisestakaan tullut enää mitään.

Kun koiria oli taas kaksi, rauha palautui. Kaverit ovat taas ylimmät ystävykset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4123
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3783
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3308
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3210
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      90
      2181
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2118
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1979
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1949
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      32
      1940
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1864
    Aihe